Jump to content
Guest Piti

Не пали от всеки път

Recommended Posts

Guest Piti

Здравейте!От скоро съм собственик на Хонда Сивик с три врати (5-а генерация), мотора ми е D15B2. Всичко е прекрасно, много съм доволен от нея, но по някой път ми създава малки ядове.Пример: рано сутрин (или когато не съм палил колата от повече от 5 – 6 часа) реча да врътна ключа и само върти на стартер и не иска да запали  Да врътна втори път – пали от четвърт както се казва, пали без проблем. Т.е., от първият път не иска да запали, а от вторият чак и това само ако не е карана дълго време. Ако допреди половин – един час е работил мотора, няма проблем – пали от първия път. Няма никакво значение дали времето ще е 30 градуса или ще е 10 – винаги го прави този номер, не зависи от топлината на времето.Тъпото е че всичко е изрядно – мотора е идеален (нито гори масло, нито нищо, има динамика....), подменил съм всички консумативи наскоро (възд.; горивен филтър), нови свещи сложих дори (Denso, старите бяга NGK), дори си избуших катализатора като мислих че той един вид така “запушва” и не дава да пали от първия път, карам автомобила само с хубаво гориво, ECU-то не дава никакви грешки...... абе просто всичко е изрядно и точно. Както има една дума – само кабели на свещи не съм сменил (но те са просто идеални) и дистрибуторната капачка с палеца – само това остана, ама ...Не че е болка за умиране, но е тъпо. И преди съм имал хонда със същия мотор (само че беше по-стария модел – 4-а генерация) и нямаше такива “проблеми”.Посъветвайте ме – какво може да бъде!?Благодаря ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Piti
Отговорено (Редактирано)

...Да вметна също така, че проблема не иде да е и от "main relay"-то - препоил съм го и после пак не пали от пръвия път... :):D

Редактирано от Piti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASRACING

Да не би да я караш само на изпарения? :) Вземи сипи поне за една 10-ка, и тогава пробвай. Ако и тогава не пали, имам една оригинална помпичка за теб. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

и моя CRX е така ... от първото въртене пали трудно и като запали работи неравномерно. ако първия път само чукна колкото да мръдне стартера, от второто въртене пали на четвърт оборот, винагине знам на какво се дължи това, обяснявам си го със специална програма за студено палене, която задавя колата (или обратното, не дава достатъчно бензин). но не съм сигурен дали е така, само гадая

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...