SVE_1986 72 #1 Публикувано 28 Юли, 2011 (Редактирано) Здравейте колеги.В неделя(тази която мина) бяхме тръгнали с колеги за Велинград,малко след Варвара колата придърпа няколко пъти,изгърмя в гърнето и изгасна.Карах си напълно нормално,без да ръчкам с около 60-70км/ч.От тази случка колата като е студена пали,форсира се и мина ли 10метра придърпва и гасне.След това няма палене,само върти или ако запали по някаква случайност държи 200об/мин и гасне. До сега успях до отстраня като варянти за проблема:капачкапалецбобинакомутаторсвещитемпературен датчик Еку-то не отчита грешки,кабелите на свещите са ок,бензин има,бензиновата помпа си работи.Колкото и да гледах всички кабели,букси и маркучи са си на мястото.Колата е CRX 2ген D16A8 турбо. Редактирано 28 Юли, 2011 от SVE_1986 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 28 Юли, 2011 Бобината и комутатора как ги отстрани като варИанти??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #3 Отговорено 28 Юли, 2011 (Редактирано) Имам си още една бобина(здрава) а комутатора свалих от работеща Хонда. Редактирано 28 Юли, 2011 от SVE_1986 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #4 Отговорено 28 Юли, 2011 Ако помпата работи но няма дебит вече, предполагам че пак ще прави така. Или прецакан регулатор за налягането на горивото който седи на бензиновата рейка . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rasthayan 6 #5 Отговорено 28 Юли, 2011 А горивен филтър? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #6 Отговорено 2 Август, 2011 Проблемът е решен.Оказа се прескочил зъб на ангренажния ремък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
archer 6 #7 Отговорено 2 Август, 2011 (Редактирано) Проблемът е решен.Оказа се прескочил зъб на ангренажния ремък.С 60-70 км ти е прескочила зъб?!?! Егати... Редактирано 2 Август, 2011 от archer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове