Guest ASRACING #1 Публикувано 9 Юли, 2006 Колата е внесена от Япония, и по данни на собственика е 3 цилиндрава(Така и не можах да видя двигателя, да се стигне до него трябва доста неща да се свалят), 600куб.см.,60к.с,4 дискови спирачки, двигателя е разположен отзад и е със задно предаване. По мое виждане колата няма 700к.г! Снимки тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest roadracer #2 Отговорено 9 Юли, 2006 (Редактирано) Бахти интересното возило...600 куб на 60 к..... ....би тряяло да има "ряз" ! Ама ми е мноо интересно кво представлява моторетката... Хм....!....питах Чичо Гугъл и ето кво изплю.... Редактирано 9 Юли, 2006 от roadracer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #3 Отговорено 9 Юли, 2006 много кефи ,ама надали скоро ще свикна с тоя волан ,пък и дали нямат нещо повече от 60 коня ? ...ако има искам една Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN #4 Отговорено 9 Юли, 2006 (Редактирано) http://www.u-ukhbc.co.uk/SPEC.HTMhttp://members.lycos.nl/hendrik/beat/specs.htmМного яка количка, бих кара из града такава Редактирано 9 Юли, 2006 от OXYGEN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest roadracer #5 Отговорено 9 Юли, 2006 The 660 cc engine was modified with the MTREC (Multi Throttle Responsive Engine Control) system, which included one throttle valve for each of the three cylinders, to produce 64 hp (48 kW). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest slus4o #6 Отговорено 9 Юли, 2006 Ето тук може да я пробвате, има и други ХОНДИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Vinny #7 Отговорено 9 Юли, 2006 Страшна е и аз искам такова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest group4dam #8 Отговорено 10 Юли, 2006 тя много арна бе танасесупер е а и десния не е проблем за мен 10 оборота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #9 Отговорено 10 Юли, 2006 в Япония има специален клас автомобили, К, ползват жълти номера и доста облекченияно имат ограничение до размер, маса и кубатуранякои са си направо с двигатели от мотор, повечето са със задно предаване - вървят та се късат, купето им е до 700кгбих пробвал на планинско тази колицап.п. В Initial D едно Capuccino замалко да размаже Такумитоп.п.п. В линка на Oxygen-a има обяснено за К колите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest M_I_T_A_K_A #10 Отговорено 10 Юли, 2006 Еиии голям маник, ама с тези 60к.с. и това лекото купе, не ми се мисли как бяга Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest triegger #11 Отговорено 12 Юли, 2006 Невероятна кола мнооо ми хареса.Абе що няма и за европейския пазар такива глезани пък и кабрио COOL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ASRACING #12 Отговорено 12 Юли, 2006 Колеги, знае ли някой, дали в БГ е внасяно такова животно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest benji_crx #13 Отговорено 12 Юли, 2006 аз съм виждал но не си спомням дали беше в БГ или холандия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside #14 Отговорено 18 Юли, 2006 Тази е за Алберто да и сложи ДВГ от Прелюд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN #15 Отговорено 18 Юли, 2006 Тази е за Алберто да и сложи ДВГ от Прелюд <{POST_SNAPBACK}> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове