Flexxx 0 #1 Публикувано 31 Юли, 2011 Колеги чувам шум.....като натисна съединител до края шума изчезва....съмнявам се за лагера ............... може ли да стане нещо ...ако не го сменям ... и какво ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #2 Отговорено 31 Юли, 2011 Лагер на първичния вал на скоростната кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #3 Отговорено 31 Юли, 2011 (Редактирано) Имам същият проблем. Появи се наскоро май... доста ли е сложна операцията за сменяването? Редактирано 31 Юли, 2011 от Vasilen_Civic_SOHC Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalpavoto_ku4e 1 #4 Отговорено 31 Юли, 2011 (Редактирано) Лагер на първичния вал на скоростната кутия.Мисля че колегата е прав.На моята от 3 години се чува леко и за сега не се е усилило. Редактирано 31 Юли, 2011 от Kalpavoto_ku4e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakonkata 80 #5 Отговорено 31 Юли, 2011 имах и аз същия проблем,карах така няколко месеца,нямаше нищо станало след това"слава богу" след това отидох на сервиз и ми го направиха за не по-малко от 2-а часа...след това шума изчезна. но колкото по-навреме се иде да се оправи,толкова е по-добре(препоръчително мое мнение )...... а колкото до цената....не е нито малко,нито много висока... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flexxx 0 #6 Отговорено 31 Юли, 2011 Лагер на първичния вал на скоростната кутия.е тва пък какво общо има ? след като натиста съединитела шума изчезва като го пусна румоли .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #7 Отговорено 31 Юли, 2011 Не се заблуждаваи,че е аксиален лагер(понеже мисля,че натам ти отива логиката),тои стърже при натискане на съединител.Колегата е прав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
combo 7 #8 Отговорено 2 Август, 2011 А аз съм точно за аксялния лагер,защото не веднъж ми се е случвало и не само на хондата.Ако е на първичния вал,шумът си го има постоянно и с натискането на съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weezer 0 #9 Отговорено 2 Август, 2011 аз карах д15б2 със такъв проблем достра време и я напъвах много, но нишо не се слочи след което продадох двигателя. до колкото съм разговарял с други колеги и маистори съм достигнал до извода че почти няма шанс да случи нищо по опасно но ако те дразни има голяма гимнастика която ще ти излезе повече от 300 лв, доста често лагерите на кутиите вият и щом спира след натискане на съединителя ти давам гаранция че е там проблема. Ако имаш сега финансова възможност отивай на майстор, ако ли пък не карай така няма да имаш проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #10 Отговорено 2 Август, 2011 И аз съм питал майтори за тоя звук,и ми казаха че тоя лагер дето вие може да надживее колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6koooooo 1 #11 Отговорено 3 Август, 2011 Лагер трябва да е. А самата смяна на сьединителя при свестен майстор,не е кой знае колко пари,стига да не се изхвьрляш сьс сьединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #12 Отговорено 3 Август, 2011 А аз съм точно за аксялния лагер,защото не веднъж ми се е случвало и не само на хондата.Ако е на първичния вал,шумът си го има постоянно и с натискането на съединителя.Бегай бе, сериозно ли го мислиш??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yoni 4 #13 Отговорено 4 Август, 2011 Не се притеснявай и карай тоя лагер като се чува няма да се счупи. Ако не те дразни не му се занимавай като стане за смяна съединителя тогава и лагера иначе само ще се набуташ с кинти без да има смисъл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Cuvic #14 Отговорено 4 Август, 2011 Аз искам да попитам за друго имам сивик 6 генерация 90 кс и неми е много ясно но ще издържи ли купето на двигател от прелюд 2.2-2.3 но не говориме за 185 или 200 кс , а за смяна на изпускателната всмукателната система смяна на бутала , валове , сегменти и поставяне на 2 турбо компресора и говоря за около 3 бара не зная до колко точно конски сили ще се докара сивика ама има ли смисал изобщо да хварлям пари защото съм много амбициран да го докарам около 300 кс Сивичето БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xakepa_cz 0 #15 Отговорено 26 Септември, 2011 (Редактирано) Лагер на първичния вал на скоростната кутия. Хич да не ти пука ... във началото когато е взех , много ме дразнеше този шум , не можех да спя от притеснение , че ще е нещо сериозно ... и все нямах пари да отидя на майстор да погледне ... а вече толкова време мина мисля че колегите са прави ... този лагер ще натживее колата ... мене пък друго ме притеснява , имам на таблото една жълта лампичка дето като светне след известно време и не иска да изгасне ... идея си нямам за какво е и какъв проблем може да ми докара ... изобразено е нещо като цилиндърче с перки отпред Редактирано 26 Септември, 2011 от xakepa_cz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове