Jump to content
freesoul

Upgrade на спирачки на ВТИ

Recommended Posts

Колеги, пробвах да потърся дали сте обсъждали за ъпгрейд на спирачките на 4 ген ВТИ, но не открих нещо. Ако вече е говорено, ще помоля да ме извините и да пуснете линк да се осведомя. Ако ли няма такава тема искам да попитам, какви са вариантите ми за замяна на 262мм предни спирачки.Доколкото прочетох това което пасва е 282мм на 4х114,3, но става ли този диск на моя шенкел или трябва да се преправя.Гледам, че се слагат и двубутални апарати при ъпгрейда, от кои модели могат да се намерят.Благодаря на отзовалите се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не е правил или е голяма тайна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не е много ясно какъв е въпросният автомобил. Аз лично за 4 ген ВТЙ не съм чувал. До колкото знам, те са VT. Ако става дума наистина за 4 ген, прочети ето тази статия, ако Английският не е проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е моя, извинявам сеСтава дума за 5 ген ВТИ седан.Стандартните спирачки са на 262 доколкото разбрах.За ъпгрейда вече закупих 282мм от прелюд Н22 ако не се лъжа. Дадени са да бъдат разпробити на 4х100 и след това ще трябва да има заигравка с съпорта. Някой ако вече е слагал такива спирачки нека сподели.На пръв поглед офсета на 262 и 282 диска е същия, както и разстоянието на захващане на съпорта към шенкела - 14см.Единствената разлика, която има е,че самият съпорт е по-дебел на 282мм и ще трябва да бъде изтънен, за да пасне на шенкела на сивика, но с колко мм все още не е ясно.Ще пиша като има резултат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Izanagi е твоя човек със конверсията Prelude-Civic. ;) Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен изтъняваш с 3,7мм и завиваш както си завиваш заводските спирачки.Най-добре го премери да не се окаже че има разлика или аз да съм объркал колко беше, но при мен стана ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не влизам в излишни спорове, но съм на мнение, че в случая едно опресняване на спирачната система ще има доста голям ефект, отколкото по-големи дискове и после евентуални проблеми със апарати или ABS.Смяна на спирачната течност както и дискове/накладки с малко по-хубави (предни и задни) има доста добър ефект. Аз съвсем на скоро смених задните дискове и накладки, и спирането определено се подобри. Все едно съм нямал задна до сега.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съпортите са готови след козметична намеса и чакат слагане. Ъпгрейда май ще прерасне в цялостна смяна на спирачките :) След разговор вчера с ReSPecT установих, че ще се набавят и голяма помпа със серво и задни дискове на 260м. Така че ако някой има оферта може да предлага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да даде инфо дали задните спирачни апарати от 260мм диск пасват без преправяне на мястото на старите, 239 май бяха?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...