H22_turbo_Vtec 75 #1 Публикувано 16 Септември, 2011 Колеми малко да ми помогнете.Харесах един Дел Сол Б16 турбо и мисля утре да отида на оглед. Дайте акъл какво да гледам и как мога да разбера дали е читава колата. Предполагам този ще почне да ме лъжи за някои неща по колата.Как могат да се проверят важните неща? Има ли начин да разбера дали колата е с стокова карантия, защото предполагам ще ме метне. Това е снимката ако някой вижда нещо важно или нещо интерестно като инфо за колата моля да сподели. Турбината ми изглежда доста голяма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #2 Отговорено 16 Септември, 2011 (Редактирано) Няма как да разбереш дали е сменяна карантията без да се разглоби двигателя.Има доста интересни неща по колата(поне на снимката)но да си купиш кола оттам където си .Тва пък че турбината е голяма,нищо не значи.пп.Кво пощуря бе Редактирано 16 Септември, 2011 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ванко 24 #3 Отговорено 16 Септември, 2011 защо да няма начин да разбере дали е сас стокова карантия единия от начините е на какав надув работи колата всичко над 1 бар означава че не сас стокова карантия ,пак и защо трябва да го лаже човека за такива неща,цената сащо трябва да му говори за какво става вапрос и още доста други нещаколе дай линк кам обявата за да можем да помогнем не само снимка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #4 Отговорено 16 Септември, 2011 (Редактирано) Е какво пък трябва да говори надув над бар???И какво точно ще му каже?Аз лично няма да си купя турбокола ако не е заводска или с история.А и стокарки над бар си има доста,така че тва не е никакъв критерий.пп.А и какво му пречи да го излъже,примерно след като не разбира нищо от турбоколи.Измамниците не са само в 3-тите страни Редактирано 16 Септември, 2011 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #5 Отговорено 16 Септември, 2011 Ми просто е на доста примамлива цена.Проблема е, че в обявата не пише нищо като инфо.Само б16турбо.Много ми е трудно да се разбера с човека по телефона, защото говори само холандски.А аз само него не говоря .Колата е на 30км от мен и мога да я разгледам без да влизам в разходи.За това питам дали мога да проверя по някакав начин какво купувам или да гледам сланцето и да давам парите.(кола жена и прасе на касмет било) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ванко 24 #6 Отговорено 16 Септември, 2011 ти лично колко хонди си виждал стокови над бар ............... и пак казвам защо трябва да го лажатпак и предполагам в обявата пише какво има правено по колата и какво непак и говорим за б16 а не за б18ц4 (примерно) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #7 Отговорено 16 Септември, 2011 (Редактирано) Ванко повярвай ми повече от теб.Може да питаш и Драго на голко духна гарнитура на първата си б16-ка и то при неразреден двигател.Така че при добри смеси и подложка на главата стой та гледай!!!А и най вече за 2 изсъсквания до бар какво ще се разбере?Не се заяждам,просто ти казвам че не е никакъв критерийпп.Ти би ли си купил така от обява кола която не излиза от завода с турбо след като си карал и видял вече някоя друга турбокола?Ще се довериш ли на приказки и то най-вече в чужда страна? Редактирано 16 Септември, 2011 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ванко 24 #8 Отговорено 16 Септември, 2011 бе не е като да не сам виждал сякаш доста минаха през диното . ясно че може да искара и на над бар сас стокова карантия ама така както му го казваш на колега направо му викаш бягай далече от нея и рекса ми варви на 0.7 с пик до 0.9 сас стокова карантия и 170кв. на колелата (може да питаш драго той се вози) което не значи че с още една единица няма да счупи дори и с настройка паки колегата казва че е за малко кинтипредполага се че ще е стокова не го отказвай предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #9 Отговорено 16 Септември, 2011 (Редактирано) бе не е като да не сам виждал сякаш доста минаха през диното . ясно че може да искара и на над бар сас стокова карантия ама така както му го казваш на колега направо му викаш бягай далече от нея и рекса ми варви на 0.7 с пик до 0.9 сас стокова карантия и 170кв. на колелата (може да питаш драго той се вози) което не значи че с още една единица няма да счупи дори и с настройка паки колегата казва че е за малко кинтипредполага се че ще е стокова не го отказвай предварително Точно това имах предвид,ето че заговорихме на един език.Идеята ми беше че ртурбокола нез каквато и да е история е като прасе в торба.Знам за рекса ти,видях го.С Гефито сте се постарали.Имах предвид и отделно с малко манджа към бензина за убиване на вредителите,тигъра пак може да се застрахова,но както и да е.Според мен ако Галин се е меракландисал за турбокола да си отваря очите.Ако има опция някой близък сервиз,аз бих си платил да се отвори картера и да се видят биелите.пп.Галински гледай хубаво. Редактирано 16 Септември, 2011 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #10 Отговорено 16 Септември, 2011 На дали ще има време да я вкарам в сервиз тук, но няма се хвърлям понеже си имам кола.Не съм на зор просто ако е хубаво и си струва ще цакам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ванко 24 #11 Отговорено 16 Септември, 2011 моя савет е колега гледай ,пробвай,давай гас яко ,ако та кефи как варви а тя трябва да та искефи много ако всичко е както трябва,и ако не е пушилник и цената щом е приемлива просто няма кво да я мислиш а пак относно на колегата дали бих си купил паравена турбо кола да бих и кола без история пак да щом та кефи лапаш и край затова си караме само едни и сащи коли щот си мислим че всички ни лажат и аз сам измамник да знаеш рекса само на снимките е тубо и е с много корави бутала готов за два бара само някой да го лапнепоздрави на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #12 Отговорено 16 Септември, 2011 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #13 Отговорено 16 Септември, 2011 Ако пича дава да пипаш, откачи тръба преди или след кулъра, виждал съм заводски кулъри пълни с масло, което както се сещаш не е много на хубаво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #14 Отговорено 17 Септември, 2011 Така днес ходих на оглед.1 като я запалих се чуваше някво чукане.Странно но сякаш идваше от някаде около смукателя.След 1-2 мин работа спря.Най вероятно не беше качила масло или нещо подобно.2.Докато беше студена се давеше малко и миришеше на бенз.3.Бая пуши колата предполагам нещо е заминало ако не поне е трагнало да заминава.4.Видях, че има нещо като метална гарнитура на главата или подложка незнам как се казва.Просто имаше няква танка ламарина между блока и главата.5.Не дадода да я пробвам на главната улица.До къщата имаше 50м пресечка и там врътнах едно леко завойче.Турбината надуваше след 4000 4500 някъде.Не преговарях за повече завойчета понеже си пушеше заплашително и реших, че няма смисъл.Мотора не е б16а2 а е сменян с Б18ц4.На километража пишеше 21000км.Тия от кащата или нищо не знаеха за колата или нищо не искаха да кажат.Видях че има голям кюмец и права генерация около 63 не по-малко.И сега съм в размисли дали да му казвам няква цена и после да си я правя.Някой да знае колко струва автовоза от Роттердам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #15 Отговорено 13 Ноември, 2011 за триене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове