Guest bobo21 #1 Публикувано 10 Юли, 2006 Здравейте,Четейки теми за сравнения между хонди и други низвергнати марки ми хрумна да отворя тази тема - кой как усеща колата си. Идеята ми е всеки ще добие впечатление как "се усеща" модел и поколение на хонда, с който евентуално би сменил своята или просто да сравним возията на хондите максимално обективно - без излишни суперлативи.Ето моето усещане за колата, която е изписана под ника ми:Естесвено важна е базата за сравнение.Ще кажа, че за шофьор с 15г стаж съм карал много коли, но лични - само 3- жигула - 3г- нисан купе - 7г- хонда акорд - от 1гт.е. от изброените преди хондата имам най-много материал за сравнение.Жигулата я прескачам - на нея се учих да карам (и не съжалявам). Може би по-полезен опит може да се натрупа само с москвич. Сиреч, след като си карал руска кола - нищо не може да те изненада В сравнение (главно с нисана) мога да кажа следното.+ несравнимо по-виск комфорт - звуков и вибрационен. По изключителен начин купето е изолирано от вибрациите на двигателя, които не се усещат даже и в лоста за скоростите. Обезшумяването е забележително и при високи обороти на път - двигателя само съска маниашки.+ много стабилно, особено в завои, окачване без да е излишно твърдо+ десетки глезотии, като климатроника и круиз контрола, които доставят удоволствие без да досаждат+ пристрастен съм към външния дизайн. Харесва ми повече даже и от дизайна на посления модел акорд.+ разбира се - божествения звук на включения ВТЕК- странно поведение на двигателя на ниски обороти. Усещането е сякаш електрониката решава вместо теб да не развива голям въртящ момент. Когато човек свикне да търси невероятния звук на ВТЕК-а, "проблема" може в голяма степен да се игнорира, но все пак като се върна в нисана пак съм леко удивен от непосрествената връзка на педала на газта и поведението на двигателя. Въпреки мощността на хондата ми трябваха месеци за да се науча да изпреварвам "в обороти".- ужасна видимост назад. Това според мен е масов проблем на новите дизайни с високи задници. Може и аз да съм дефектен, но знаех с точност до 1см къде е задницата на нисана ми. След една година шофиране така и не можах да вдигна точността на наместване на задницата под 50см. Поне разбрах защо въведоха парктрониците..- няма бордови компютър (разходомера например). Не че съм свикнал с такъв, но ми е малко обидно боклучави служебни рена да го имат а любимата ми хонда - не.Вашите впечатления? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MonsterOOD #2 Отговорено 11 Юли, 2006 От 5 години 4 коли съм карал лични + мнозина от автокъщата която работих. Та първата ми беше москвич (бащиния) гас млад шофиьо неискаше да върти гуми и се изнервих (12-так дефорсе), на по-високи обороти на първа и така ги завъртях че страших четири зъба на прасето . Взеха ми колата и не се качих повече в нея. Втората колица Варбург, супер изгодно за 200 лв и се возиш (абе от толкова ръчки с нея за 1 година четири пъти гарнитура на главата, водна помпа и все глупости) ама поне си пълнеще кеометража с 98 добавка за двутактови машини и много масло (невероятен коктеил). И с нея се разделих защото ми испадна Рено 19 93 год. 1.8 моно (поръчково на вуйчо ми) 107 коня. Та с тази кола много преживях, не катастрофи но много гонки и за щастие нито един сериозен ремонт. Бях много доволен с нея, нооооооо се влюбих в хондето ми с което съм сега. Те такова нещо неможе да се изпуска. Силен старт, супер тяга, доло ниско до земята се търкаляш, направо Power of dreams. И с това завършвам. Само се питам в момента дали има някой недоволен от своята хонда и карал ли е нещо по предизвикателно от тези дръпнати машинки.P.S. Ама аз какво се разписах..........сори дано не ви отекчих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest surr3a1 #3 Отговорено 11 Юли, 2006 Аз плюсове няма да пиша защото те са ясни.Но:- супер много се гъне- постоянно отнякъде скърца нещо което ме вбесява- като затварям вратите се чуват 100 звука ненужни...- ръчката на седалката за сгъване е супер глупаво измислена и някой нов никога не може да си я премести---5000rpm == 160km/h5800rpm == 180km/h - това как е?снощи малко тествах на Хемус Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nta #4 Отговорено 11 Юли, 2006 щом няма да говорим за плюсове и аз да напиша минусите на 7ген купе- както каза бобо21 - много лоша видимост назад, сигурно защото съм свикнал на 5ген хеч, а сега имам и багажник- ръчките за сваляне на седалките са по глупави и от на 5ген - много интуитивно се бута седалката, обаче като я върнеш обратно и си заема едно стандартно положение от 90 градуса ъгъл на седалката - абе можеш да захапеш волана ако не я донеместиш- кола 2002 година пак няма трип компютър - демек разходомер и там подобните му глупости, което дразни- верно че е най-базовия модел, но това, че няма оборотомер ме убива....все пак това са супер дреболии.....в сравнение с 5 ген, не шуми, не потраква и не скърца вътре, което наистина си беше дразнещо....доста е по-меко окачването, в началото имах ясното усещане как аха аха и да се обърна на завой...ама нейсе, японците са го изчислили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Krelion #5 Отговорено 11 Юли, 2006 Много пъргава,много удобна и.т.н....всеки знае за плюсовете на Хонда!Но даоста зле обезшумена,гумите се чуват силно в купето което на дълъг път без музика може да те подлуди,и както казва колегата surr3a1 постоянно от някъде скърца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest K1r1L #6 Отговорено 11 Юли, 2006 Аз плюсове няма да пиша защото те са ясни. Но: - супер много се гъне - постоянно отнякъде скърца нещо което ме вбесява - като затварям вратите се чуват 100 звука ненужни... - ръчката на седалката за сгъване е супер глупаво измислена и някой нов никога не може да си я премести --- 5000rpm == 160km/h 5800rpm == 180km/h - това как е? снощи малко тествах на Хемус <{POST_SNAPBACK}> това за твоита хонда лие ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #7 Отговорено 11 Юли, 2006 това за твоита хонда лие ?! <{POST_SNAPBACK}> всички, яко се гънатспестили са от материала японците. ама не може хем да е леко, хем да е яко като немските подвижни крепости аз ще кажа само, че задното окачване на хондите е по-умно от мен това за някои може да е плюс, ама мен нещо не ми харесва друг да решава къде ще е задницата ми. особено с тази къса база, нямам много време за корекции Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside #8 Отговорено 11 Юли, 2006 Нямам забележки. Евала Сойчиро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest arsen #9 Отговорено 11 Юли, 2006 Моята върви много добре ускорява страхотно и вози прекрасно.Предимствта са и малък разход много е лека 895 кг.Прекрасно поведение в завои.Много безшумна и като седиш вътре все едно караш картинг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest surr3a1 #10 Отговорено 11 Юли, 2006 (Редактирано) Аз плюсове няма да пиша защото те са ясни. Но: - супер много се гъне - постоянно отнякъде скърца нещо което ме вбесява - като затварям вратите се чуват 100 звука ненужни... - ръчката на седалката за сгъване е супер глупаво измислена и някой нов никога не може да си я премести --- 5000rpm == 160km/h 5800rpm == 180km/h - това как е? снощи малко тествах на Хемус <{POST_SNAPBACK}> това за твоита хонда лие ?! <{POST_SNAPBACK}> да за мойта (205/45/16) Редактирано 11 Юли, 2006 от surr3a1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest darius #11 Отговорено 11 Юли, 2006 Ако сравним минусите на мноого други коли с тези на Хонда,но в един клас,ще станете най-големите ХОНДА маняци....Т'ва е от мен..Хонда отдавна се е доказала..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JoePass #12 Отговорено 11 Юли, 2006 на мен ми трябваше то4но 2 пъти да ме повозят и бях готов, 3 месеца си търся Хонда да си купя. Имай предвид, че брат ми си има Астра 98 година стройна хубава ама не ме кефи дори той си търси Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mihho #13 Отговорено 11 Юли, 2006 нищо че е сглобена в англия и аз съм доволен от мойта "англичанка"....но и в мойта постояннно скърца нещо и се дразня ...ама много....и цялото табло вдигнато доволно високо в сравнение с 5 ген...наличие на произведени в европа компоненти който си отиват доста по бързо....