Jump to content
Guest kyryl

съединител

Recommended Posts

Guest kyryl

Здравейте ,имам сивик '96 1.4 при празни обороти (на оборотомера показва на средата м/у 0 и 1000 / се чува едно тракане след като натисна съединителя или подам газ изчезва . Та въпроса ми е : Дали това е страшно или не, и колко ще ми струва да го отстраня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

Здравейте ,имам сивик '96 1.4  при празни обороти  (на оборотомера показва на средата м/у 0 и 1000 / се чува едно тракане след като натисна съединителя или подам газ изчезва . Та въпроса ми е :

Дали това е страшно или не, и колко ще ми струва да го отстраня?

<{POST_SNAPBACK}>

За тракането тук доста сме говорили - май повечето го имат - става въпрос за леко "дизелово" тракане което се чува само когато наоколо е тихо. И при мен го има и като вдигна обороти изчезва.

Обаче досега никой не беше споменавал че спира да се чува при натиснат съединител. :P

Иначе за тракането при мен съм питал запознат с колите ни майстор и ми каза че няма нищо нередно. Между другото - току-що си смених маслото в двигателя и тракането значително намаля, но все пак си се чува леко.

 

А за съединителя - и аз имам лек шум когато е отпуснат (общо взето само веднъж го забелязах), но не е тракане, питах преди тук и "Майна 6-та ген." ми каза че е лагер на първичният вал (главната ос). Ето темата, където е споменато между другото:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=6280

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

това е нещо в скоростите, щом изчезва при натиснат съединител. Смени си маслото с пълна- или поне полусинтетика и не забравяйна 30-40.000км да го сменяш редовно! Оня ден си смених моето на 30000, майстора каза че съм луд да хвърля такова бистро масло и да слагам ново, ама нека да съм......... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vinny

това е нещо в скоростите, щом изчезва при натиснат съединител. Смени си маслото с пълна- или поне полусинтетика и не забравяйна 30-40.000км да го сменяш редовно! Оня ден си смених моето на 30000, майстора каза че съм луд да хвърля такова бистро масло и да слагам ново, ама нека да съм......... :P

<{POST_SNAPBACK}>

Не си луд не си луд :P И аз така направих вчера при Омбре, даже и с маслото на двигателя (на 6000км) Ремъци, ролки, филтри и са си карам като пич с яко газ :P и скоростите ми влизат по мекичко... абе кеф :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kyryl

Благодаря ви за мнението момчета .В най близко бъдеше ше посетя Омбре за смяна на консумативите .Vinny кажи колко ти излезе всичко и какво масло и ремък си сложил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

ако има тоя шум само с сменяне на маслото няма да стане трябва да се сменя лагера както го е казал майната :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kyryl

ако има тоя шум само с сменяне на маслото няма да стане трябва да се сменя лагера както го е казал майната :beer:

<{POST_SNAPBACK}>

Горе-долу колко ще ми излезе тази работа по смяната на лагера ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

ако има тоя шум само с сменяне на маслото няма да стане трябва да се сменя лагера както го е казал майната :beer:

<{POST_SNAPBACK}>

Горе-долу колко ще ми излезе тази работа по смяната на лагера ?

<{POST_SNAPBACK}>

ами мисля 70лв.беше в бултрако

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kyryl

ами мисля 70лв.беше в бултрако

<{POST_SNAPBACK}>

 

Това предполагам е цената само на лагера .Някой има ли представа смяната сложен

процес ли е ? Трябва ли да се отделят скоростите и тн. защото респективно колкото по-сложно толкова и по-скъпо ,а цялата работа е там че Аз все още не съм платил

колата и трябва да си направа някаква сметка . :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls
Отговорено (Редактирано)

Това предполагам е цената само на лагера .Някой има ли представа смяната сложен     

процес ли е ? Трябва ли да се отделят скоростите и тн. защото респективно  колкото по-сложно толкова и по-скъпо ,а цялата работа е там че Аз все още не съм  платил

колата и трябва да си направа някаква сметка . :beer:

<{POST_SNAPBACK}>

Значи по принцип се сменят два лагера.

Преди съм сменял при Омбре:

лагери на първичния вал(ск.кутия) 150(два лагера)

труд 200

промивка(ск.кутия) 10

масло РЕПСОЛ (ск.кутия) 24

 

П.С.Забравих да уточня,че става въпрос за 5-та генерация

Доволен съм от Омбре-смени ги бързо и всичко е точно сега.

Редактирано от cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kyryl

CLS благодаря за инфото,днес ходих при Омбре другата седмица разглабяме и ще видим какво ще излезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...