Jump to content
Guest p0nka7a

Фланци ( Снадки )

Recommended Posts

Guest p0nka7a

Въпросът ми е старите вършат ли работа да се заварят към нераждабейката или по добре и самите снадки да са си от неръждавейка ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Въпросът ми е старите вършат ли работа да се заварят към нераждабейката или по добре и самите снадки да са си от неръждавейка ?

<{POST_SNAPBACK}>

еми то си е по добре са са си от нераждавейка ама е доста занимавка...аз сложих стария фланец и заспа...имаи предвид че тряя да се точкова отдоле на колата преди да се завари че ина4е нема да може да се хванат болтовете както трябва да са :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a

Ще извинябаш но не те разбирам имасш ли снимки да мога да видя за кое ми говориш по точно , твоите готови ли са вече и ако не е таина колко се похарчи за всичко ? Какъв диаметър траба сложи ? за Колекторите стаа дума ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho
Отговорено (Редактирано)

знчи снимак нямам....имам предвид долу кадето ти се захваща тръбата от колекторите за катализатора има фланец с ушички на който има две дупки за болтовете с пружини......та тези дупки трябва да съвпаднат с дупките на фланеца на катализатора....ако имаш де ...иначе на мен ми излезе...сложно е ..аз съм схематик...иначе горе доле за 200-300 кинта можеш да си направиш...аз позвах тръба неръждавейка 50ф.....и се извинявам ама чак сега зацепих кво питаш....еми да фланеца трябва да е от неръждавеика щото като тръгнеш да ги заваряваш така мазно ше се огънат че ше са чудеш ко да ги правиш после...не е много сложно да си го направиш фланеца....само си намираш достаръчно дебела плочка неръждавеика и твоите за модел...и плазменото или лазерно изрязване влиза в действие :):D;)

Редактирано от mihho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a

mihho Благодаря че споделяш защото не е мн лесно :) Твоята генерация каква е 4-2-1 или 4-1 колко метра(общо само за колекторите) траби те оправиха?Ф45/1.5 добре ли е защото бая се рових из форума и повечето са с такава ако не се лъжа(ако греша поправете ме)има ли опастност да се получи обратен ефект от прекалено голям Диаметър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho
Отговорено (Редактирано)

ми аз съм с 4-2-1....но часта кадето 4-рите тръби се събират в една е от Д16З6...и нататъка е правено от тръби с 48ф фитрешен диаметрър...колената са ми 50 ф...еми за обратен ефект незнам в какво трябва да е изразен..ама май при мен го нема..само знам че двигателчето така ми се отпуши.....че примерно като карам на 2000-3000об....и пусна газта и после рязко я натисна доста доволно ми чупи врата...мисля че ще си доволен...ако ги съчеташ с други неща по колата :worthy:....а за дължината на тръбите...могат да ти отрвжат колкото си пожелаеш

Редактирано от mihho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a

Нямам търпение и аз да ги напраява , но тука в Бургас немога да намеря 1 сериозен маистор които да се хване да го направи до край сам.Ламбдата на новите колектори каде я монтира на същото място ли ?Направи си дупка ... резба.. и готоо стана ли както тряя именно ламбдата ??!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HAYABUSA

ми аз съм с 4-2-1....но часта кадето 4-рите тръби се събират в една е от Д16З6...и нататъка е правено от тръби с 48ф фитрешен диаметрър...колената са ми 50 ф...еми за обратен ефект незнам в какво трябва да е изразен..ама май при мен го нема..само знам че двигателчето така ми се отпуши.....че примерно като карам на 2000-3000об....и пусна газта и после рязко я натисна доста доволно ми чупи врата...мисля че ще си доволен...ако ги съчеташ с други неща по колата ....а за дължината на тръбите...могат да ти отрвжат колкото си пожелаеш

Според мен Ф55-60 ще върши пак работа даже може да е по-добре :worthy: а ако не е тайна за къкви други неща става дума? :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

еми..генерациия цяла ако има пара...ако не резонаторно гърне вместо катализатор...крайно гърненце....едно качествено направено спортно филтърче да диша как трябва колицата...свещички и кабелчета примерно...регулатор на горивото.....има още много неща ама да не отплесваме :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a

Продължението на генерацията димек от ( края на колекторите нататъка ) със Какъв Диаметър тряя да е същия или по голям от на колекторите , и чиста неръждавейка ли трябва да е задължително трабата (Алуминизирана не става ли), а преди да си направиш колекторите трябва да си направиш ОТДОЛУ Всичко ( според мен поне де ) :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho
Отговорено (Редактирано)

Продължението на генерацията димек от ( края на колекторите нататъка ) със Какъв Диаметър тряя да е същия или по голям от на колекторите , и чиста неръждавейка ли трябва да е задължително трабата (Алуминизирана не става ли), а преди да си направиш колекторите трябва да си направиш ОТДОЛУ Всичко ( според мен поне де ) :worthy:

<{POST_SNAPBACK}>

тряя всичко на едно да се прави...мое мнение....алуминизирана тръба абсурд....иначе същия диаметър да са тръбите мисля че ще е добре Редактирано от mihho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a
:worthy: Много нераждавейка мн нещо , бах маа му поне 10-15 кила че и нагоре ще тряя са земи , в Софето колко вурви килото ? Щото тука на кило го даат не на метри , а видях че 1 колега на метър го е взел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...