другото е на 6 няма никви ядове... Но даоста зле обезшумена,гумите се чуват силно в купето което на дълъг път без музика може да те подлудипри мен тва се появи(шума от гумите) като ги смених по широки...преди това неше перфектно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Pepe #14 Отговорено 11 Юли, 2006 Плюсовете наистина са ясни,аз като минус също бих казал, че ламарината е много тънка-като си отваряш предния капак никога не натискай да го затвориш, че веднага е останал отпечатък, а недай си боже някой да седне върху него...ужасСкърцането също дразни ужасно, но както каза nta това са дреболии Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stef #15 Отговорено 11 Юли, 2006 (Редактирано) това за твоита хонда лие ?! <{POST_SNAPBACK}> всички, яко се гънатспестили са от материала японците. ама не може хем да е леко, хем да е яко като немските подвижни крепости аз ще кажа само, че задното окачване на хондите е по-умно от мен това за някои може да е плюс, ама мен нещо не ми харесва друг да решава къде ще е задницата ми. особено с тази къса база, нямам много време за корекции <{POST_SNAPBACK}> Мда - много трудно тръгва задницата, но тръгне ли нямаш възможност много много да отреагираш...Колкото до ламарините - нали лафа е че на хондите им остава само мотора и окачването накрая - оглозгани са яко от ръжда, но мен ме кефи че са с тънка ламарина - лекотата е много важна за динамиката на колата - ускорение, спиране и т.н. а и стабилността е впечатляваща като се има предвид колко е лека...за звука от мотора и усещането за сливане с пътя просто нямам думи - изключително първично някак си е чувството - не може да се обясни с думи...при пасата и голфа например имаш чувството че си на някаква много тежка платформа на 1 м над земята с някакви малки гумички (някъде там долу под теб), които всеки път като се опитваш да завиеш шепнеш молитви към всички Богове да не би да се подчини платформата ти на неумолимите закони на физиката и да се окажеш в близкото дере я недозавил, а обърнат на покрив... всъщност основното нещо което отличава хонда от останалите автомобили това е удоволствието от шофирането - доста по-осезаемо при хондите произведени до 96 отколкото при по-новите например - поне според мен - карал съм по-сериозно само 5 и 6 поколение сивик, така че може и да не ми се вярва много може много да се пише по темата наистина...аз приключвам до тук за да продължи някой друг всъщност темата трябваше да се казва Sense of a HONDA подобно на небезизвестният филм Редактирано 11 Юли, 2006 от Stef Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest XapBu #16 Отговорено 11 Юли, 2006 жигула комби - беше баси слона докато потегли трябва да спираш щото докато спре... тойота старлет 1.3 автоматик - пъргавка ама едвам влизах, имаше и други тойоти - като цяло са свестнибмв 316 модел осемдесет и не помня коя година - стабилен звяр ама се нещо има за ремонтмерцедес 300 дизел автоматик, пак от осемдесетте - много мазна возия ама докато потегли и ти мине мерака, протекоха му и масла и хидравликимазда демио 98 1.5 автоматик - перфектна рязка градска количка с много ама много място отвътрехонда HR-V 2000 1.6 автоматик - по возия почти не отстъпва на горния мерцедес, просторнаусуква се малко на неравни завои но е абсолютен фън, както си се и казва - JOY MACHINE! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MonsterOOD #17 Отговорено 11 Юли, 2006 жигула комби - беше баси слона докато потегли трябва да спираш щото докато спре... тойота старлет 1.3 автоматик - пъргавка ама едвам влизах, имаше и други тойоти - като цяло са свестни бмв 316 модел осемдесет и не помня коя година - стабилен звяр ама се нещо има за ремонт мерцедес 300 дизел автоматик, пак от осемдесетте - много мазна возия ама докато потегли и ти мине мерака, протекоха му и масла и хидравлики мазда демио 98 1.5 автоматик - перфектна рязка градска количка с много ама много място отвътре хонда HR-V 2000 1.6 автоматик - по возия почти не отстъпва на горния мерцедес, просторна усуква се малко на неравни завои но е абсолютен фън, както си се и казва - JOY MACHINE! <{POST_SNAPBACK}> Ти явно си див фен на автоматиците Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #18 Отговорено 12 Юли, 2006 всъщност темата трябваше да се казва Sense of a HONDA подобно на небезизвестният филм <{POST_SNAPBACK}> a scent of a HONDA да не ме обвините в провокатор, съгласявам се с (почти) всички плюсове на хонда - нали за това карам хонда и аз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bobifen #19 Отговорено 12 Юли, 2006 ами аз минах през 5 то ,6 то а сега съм на седмо поколение, та мога да сравнявам .последната е 7ма генерация купе.Нивото на шум е доста по ниско,обема на купето по-голям,мощноста на колата и ускорението при високите скорости много по добри ,височината малко по голяма което предпазва от чести стъргания на пода.Сега минусите:не достатъчно добро ускорение при ниските скорости,малко по слаба маневреност при градски условия,при слизане и качване предната седалка остава на 90 градуса и трябва постоянно да я намествам.Има и още един саществен плюс: много нисак разход и при градски и при извунградски условия.иначе вуншния дизаин е перфектен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest NCN #20 Отговорено 12 Юли, 2006 (Редактирано) СКЪРЦА МАМКА И Писна ми да се ослушвам и да ходя с отверката! Не спира и багажника и е малък - най-задравата и тежка част по купето са вратите! От една и съща генерация трудно можеш да подмениш дори и фар(всяко нещо е с някаква корекция-може да е дребна ама има) Иначе както казват всички колеги + са много повече от която и да е друга кола ТОВА Е КОЛАТА Редактирано 12 Юли, 2006 от NCN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mi6o #21 Отговорено 12 Юли, 2006 Сменил съм следните коли:1. Жигула - на нея се учих да карам и след това си я търкалях доста време - няма да я коментирам.2. Трабант /комби/ - таман две години го карах - не коментирам;3. Опел Кадет 1,6i, произведен 1988 година - вече е на преклонните 18 години, но още върви като пушка. Понеже често пътувам по магистрала Тракия - набримчвам го на 180 км. и заспива но няма да го коментирам и него - все пак е кола от друго поколение и клас. 4. Служебна Шкода Фабиа 1,2 mpi, 5 врати - на 2 години и около 60 000 км. Ами по нея всичко дрънчи и то не от сега а още като я купихме. Баси колата на нула км. беше а имах чувството че като дигна над 60 км. и ще и паднат калниците. В завой е нестабилна и едвам се удържа в пътя а при скорост над 120 км. става опасна - на всяка неравност по пътя подскача и ако има страничен вятър става неконтролируема.5. Фиат Браво 2000г. - 1,4/16v/80 к.с. - абе кво да кажа - кофти, особено като интериор - имаш чувството че е правен в училищен кръжок - евтини материали - табло, корите на вратите, седалки, тапицерия.... 6. От скоро - Хонда Сивик 7 ген. 2002 г. 1,4/16v/90 к.с. - за плюсовете няма да говоря, но има няколко минуса:- тънка ламаринка - като цигарена хартия, предния капак ме е страх да го натисна при затваряне да не се огъне;- двигателя е пъргав, но изпреварването при висока скорост и на висока предавка /4 или 5/ е проблемно, понякога ми се налага да слизам на 2-ра предавка за да дръпна бързо;- не мога да повярвам че кола модел 2002 г. и със всякакви екстрри като нагряване на страничните огледала и т.н. няма елементарни неща като разходомер например. Това не го проумявам.Но горните забележки не са толкова сериозни, така че според мен колата си е супер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rust #22 Отговорено 12 Юли, 2006 (Редактирано) СКЪРЦА МАМКА И Писна ми да се ослушвам и да ходя с отверката! <{POST_SNAPBACK}> И аз вече я мразя тая отверка .... мойта да чукна на дръвце като слушам вашите оплаквания направо не скърца , но пък аз в тва отношение съм много нервен и дори да знам че нещо малко има не мога да спя Лошото е че някой път не можеш да разбереш откъде поскръцва ! Мога да добавя още един минус който вчера забелязах на 6та генерация ... страничните пластмаси от багажника до вратите са цели и за се разглобят (в търсене на скърцащо устойство) трябва да се махат задните седалки , абе играчка е .... стори ми се цяло приключение и се отказах Абе музиката до дупка и няма скърцане ! Едит : Аз сега се замислих ... вие возили ли сте се в кола която изобщо и отникъде да не потраква и поскърцва (говорим за купето) ? аз лично не съм .... освено ако не излиза от завода Редактирано 12 Юли, 2006 от