Jump to content
Guest Лаик

Да питам

Recommended Posts

Guest Лаик

Здравейте :worthy: Отскоро попрочитам тук (отскоро се прекачих и на Хондата - Сивика EC8 D13B2 и вече не ми се слиза:blush: Като гледам, човек може да понаучи тук доста неща - та да попитам (нали още разучавам машината)...Смених предните лагери и маслото на скоростната кутия - 2 л Мотул 6100 10х40, не знам какво е било предишното, след което скоростите почнаха да ми включват доста по-леко. Чува се обаче едно бръмчене при движение, и при "на скорост", и на свободна - струва ми се , че го имаше и преди, сега сякаш е станало по - силно. Днес като качих машината на естакада (доста стръмна) и я оставих на наклон на първа, леко се плъзна назад - около 0.5 м. и спря... зачудих се дали просто зъбните колела са се паднали зъб срещу зъб, или е нещо по-сериозно... Случвало ли се е на някой? Убедих се вече, че Хондата си е просто уникална кола, и всичко, което човек знае за другите, при нея може и въобще да не важи :lol: Малко полезен опит плс :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a

Здр. първо.И на мене ми се е случвало но не 0.5 м а 10-15 см и спря самичка ( за спиране на наклон говорим ) според мене ако не ти го е правела пак няма за какво да се притесняваш.Хо по компетентните членове тук 100% ше ти помогнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest peterk

Здравей,И аз като я оставям на по-стръмна улица на скорост и в пъврият момент като отпусна спирачките почти винаги тръгва леко по посока на наклона и се усеща все едно двигателя превърта веднъж (все едно не му стига компресията да я задържи)... Но след това превъртане си спира и повече не се мести.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bullet
Отговорено (Редактирано)

Това в повечето случаи означава ниска компресия в цилиндрите. Когато е на скорост буталата не би трябвало да превъртат в цилиндрите.Можеш да направиш тест като пуснеш автомобила по някои баир примерно на четвърта или пета скорост /горе-долу на 90км/ч./ без да подаваш газ, ако до долу много ускори значи компресията е ниска и тогава трябва да замерва всеки цилиндър с уред.

Редактирано от bullet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASRACING

Дрън, дрън, абе тази компресия, зя която говорите да не е в течно състояние , и сигурно си седи кротко в цилиндрите :) Ми нали, трябва да има въртеливо постъпателно движение, че да се създаде тази прочта компресия. :):):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bullet
Отговорено (Редактирано)

Дрън,  дрън, абе тази компресия, зя която говорите да не е в течно състояние , и сигурно си седи кротко в цилиндрите

  :) Ми нали, трябва да има въртеливо постъпателно движение, че да се създаде тази прочта компресия. :)  :)  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Пич става дума, че когато цилиндъра е уплътнен от буталото, респективно буталните пръстени, при неработеш двигател при завъртането на коляновия вал в цилиндъра се създава подналягане, което затруднява превъртането.

Прост пример за неразбралите - помпа за колело/ако искаш и за кола/, обаче читава, запушваш маркуча с пръст и се опитваш да изтеглиш ръкохватката назад :) не върви - те това е то подналягането. Когато липсва такова уплътняване буталото се движи :)

Всъщност сетих се и за едни още по-прост пример - който е опитвал да пали автомобил с манивела знае, че това подналягане понякога връща манивелата на обратно и се чупят пръсти :)

Редактирано от bullet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASRACING

Дрън,  дрън, абе тази компресия, зя която говорите да не е в течно състояние , и сигурно си седи кротко в цилиндрите

  :tease: Ми нали, трябва да има въртеливо постъпателно движение, че да се създаде тази прочта компресия. ;)  :D  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Пич става дума, че когато цилиндъра е уплътнен от буталото, респективно буталните пръстени, при неработеш двигател при завъртането на коляновия вал в цилиндъра се създава подналягане, което затруднява превъртането.

Прост пример за неразбралите - помпа за колело/ако искаш и за кола/, обаче читава, запушваш маркуча с пръст и се опитваш да изтеглиш ръкохватката назад :ppp не върви - те това е то подналягането. Когато липсва такова уплътняване буталото се движи !!!

Всъщност сетих се и за едни още по-прост пример - който е опитвал да пали автомобил с манивела знае, че това подналягане понякога връща манивелата на обратно и се чупят пръсти ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Абе пич, кви сеа тез глупусти бе това да не ти е помпа на колело! Нали трябва двигателя да преварти за да създаде налягане. :D;):P:P:P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bullet

Абе пич, кви сеа тез глупусти бе това да не ти е помпа на колело! Нали трябва двигателя да преварти за да създаде налягане. !!! :tease::ppp:P:D;)

<{POST_SNAPBACK}>

 

Ами нали човека това пита- когато му е зацепена скоростната кутия, на естакадата колата се придвижва малко, естествено, че буталата при това положение /не двигателя:D/ се превъртат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASRACING

Абе пич, кви сеа тез глупусти бе това да не ти е помпа на колело! Нали трябва двигателя да преварти за да създаде налягане. !!! :tease::ppp;):D;)

<{POST_SNAPBACK}>

 

Ами нали човека това пита- когато му е зацепена скоростната кутия, на естакадата колата се придвижва малко, естествено, че буталата при това положение /не двигателя:D/ се превъртат

<{POST_SNAPBACK}>

ОК съгласен съм с всичко казано до тук!!!!! :P:P:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lud fen

човека пише че естакадата е доста стръмна , а мотора е 1,3 най - малкия следователно съпротивлението на мотора е най- малко. А мотора при такъв голям наклон му е трудно да задържи колата защото ако единият цилиндър е в такт сгъстяване то другия е в изпускане .... !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

ами за това са измислили ръчната спирачка !!! а това че е тръгнала назад 0.5м не е проблем в скоростите. за шума в скоростите - най вероятно предния собственик е сложил неподходящо масли в скоростите и от там е провил някой лагер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...