Jump to content
M&M

Crower Stage 1 vs GSR/b18c4 валове

Recommended Posts

Кои са по-подходящите за атмосферна б20втек с б16 глава до 8500 об/минМалко цифри ,който изрових от нета без да гарантирам за истинността имStock Specs from Civic Si (B16A2) Int- 284 midExh-282 mid Int- 224 midExh-220 mid Int- 412 midExh-379 mid Stock Specs from GSR (B18C1) Int- 290 midExh-292 mid Int- 236 midExh-224 mid Int- 423 midExh-378 mid Stock Specs from Civic Type R (JDM Spec B16B) Int- 294 midExh-305 mid Int- 240 midExh-232 mid Int- 447 midExh-416 mid 63401-2 Stage 1 Performance oriented street use. CTR+ profile that will work with Type R valve springs. Also works with mild turbo. RPM Range: Idle to 8500+ 14+ hp over B18C Int- 296 midExh-306 mid Int- 242 midExh-234 mid Int- 449 midExh-418 mid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е тва в крайна сметка кво е,кои са по добри.някви йероглифи ли да беше постнал.аз лично нищо не разбирам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ниво 1 са по добри(ама и цената е няколко пъти по висока) ама 8500 оборота забрави на б20.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ол мотор ли ще се прави, или стоков блок и те интересуват само валовете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

частите в блока са стокови- биели от б18, бутала б20Z,.Лагерите ще са АСЛ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кроуера са по-добри. Хубавото е, че се доближават до профил на тайп Р, а вече има един такъв съфорумец с почти същата конфигурация. И двигателя има сила почти колкото един К20.Офф:Биелите на Б18 по-дълги ли са от тези на Б20?

Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

частите в блока са стокови- биели от б18, бутала б20Z,.Лагерите ще са АСЛ.

Ми тогава валовете не са ти проблем.....така или иначе ще изтропаш непосредствено след настройките,или по рано. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кроуера са по-добри. Хубавото е, че се доближават до профил на тайп Р, а вече има един такъв съфорумец с почти същата конфигурация. И двигателя има сила почти колкото един К20.Офф:Биелите на Б18 по-дълги ли са от тези на Б20?

едва е стигнал 200 коня ? :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едва е стигнал 200 коня ? :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

На колелата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A коe к20 е 200 коня на колелата ?в бг;): ИЛИ по точно 1-2 които са ралиджиики ;):lol: И кое е това б20 200 whp ? :rolleyes

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офф:Биелите на Б18 по-дълги ли са от тези на Б20?

Да с 0.7Дидо ,къде е грешката в тази комплектовка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е толкова важно какви ще сложиш а по скоро кой и как ще ги сложи.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимай кроуъра а 8500 не са фатални за сток б20 ;) моя мотор със заводски биели само с по-силни болтове се кара до 8500 точно :) Колегата Чикирики какво имаш предвид с изтропването ? ако мотора е сглобен с акъл е също толко устойчив като всеки друг двувалов витек двигател на Хонда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притесненията на Дидо са за това как ще се комбинират лагерите с б18 биелите.Препоръчва да използвам стоковите Б20 лагери (ако имат хляб) със стоковите биели...Това разбрах от разговора ни в който подробно обясняваше за различните цветове на лагери ,луфтове....

Редактирано от M&M

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм съгласен с дидо. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам защо се хвърляте в тея филми с Б20 (и то за атмосферка), като Б18 има по-голям потенциял и е по-здрав от Б20 ...И за да не съм офф зимай валове (стокови ако може) от Б16Б или Б18Ц5/6 :)

Редактирано от EJ8B18C4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

б20 има по голям потенциал но в сток вид б18 е п одобре;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда Б20-ката ако се направи с кован вал, биели и бутала ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам защо се хвърляте в тея филми с Б20 (и то за атмосферка), като Б18 има по-голям потенциял и е по-здрав от Б20 ...И за да не съм офф зимай валове (стокови ако може) от Б16Б или Б18Ц5/6 :)

Пич явно незнаеш за какво говориш недей да пишеше подобни глупости :D ПС:M&M за да ползваш б18 биели ти трябва и б18 вал а и сток б20 биели спокойно биха ти вършили работа за фаза 1 валове или заводски валове и ще имаш повече торг по-този начин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ковача на валове. Пича с б18, кажи ми колко Б серии Хонда, отвори направи ги атмосферно и ги затвори(включително и б20 витек) за да видиш кой е по-добър?

Редактирано от LOSER
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...