Jump to content
d.pavlovq

Повдигане на Прелюд

Recommended Posts

Здравейте, да ви запитам какви са начините за повдигане на колата, плюсове и минуси, странични неща от повдигането( промяна в поведението на автомобила и др. проблеми ).Колата е много ниска, и аз живея на една улица, та звука на нежен допир с пътя ме притеснява, а го чувам вече 2-3-ти път и ми се иска да направя нещо по въпроса, моля ви за помощ - инфо по въпроса ;)Става въпрос за Прелюд 5-та генерация.

Редактирано от d.pavlovq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си със спортно окачване можеш да минеш към стоково. Ако обаче си със стоково, вдигане на горе ще е изключително грозно. Има вариант и да минеш на по-високи гуми т.е да не спазиш заводския размер което пак не е за препоръчване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е със спортно окачване, достатъчно ниска е. Колко би струвала тази манипулация и колко евентуално ще се вдигне колата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз сьм сьс заводско окачване и с 205.55.16 вместо 205.50.16 и нямам проблем никакьв като я качвам и по горите :)) Има прелюди 5 серия за части и пружините невярвам да са скьпи. Ако не намериш пружини пиши на лично да ти дам телефона на моя майстор който в момента разглоби една такава прелюдка. Мога да ти покажа мойта прелюдка колко е висока ако искаш.Незнам как се дьржи колата сьс ниско окачване но от стоковото сьм доволен. Достатьчно е стабилна с високи скорости по завоите.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз сьм сьс заводско окачване и с 205.55.16 вместо 205.50.16 и нямам проблем никакьв като я качвам и по горите :)) Има прелюди 5 серия за части и пружините невярвам да са скьпи. Ако не намериш пружини пиши на лично да ти дам телефона на моя майстор който в момента разглоби една такава прелюдка. Мога да ти покажа мойта прелюдка колко е висока ако искаш.Незнам как се дьржи колата сьс ниско окачване но от стоковото сьм доволен. Достатьчно е стабилна с високи скорости по завоите.

Давай, покажи.Като се реша ще видим за майстора :)Колата добре се държи, обаче направо е залепена на земята, а улицата ни е цялата на дупки - отнесена от вихъра и дори и се притеснявам на някой легнал полицай да не опре нещо.Работи ли ти системата за задвижване и на задните колела ? При мен не, обаче колата леко се кара и без нея. Редактирано от d.pavlovq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://mom4i74.snimk...lbum;aid=583492Работи ми 4WS.  С кламерната диагностика виж коя грешка има твоя 4WS . По принцип ако не ти работи абс или не ти работи километража сьщо изключва задното завиване. Имаше в полезни теми и ремонт на 4 WS.  С годините се прецаквали спойките. Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти ! Сега си направих труда да измеря, и то и мойто е толкова, обаче при предната предпазна кора има-няма 10 сантиметра и оттам май идва проблема. Някъде стъргала ли ти е ? Аз съм по наклон и ми запира точно там, влизам в дупката и се скосява клиренса. Май така отнесен въпроса е повече до внимание отколкото до височината на колата :huh:

Редактирано от d.pavlovq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще  измеря и мойта височина но ти казвам че се качва почти всяка седмица в Кайлька в гората по доста пресечен терен и няма проблеми. Аз нямах кора като я взех. От скоро сьм с кора и до сега не е опирала. Какьв ти е размера на гумите?

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кората трябва да е, убеден съм като я гледам колко по-ниско седи от самото шаси.Сега за 4ws когато бяхме в сервиза на Дружба близо до борсата сервиз само за хонди и ни казаха, че не работи, че другите системи са ок, че компютърната диагностика не е засекла проблеми и за оправяне на 4ws системата трябва стъпка по стъпка да гледа за да види къде е проблема, това ли е кламерната диагностика ? Нещо не съм в час. А казаха и, че колата е много стабилна с тази система, при положение, че и сега си е доста лека за управление не че я силя и впрягам много да лети, но добре се държи, пък не знам как ще е с въпросната екстра/система.Гумите са 205/50

Редактирано от d.pavlovq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

РАзликата от твоя размер 205 50 и моя 205 55 е 21мм в диаметьр ,което е 10,5мм в радиус . По маневрена е с тая система когато работи. Интересно че не е показл грешки 4WS  като сте го диагностицирали . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Интересно че не е показл грешки 4WS  като сте го диагностицирали .

Я най-напреда да разберем, какъв е прелюда и има ли въобще 4WS :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще рече 1 см или нещо се бъркам, къде ме прати в радиусите :lol: Иначе ще гледам къде карам и смело напред дори и да стърже :ph34r::) Никакви, всичко било добре, само системата си свети. Тук имаше някакви хора дето писали, че работи при светнала лампа, обаче ние не сме гледали дали и при нас е така, ще видим утре, да не се окаже така.Разбираш Запа, 5-та генерация, 97-ма година, 4 степени автомат

Редактирано от d.pavlovq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако лампата свети, естествено, че 4WS не работи. Прави се тест и той показва къде е проблема. Най-вероятно скапани спойки в електронния блок, но не е задължително. Само за "протокола" :) , сив ли е прелюда ти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако лампата свети, естествено, че 4WS не работи. Прави се тест и той показва къде е проблема. Най-вероятно скапани спойки в електронния блок, но не е задължително. Само за "протокола" :) , сив ли е прелюда ти?

Да, сив е, това в каква връзка стана ми интересно защо питаш, класация ли си правиш ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сив е, това в каква връзка стана ми интересно защо питаш, класация ли си правиш ?

Да, бе, класация - явно на сивите най-много им се скапва 4WS. :D:D Потвърждава се наблюдението ми, че като се появи на пазара уж хубав и запазен Прелюд, първата причина, поради която се продава е проблем с 4WS. Между другото и аз имам един сив, ама няма 4WS :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сив е, това в каква връзка стана ми интересно защо питаш, класация ли си правиш ?

Да, бе, класация - явно на сивите най-много им се скапва 4WS. :D:D Потвърждава се наблюдението ми, че като се появи на пазара уж хубав и запазен Прелюд, първата причина, поради която се продава е проблем с 4WS. Между другото и аз имам един сив, ама няма 4WS :P
Е, едва ли цвета е водещото, все пак на конвейра машината не ги мисли кой е сив и кой черен :lol: Иначе липсата на тази екстра не е болка за умиране, колата си вози, знаеш, ама да има си е добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А случайно да имаш калобрани и те да изглеждат по този начин когато пропадне предната гума? Публикувано изображение

ПП. Всъщтност си е болка за умиране ако не работи 4ws!

Редактирано от garfi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А случайно да имаш калобрани и те да изглеждат по този начин когато пропадне предната гума? Публикувано изображение

ПП. Всъщтност си е болка за умиране ако не работи 4ws!

 

Къде ти, нямам никакви калобрани :unsure:

 

Ами не знам, аз като по начало го нямам(4ws-a) и не мога да видя разликата с или без него. Ако може сподели нещо по въпроса да ме светнеш малко :)

Редактирано от d.pavlovq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз нямам но съм се возил в прелюда на Момчил и общо взето завива като мотокар! Там където аз завивам с две и повече маневри той завива с едно завъртане на волана. Така че Е болка за умиране!!! По темата. Дай снимка да видим колко всъщтност ти е нисък прелюда аджеба :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз нямам но съм се возил в прелюда на Момчил и общо взето завива като мотокар! Там където аз завивам с две и повече маневри той завива с едно завъртане на волана. Така че Е болка за умиранеПубликувано изображение

По темата.

Дай снимка да видим колко всъщтност ти е нисък прелюда аджеба :blink:

 

Ммм, от снимка няма нужда, мерих го и е стоков като неговия 20 см някъде, бронята отдолу е на някъде 10 см и тя ми чегърта, в пропъстите по улицата ми :lol::blink:

 

Ще се видим с Момчил да видим тея системи каква им е логиката, тука четох за някакви сивици, за прелюдите с тази система и там така писаха, та ще е супер да стане работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях казал че ще премеря мойта ама все забравям. Преди малко я прмерих най на края. Значи рьба на предната броня ми е 23,5см, най ниската част на кората под двигателя е на  14см от пьтя. Прага от страни е между 20 и 22см по дьлжината на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...