Jump to content
yoni

въпрос за въздушния филтър

Recommended Posts

Здравейте, колеги искам да попитам става ли този въздушен филтър http://bgcarshop.com/product_info.php?manufacturers_id=10&products_id=45031 за b16a2 по принцип пише, че е универсален , или ако не става какъв да сложа. Аз иначе имам кн само че е панелен в кутия и хич не съм доволен. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 - за какво да става?2 - щом имаш панелен, стой си с него, какви са симптомите, за да не си доволен?3 - имаш ли почистващ комплект и кога последно почисти твоят филтър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят филтър съм го изчистил и съм го пръснал с кн спрея, като нов е сега, обаче искам да махна кутията, да сложа конусен кн, да му направя съответно някаква преграда да не взема топлия въздух от двигателя и някак си да направя така че да отведа въздуха отвън към филтъра за да смуче повече свеж въздух. Не знам обаче с какви размери трябва да е тоя конус, там пише някакви диаметри и размери но не знам дали стават за тоя мотор. Кой модел конус кн да сложа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стой си с панелния, няма да усетиш кой знае каква разлика с конуса (освен в джоба си). При положение че панелният ти е затворен в кутия и си смуче студен въздух отдолу защо ти трябва да се вкарваш в филми да слагаш конус и тепърва да се чудиш как да го изолираш от коша? По-добре инвестирай парите за конус в генерация или нещо друго, по-голям ефект има, доказано.п.с. ако не си махнал резонатора за филтъра, може да го махнеш, ще смуче по-добре и ще стане малко по-силен звука :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съвета,ще те послушам все пак изглежда имаш доста повече опит от менПубликувано изображение. Значи махам резонатора. Ами не може ли да прокарам една тръба като въздуховод нещо до самата кутия на филтъра или ще стане някакъв фал с него по този начин (от силната въздушна струя например). И и и.. в момента съм с оригиналния колектор, а след него тръбата е ф55(обаче е от обикновените алуминизирани ли бяха), резонатор и спортно гърне което поне е готино(сложих го наскоро). След като казваш да инвестирам в генерацията предполагам ,че ми трябва някъв спортен колектор, само че не знам кое за цената си е най-добро и съответно ефективно. Тука във форума гледам че се продават някакви колектори, но аз самия бях купил колата с някакъв такъв който беше 4-1, но нямаше нито марка нито нищо, а освен това се подаваше отдолу с около 3-4 сантиметра повече от оригиналния.....следователно влезнах в една дупка и го разпрах отдолуПубликувано изображение Затова сега съм с оригиналния ,но с него върви по-малко във високите или поне така ми се струва..

А понеже съм отскоро във форума ми се иска и да те питам как да си пускам обяви ,че продавам разни части( тези които ми остават след подмяната им с други,например - гърне,въпросният колектор,някакви дискове и тн.Публикувано изображение

Благодаря ти предварително и се извинявам ,че те затрупах с куп въпроси...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Прочети правилата за раздел копува/продава :)

Редактирано от Radko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си бил със спортен колектор. На Б16 те си висят по-ниско, защото повечето китайчета ги дялат за всички Б серии, включително и Интегра (които са с Б18) ==> колектора е малко по-нисък от този, за Б16, защото блока на 1.8 е малко по-висок (или поне двигателя ми стои по-високо към капака, от колкото Б16ка). Общо взето търсиш китайка, която да е правена за Б16 специално, или като цяло оглеждаш вариантите 4-2-1. Те (като че ли) са по-прибрани в сравнение с 4-1 колекторите. Не ти се струва, ами си е баш така, колата ти би трябвало да е поумряла във високите от подмяната на колектора. Относно обявите, според Правилата

14.Новорегистрираните потребители нямат право да пускат обяви в раздел Продава части и аксесоари и Купува/продава автомобили, докато не натрупат повече от 50 мнения!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията и за частите това го бях пропуснал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да пусна една тема за колекторите както си му е реда ей сега, та да си го обсъдим там тоя ми проблем:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...