Jump to content
Guest slus4o

Диагностика на АГУ

Recommended Posts

Guest slus4o


Колеги решил съм да си водя колицата на диагностика
не че има някъв проблем просто профилактично.

Ако някой скоро е ходил и е доволен от майсторите да свирка,
също ако някой си е поставял скоро АГУ и газаджиите са му вдъхнали
доверие нека постне адреса понеже ме е шубе да я давам на лаици
които не са и помирисвали Японски машини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman
Отговорено (Редактирано)

Е,какъв ти е проблема? :lol:Дай инфо гори много ли,или?

Редактирано от Policman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Lyubo

Щом върви добре и сам казваш че няма проблеми хич не ти и трябва да ходиш на дианостика.Колкото и да са добри майсторите винаги има шанс да пипнат не където трябва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest valio1976

Аз си сложих мойта АГУ с/у басейн Спартак преди 1.5г. Мисля, че са свесни момчетата. Не съм имал проблеми !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Щом върви добре и сам казваш че няма проблеми хич не ти и трябва да ходиш на дианостика.

Колкото и да са добри майсторите винаги има шанс да пипнат не където трябва :balloon:

Ми незнам дали е проблем ама когато ми свършва Газ-та не става от веднъж а става като постепенно ми падат оборотите в смисъл "след 20км. 4000 об/м ...... след 20км. 3000об/м ........... и т.н." според мен не е нормално отначало си мислех че се дължи на вида на газовата бутилка (резервна гума) ама след а и друго веднъж до отказ се пълни 26,28,33 вече и аз не знам колко събира а последно какъв номер ми врътна просто не е истина трябваше да има газ а свърши или по-скоро до 2000 об/м. добре че имах бензин и после на Газостанцията зареди 28 а като тръгнах 33 ходи я разбирай тази АГУ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lud fen

не е от уредбата ти и при мен така свършва - постепенно падат оборотите ама да знаеш разликата в зареждането е от тия свине по бензиностанциите кви боклуци ни продават само има значение също и температурата на въздуха абе то и на бензин ни цакат с топла бира .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KICK

всичко е от гаста предишната ми кола беше с фабрично АГУ купих я от Холандия там заредих до дупка вървеше си супер като свърши минах на бензин и до БГ. тук заредих на една газостанция и неможа да запали грам и от там се тръгна по едни майстори и какво ли не но вече не вървеше така и само ядове загасна ми на орлов мост и там я искорених :) повече неискам и да чуя за гас никога ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bullet

и там я искорених :) повече неискам и да чуя за гас никога ;)

;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Аз пък си сложих гас миналата седмица и съм си много доволен, върви много добре стана ми по ефтино с около 35лв на месец. до този момент съм без забеле6ки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Аз пък си сложих гас миналата седмица и съм си много доволен, върви много добре стана ми по ефтино с около 35лв на месец. до този момент съм без забеле6ки.

Каде?

Какъв двигател си?

Добре ли работят майсторите или са мани мани бегай?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Ми незнам дали е проблем ама когато ми свършва Газ-та не става от веднъж а става като постепенно ми падат оборотите в смисъл "след 20км. 4000 об/м ...... след 20км. 3000об/м ........... и т.н." според мен не е нормално отначало си мислех че се дължи на вида на газовата бутилка (резервна гума) ама след а и друго веднъж до отказ се пълни 26,28,33 вече и аз не знам колко събира а последно какъв номер ми врътна просто не е истина трябваше да има газ а свърши или по-скоро до 2000 об/м. добре че имах бензин и после на Газостанцията зареди 28 а като тръгнах 33 ходи я разбирай тази АГУ!!!

Съживявам темата защото днес проблема си получи заслуженото, така му се пада :D

 

Оказа се че Сондата в Газовата ми бутилка сочи не на долу както би трябвало

ами на горе :) и през цялото време съм си карал на изпарения а не на втечнена газ

 

Майсторчето просто ми смени уплатнението и ми обърна тръбичката и сега върви на пушка

 

Сигурно по нататък ще се наложи и лека промяна на настройките понеже са направени

когато колата е била на въпросните изпарения, днеска като я тествах не показа някаква

разлика с изключение на това че сега е кат стрела остава и разхода да си остане същия ;)

 

Ей аман от "умели" майстори, представяте ли си как можеш да сбъркаш горе с долу аре

ляво с дясно ОК ама това го нема никаде освен Големата му идея да е била да не се

удавят цилиндрите с ГАЗ :);):);):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...