Rust Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Venci #23 Отговорено 12 Юли, 2006 (Редактирано) Първата ми кола(силно казано), беше Шкода 120Л. Подарък за клетвата и първия един час бях доволен..., после започна да загрява! Русе-Силистра-9часа, а нормално е един. Така и не се качих повече.! Втора кола Хонда Сивик. Ще родя багер от кеф! Едното което ме дразни е че на лявата врата, се откача механизма за отваряне и ходя с отвертката. Иначе е тихичка и готина. Много си я обичам! Забравих да добавя: ХОНДА управлява МНОГО Редактирано 12 Юли, 2006 от Venci Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MonsterOOD #24 Отговорено 12 Юли, 2006 (Редактирано) Venci ти от силистра ли си или просто си минавал че в профила ти пиши варна? Редактирано 12 Юли, 2006 от MonsterOOD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest darius #25 Отговорено 12 Юли, 2006 СКЪРЦА МАМКА И Писна ми да се ослушвам и да ходя с отверката! <{POST_SNAPBACK}> Абе музиката до дупка и няма скърцане ! Едит : Аз сега се замислих ... вие возили ли сте се в кола която изобщо и отникъде да не потраква и поскърцва (говорим за купето) ? аз лично не съм .... освено ако не излиза от завода <{POST_SNAPBACK}> Ай стига с т'ва скърцане,всички коли скърцат.Шефа ми кара sl 500 ,купи го 2004г и покрива му скърцаше на 2000км....Има още примери,ама няма да задълбавам,гледайте другите коли колко минуси имат.За разходомера к'во сте се хванали,на икономична кола к'во да и гледаш разхода?Да си го гледат Бмв и Мерседес - от12 до 30/100 ИЗЪНградско...и голфаджиите да се хвалят..."мощни и икономични"!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest japan #26 Отговорено 12 Юли, 2006 първа кола - ВАЗ 2105 - както каза един колега без коментар - 6 месеца 2 хил. км.втора кола - Мазда 626 1.6 карб. 86 коня 85 г. - 2.5 години , 150 хил. км. предимно градско в София - прекрасна кола, много здрава и комфортна, минуси гние яко.трета кола - Пежо 405 комби 1.9 инж. 109 коня 91 год. - 4 години, 45 хил. км - много висока никакви проблеми с дупки и т.н., доста мощна на ниските обороти, като качество - френска му работа не сам имал сериозни проблеми но пак изобилие от малки проблеми. Много мека и приатна возия, никаква ръжда, по пък как скърца купето.четвърта кола - Хонда Сивик 98г. 6 ген фастбек 1.5ВТЕК - от почти 3 месеца - с тази кола искам да се пенсионирам. Няма смисъл да изброявам многобройните плюсове. За минусите - много лоша видимост назад (за сравнение Пежото беше като аквариум), хубаво щеше да бъде климатика да е климатроник, доста тромава на ниски обороти (вмомента свиквам да изпреварвам на високи обороти ) . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest surr3a1 #27 Отговорено 12 Юли, 2006 (Редактирано) Едит :Аз сега се замислих ... вие возили ли сте се в кола която изобщо и отникъде да не потраква и поскърцва (говорим за купето) ? аз лично не съм .... освено ако не излиза от завода На сестра ми приятеля има 320 купе 94г. е това не скърца никъде (ако има нещо е много рядко и пренебрежително) и е като от бетон отлято деба Редактирано 12 Юли, 2006 от surr3a1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Civic*6 #28 Отговорено 12 Юли, 2006 1.Скърцане. Kолегата Rust е прав-свалянето на задните кори е голяма играчка-аз веднъж се прекарах да започна едната-близо 3 часа-на японеца явно не му се свидят болтчета и видии . Та под тях има едни метални скобки, които влизат в една пластмасова щипка, която пък се закрепва за купето и държи корите-тея пластмаски излизат много лесно и започва едно дрънчене 2.Другият минус е трудното набиране при висока скорост, но явно с 1.4 толкова. Като взема v-tec-a, дано се оправят нещата 3.Или на мен нещо ми липсва, или третият минус е че при хечбека на 6-та всяко камъче, ударило се в задните подкалници, се чува доста осезателно, което много ме дразни. Нека колегите с такива коли споделят дали имат същия проблем. 4.Май не се сещам Абе ние сме направо щастливци. Днес като влизах във форума и се сетих, че в "Технически въпроси" повечето проблеми са дреболии. Я влезте във форума на бившата ми марка Renault да видите какво е проблеми-ще ви заболи главата(както ме ме болеше с оная 19-ка счупена ) Да си караме колите и да благодарим на дядо Сойчиро и неговите сънародници Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mi6o #29 Отговорено 12 Юли, 2006 1.Скърцане. Kолегата Rust е прав-свалянето на задните кори е голяма играчка-аз веднъж се прекарах да започна едната-близо 3 часа-на японеца явно не му се свидят болтчета и видии . Та под тях има едни метални скобки, които влизат в една пластмасова щипка, която пък се закрепва за купето и държи корите-тея пластмаски излизат много лесно и започва едно дрънчене 2.Другият минус е трудното набиране при висока скорост, но явно с 1.4 толкова. Като взема v-tec-a, дано се оправят нещата 3.Или на мен нещо ми липсва, или третият минус е че при хечбека на 6-та всяко камъче, ударило се в задните подкалници, се чува доста осезателно, което много ме дразни. Нека колегите с такива коли споделят дали имат същия проблем. 4.Май не се сещам Абе ние сме направо щастливци. Днес като влизах във форума и се сетих, че в "Технически въпроси" повечето проблеми са дреболии. Я влезте във форума на бившата ми марка Renault да видите какво е проблеми-ще ви заболи главата(както ме ме болеше с оная 19-ка счупена ) Да си караме колите и да благодарим на дядо Сойчиро и неговите сънародници <{POST_SNAPBACK}> За камъчетата които удрят в подкалниците на задните колела си прави - и при 7-ма серия е същото. Успокоявам се, че поне това е единствения шум в купето - двигателя не се чува, не скърца. Но си е доста дразнещо - особено на участъци от пътя където има пясък или дребни камъчета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tinki #30 Отговорено 12 Юли, 2006 Предишни коли няма да коментирам........та сега за сивик 6г. в-тек........мястото при педалите е тясно(поне за мене си малко).....скърца си без музика е дразнещо(кума ми има пунто2 и грам не трака а само в бг е карано) в завоите лесно тръгва дупето -изрод съм си..........в ниските е слабо ма пък разхода от 7 градско компесира тва неудобство.........не е добре шумоизолирана ма все пак си е малка кола а и отзад не е добра видимостаП.С.Който е карал в-тек не може да го забрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Venci #31 Отговорено 12 Юли, 2006 В мойта и двигателя не се чува почти. Нищо не ми скърца. И наистина в ниските обороти е зле, ама после... Върви си ми седанчето-хечбек. Тука с аверите се скарахме дали е седан или хечбек и вече е седан-хеч . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mihho #32 Отговорено 12 Юли, 2006 (Редактирано) В мойта и двигателя не се чува почти. Нищо не ми скърца. И наистина в ниските обороти е зле, ама после... Върви си ми седанчето-хечбек. Тука с аверите се скарахме дали е седан или хечбек и вече е седан-хеч . <{POST_SNAPBACK}> ехххх тези ниски....сменете си колекторите въздушната система генерацията...може и свещите ....и да видите дали е зле в ниските...аз след тези неща съм мнооооого доволен как ми върви в ниски обороти ... а пък съм в бая валяци Редактирано 12 Юли, 2006 от mihho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ikurtev #33 Отговорено 12 Юли, 2006 за камъчетат сте прави, чуват се. шумят и гумите, е то това зависи и от самите гуми, но като цяло 6 г, а предполагам и 5г имат ниско ниво на шумо изолация в купето. това беше на врапиращото нещо след като от пежо ми16 се качих в хондата. аз лично свикнах с този шум, пак и удовоствието, че управлявам хонда ме кара да загърбя тези "недостатаци". пробвах на чичо ми пежо 205 1.4 на 1,5 г, ами и там има такова ниво на изолация в купето. това е, този клас коли е така. та според мен това не е недостатак, предполагам, че колегите с прелюд или акорд нямат подобни проблеми. абе маняшки машини.... много и се кефя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest delineator #34 Отговорено 12 Юли, 2006 първа кола - Хонда Сивик 2ра генерация (82год) автоматик. Купих я случайно, тогава коли и марки не ме вълнуваха но постепенно се влюбих. Просто 5 години я карах без никви грижи, само водна помпа смених и й закърпих веждите, че ръждясаха. Като си купих другата я дадох на тъщата Наскоро й протече радиатора и ще трябва да го правя а нямам идея дали може да се намери подобен втора кола - Хонда Сивик 6та ген. хечбек автоматик. Е, скока в генерациите за мен беше фрапиращ, всеки пък като седна в колата кефа е невероятен..