d.pavlovq 80 #1 Публикувано 17 Август, 2011 (Редактирано) Здравейте, да ви запитам какви са начините за повдигане на колата, плюсове и минуси, странични неща от повдигането( промяна в поведението на автомобила и др. проблеми ).Колата е много ниска, и аз живея на една улица, та звука на нежен допир с пътя ме притеснява, а го чувам вече 2-3-ти път и ми се иска да направя нещо по въпроса, моля ви за помощ - инфо по въпроса Става въпрос за Прелюд 5-та генерация. Редактирано 17 Август, 2011 от d.pavlovq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #2 Отговорено 17 Август, 2011 Ако си със спортно окачване можеш да минеш към стоково. Ако обаче си със стоково, вдигане на горе ще е изключително грозно. Има вариант и да минеш на по-високи гуми т.е да не спазиш заводския размер което пак не е за препоръчване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #3 Отговорено 17 Август, 2011 Мисля, че е със спортно окачване, достатъчно ниска е. Колко би струвала тази манипулация и колко евентуално ще се вдигне колата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #4 Отговорено 17 Август, 2011 (Редактирано) Ами аз сьм сьс заводско окачване и с 205.55.16 вместо 205.50.16 и нямам проблем никакьв като я качвам и по горите ) Има прелюди 5 серия за части и пружините невярвам да са скьпи. Ако не намериш пружини пиши на лично да ти дам телефона на моя майстор който в момента разглоби една такава прелюдка. Мога да ти покажа мойта прелюдка колко е висока ако искаш.Незнам как се дьржи колата сьс ниско окачване но от стоковото сьм доволен. Достатьчно е стабилна с високи скорости по завоите. Редактирано 17 Август, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #5 Отговорено 17 Август, 2011 (Редактирано) Ами аз сьм сьс заводско окачване и с 205.55.16 вместо 205.50.16 и нямам проблем никакьв като я качвам и по горите ) Има прелюди 5 серия за части и пружините невярвам да са скьпи. Ако не намериш пружини пиши на лично да ти дам телефона на моя майстор който в момента разглоби една такава прелюдка. Мога да ти покажа мойта прелюдка колко е висока ако искаш.Незнам как се дьржи колата сьс ниско окачване но от стоковото сьм доволен. Достатьчно е стабилна с високи скорости по завоите.Давай, покажи.Като се реша ще видим за майстора Колата добре се държи, обаче направо е залепена на земята, а улицата ни е цялата на дупки - отнесена от вихъра и дори и се притеснявам на някой легнал полицай да не опре нещо.Работи ли ти системата за задвижване и на задните колела ? При мен не, обаче колата леко се кара и без нея. Редактирано 17 Август, 2011 от d.pavlovq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #6 Отговорено 17 Август, 2011 (Редактирано) http://mom4i74.snimk...lbum;aid=583492Работи ми 4WS. С кламерната диагностика виж коя грешка има твоя 4WS . По принцип ако не ти работи абс или не ти работи километража сьщо изключва задното завиване. Имаше в полезни теми и ремонт на 4 WS. С годините се прецаквали спойките. Редактирано 17 Август, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #7 Отговорено 17 Август, 2011 (Редактирано) Благодаря ти ! Сега си направих труда да измеря, и то и мойто е толкова, обаче при предната предпазна кора има-няма 10 сантиметра и оттам май идва проблема. Някъде стъргала ли ти е ? Аз съм по наклон и ми запира точно там, влизам в дупката и се скосява клиренса. Май така отнесен въпроса е повече до внимание отколкото до височината на колата Редактирано 17 Август, 2011 от d.pavlovq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #8 Отговорено 17 Август, 2011 (Редактирано) Утре ще измеря и мойта височина но ти казвам че се качва почти всяка седмица в Кайлька в гората по доста пресечен терен и няма проблеми. Аз нямах кора като я взех. От скоро сьм с кора и до сега не е опирала. Какьв ти е размера на гумите? Редактирано 17 Август, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #9 Отговорено 17 Август, 2011 (Редактирано) От кората трябва да е, убеден съм като я гледам колко по-ниско седи от самото шаси.Сега за 4ws когато бяхме в сервиза на Дружба близо до борсата сервиз само за хонди и ни казаха, че не работи, че другите системи са ок, че компютърната диагностика не е засекла проблеми и за оправяне на 4ws системата трябва стъпка по стъпка да гледа за да види къде е проблема, това ли е кламерната диагностика ? Нещо не съм в час. А казаха и, че колата е много стабилна с тази система, при положение, че и сега си е доста лека за управление не че я силя и впрягам много да лети, но добре се държи, пък не знам как ще е с въпросната екстра/система.Гумите са 205/50 Редактирано 17 Август, 2011 от d.pavlovq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #10 Отговорено 17 Август, 2011 РАзликата от твоя размер 205 50 и моя 205 55 е 21мм в диаметьр ,което е 10,5мм в радиус . По маневрена е с тая система когато работи. Интересно че не е показл грешки 4WS като сте го диагностицирали . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZAPPA 39 #11 Отговорено 17 Август, 2011 ... Интересно че не е показл грешки 4WS като сте го диагностицирали .Я най-напреда да разберем, какъв е прелюда и има ли въобще 4WS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #12 Отговорено 17 Август, 2011 (Редактирано) Това ще рече 1 см или нещо се бъркам, къде ме прати в радиусите Иначе ще гледам къде карам и смело напред дори и да стърже Никакви, всичко било добре, само системата си свети. Тук имаше някакви хора дето писали, че работи при светнала лампа, обаче ние не сме гледали дали и при нас е така, ще видим утре, да не се окаже така.Разбираш Запа, 5-та генерация, 97-ма година, 4 степени автомат Редактирано 17 Август, 2011 от d.pavlovq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZAPPA 39 #13 Отговорено 17 Август, 2011 Ако лампата свети, естествено, че 4WS не работи. Прави се тест и той показва къде е проблема. Най-вероятно скапани спойки в електронния блок, но не е задължително. Само за "протокола" , сив ли е прелюда ти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #14 Отговорено 17 Август, 2011 Ако лампата свети, естествено, че 4WS не работи. Прави се тест и той показва къде е проблема. Най-вероятно скапани спойки в електронния блок, но не е задължително. Само за "протокола" , сив ли е прелюда ти?Да, сив е, това в каква връзка стана ми интересно защо питаш, класация ли си правиш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZAPPA 39 #15 Отговорено 17 Август, 2011 Да, сив е, това в каква връзка стана ми интересно защо питаш, класация ли си правиш ?Да, бе, класация - явно на сивите най-много им се скапва 4WS. Потвърждава се наблюдението ми, че като се появи на пазара уж хубав и запазен Прелюд, първата причина, поради която се продава е проблем с 4WS. Между другото и аз имам един сив, ама няма 4WS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #16 Отговорено 17 Август, 2011 Да, сив е, това в каква връзка стана ми интересно защо питаш, класация ли си правиш ?Да, бе, класация - явно на сивите най-много им се скапва 4WS. Потвърждава се наблюдението ми, че като се появи на пазара уж хубав и запазен Прелюд, първата причина, поради която се продава е проблем с 4WS. Между другото и аз имам един сив, ама няма 4WS Е, едва ли цвета е водещото, все пак на конвейра машината не ги мисли кой е сив и кой черен Иначе липсата на тази екстра не е болка за умиране, колата си вози, знаеш, ама да има си е добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #17 Отговорено 18 Август, 2011 (Редактирано) А случайно да имаш калобрани и те да изглеждат по този начин когато пропадне предната гума? ПП. Всъщтност си е болка за умиране ако не работи 4ws! Редактирано 18 Август, 2011 от garfi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #18 Отговорено 18 Август, 2011 (Редактирано) А случайно да имаш калобрани и те да изглеждат по този начин когато пропадне предната гума? ПП. Всъщтност си е болка за умиране ако не работи 4ws! Къде ти, нямам никакви калобрани Ами не знам, аз като по начало го нямам(4ws-a) и не мога да видя разликата с или без него. Ако може сподели нещо по въпроса да ме светнеш малко Редактирано 18 Август, 2011 от d.pavlovq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #19 Отговорено 18 Август, 2011 И аз нямам но съм се возил в прелюда на Момчил и общо взето завива като мотокар! Там където аз завивам с две и повече маневри той завива с едно завъртане на волана. Така че Е болка за умиране!!! По темата. Дай снимка да видим колко всъщтност ти е нисък прелюда аджеба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #20 Отговорено 18 Август, 2011 И аз нямам но съм се возил в прелюда на Момчил и общо взето завива като мотокар! Там където аз завивам с две и повече маневри той завива с едно завъртане на волана. Така че Е болка за умиране По темата. Дай снимка да видим колко всъщтност ти е нисък прелюда аджеба Ммм, от снимка няма нужда, мерих го и е стоков като неговия 20 см някъде, бронята отдолу е на някъде 10 см и тя ми чегърта, в пропъстите по улицата ми Ще се видим с Момчил да видим тея системи каква им е логиката, тука четох за някакви сивици, за прелюдите с тази система и там така писаха, та ще е супер да стане работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #21 Отговорено 21 Август, 2011 Бях казал че ще премеря мойта ама все забравям. Преди малко я прмерих най на края. Значи рьба на предната броня ми е 23,5см, най ниската част на кората под двигателя е на 14см от пьтя. Прага от страни е между 20 и 22см по дьлжината на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове