Jump to content
Лазар

Задържа обороти /глъхне/

Recommended Posts

Здравейте КолегиОт 4 часа прелиствам форума и намирам сходни теми,но не на 100 процента по вълнуващия ме проблем.Колата ми е D14A3 1396 75 Civic. 1996 година . Шаси:JHME........ СА 5215 червена :PНа въпроса :Гореше масло ,на 1000 км -1 литър, при извънградско каране отзад беше като димна завеса ,,,син пушек ,,як.Затова я отворихме.Сменени :маслен,въздушен, горивен филтър,ремък и ролка ,нови свещи /май njk сложихме/ гумички на клапаните.Масло 10w40,,антифриз,Шлайфане на глава ,сменени биелни лагери,гарнитурa на главата,, хубаво почистихме буталата /от едната страна на буталата бяха запушени и четирите/ Проблемът: след изминати около 100 километра /приблизително/ започна да глъхне /до тогава работеше без грешка/, на 2,3,4 предавка колата върви и в един момент задържа обороти, шуми, аха аха да продължи да ускорява но не ,,, трябва да минат 2,3,4 секунди за да тръгне нормално.Колата не е прегравяла ,,,,Нищо по таблото не ми е светкало ,,,/съответно не би трябвало да има грешки в компютъра,може да греша разбира се /На Студен двигател не ги прави тези номера,Имам чувството, че се случва когато температрата на въздуха е над 25 C ,,,защото вечер след 22:00 не ми го е правило нито един път.Зареждам от една и съща бензиностанция от една година ,,, на разклона за Филиповци ,,нали съм от Люлин :D P.S.След ремонта на няколко пъти се случваше оборотите да паднат до 200 и колата се разтриса,да загасне,,,но от 50 60 изминати километра не се е случвало .Ако може да се измисли нещо ще съм благодарен,,,,че на море трябва да се ходи :PПоздрави

Редактирано от Лазар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IAC ? Да ти прави номера нещо ?

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A3 няма IACV, а е с RACV....Хубаво е да се отвори да се изчисти ако не е правено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A3 няма IACV, а е с RACV....Хубаво е да се отвори да се изчисти ако не е правено.

Благодаря за отговорите.Почиствано е ,но не основно.Тъй като не съм го правил как би било най-ефикасно да се прочисти ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш целия дросел и като разгледаш какво е вързано по него, ще разбереш как да го изчистиш - можеш да използваш бензин. П.С> Да не тръгнеш да разкапсоловаш MAP-а да го чистиш....Това което можеш да изчистиш е предвидено да се отваря и разглобява лесно.П.П.С> Не забравяй, че проблема може да ти се окаже и друг все пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Студен двигател не ги прави тези номера,Имам чувството, че се случва когато температрата на въздуха е над 25 C ,,,защото вечер след 22:00 не ми го е правило нито един път.Ето и сега последните /вчера също беше хладно времето / дни 3,4,5.08 карам само вечер и работи както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дано да решиш проблема аз всъшност искам да те попитам като сума това цялото ревизиране на двигатела колко ти излезе горе долу,че ми предстой и на мен да се приготва психически :rolleyes: благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...