Това с камъчетата в подкалниците мен ме ужасява, все си мисля че съм счупил нещо.Иначе вече ни е малка и с жена ми си мислим за FR-V. В тая връзка, няма ли някой в клуба с такова чудо за да сподели как е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rust #35 Отговорено 12 Юли, 2006 (Редактирано) Тва с камъчетата първо го забелязах на 7ма генерация ..... пу дееба струваше ми се че нещо има не наред ... бая силно се чува. После като купих 6тата и там така ... ама всякаш е по-малко , може и да си внушавам (да съм свикнал) .... бял кахър е но плаши задноседящите Скъцането .... добре стига с тва скърцане .... аз да не кажа че при мен нищо не скърца всъщност .... просто съм много чувствиетелен на тая тема и понеже имам едно всякаш изпод резервната гума, което рядко се проявява на неравности и не мога а установя откъде е и ме влудява !Другото ми е врътката дето заключва вратата ... нещо е разхлабено и по паветата трака ... та си го държа с ръчичка Абе колата е мания ... аз собствена преди съм имал само Skoda Felicia , иначе съм карал Рено , Ситроен , Опел , Деу , Фиат ... абе често срещаните марки дето са ... къде повече къде по-малко .... единствено на Ситроен съм бил фен ... просто возията е страшно мека , пневматичното окачване е супер а и тази беше много вървежна (турбиниран бензин) ... обаче сигурно е най-чупещата се кола и адски скъпа откъм части. Редактирано 12 Юли, 2006 от Rust Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest M_I_T_A_K_A #36 Отговорено 12 Юли, 2006 Какво може да се каже за HONDA, освен- плюсове МНОГО и минуси МАЛКО Няма друга такава кола просто. Преди това личните коли са ми били жигула 74г. бая дарта колица ама беше с перфрктен двигател, след това минах на японец NISSAN Cherry 86г. 75к.с. него много си го уважавах, ама също като жигулката му спирах тока и накрая, преди 7 месеца си взех така желаната HONDA Civic 5г. Е няма какво да се говори.... това е колата каквито и минуси да има, важното е, че само като я погледна и се побарквам а като я карам... нямам думи просто... който не го е опитвал, не знае какво испуска, а тези които са го опитали, едва ли ще го заменят за нещо друго Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest maddog #37 Отговорено 12 Юли, 2006 Готина тема...потопих се в спомени.Карани от 15 години насам лични коли:1.Не помня точно,ама 5-6 броя Лади и Жигулки всякакви модификации. - 2.ТРАБАНТ - 3.Шкода 120-2 бр. -:love:4.Опел Кадет 1.6 '89г. - 5.Сеат Кордоба 1.4 '94г. - 6.Субару бусче 1.0 '88г. - 7.ЦРХ Д16А9 '88г. - Малко кофти видимост назад ако гледаш чрез вътрешното огледало-ами аз гледам само напред,а и имам две странични... .Не знам на вас какво ви скърца,ама мен звука от двигателя може да ме изпразни... .Колкото повече я карам,толкова повече се влюбвам и ръждата по веждите е последното,което ще ме спре .Уважение към тия хора които преди 18г. са направили нещо което на някои не им се удава и днес... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest benji_crx #38 Отговорено 12 Юли, 2006 и аз съм минал през доста автомобили но рекса ми си е първо имах 1-autobinchi 2-lanchia- delta3-seat- ibisa4-seat-toledo5-peogeot- 4056-renaut- 57-ford -taunus8-ford -xr39-още няколко които не помня сега но са без значениеи на края имах една xantia-citroen която замених за моята хубавица (CRX) която си търкалям вече 4.5год. и не ми е омръзнала за плюсове няма да пиша защото отиде две страници а минусът и е тежкият волан и малкия бъгажник.няма място за музиката . а гласът от мотора и гърнета направо RAMMSTEIN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #39 Отговорено 12 Юли, 2006 най-големи недостатък при мен е че харча много пари по нея .и колкото повече давам повече ми се дават.а жената много се сърди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest benji_crx #40 Отговорено 12 Юли, 2006 най-големи недостатък при мен е че харча много пари по нея .и колкото повече давам повече ми се дават.а жената много се сърди <{POST_SNAPBACK}> а, моята ми притъпна и сега вече няма проблеми дори малко ме стимулира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове