Jump to content
KONI

табло на прелюд

Recommended Posts

Здравейте колеги.вчера като занулих дневния километропоказател видях ,че повече немръдна.някой правил ли е ремонт на това нещо и ремонтирали се изобщо?второ,в часта от таблото където са скоростомера и оборотомера е достатъмно явно са изгорели доста крушки.Продават ли се такива или са по-специални?и трето,явно ще се сваля таблото за оглед и да видя какво мога да направя(но щеизчакам някакъв съвет за километража)та как се стига до таблото какво трябва и как да сваля първо?поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дръпни бутончето и внимавай да не го изкормишПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробваи като покараш малко пак да го натиснеш може да се оправи реното често ми прави този номер, лампите се продават но много хора слагат светодиоди и става доста по ефектно,огледаи около километража и приборите атрябва да има болчета по пластмасите като ги развиеш се свалят някоиот пластмасите и имаш достъп до приборите и не би трябвало да ти се налага да сваляш цялото табло,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва си е проблем със засичането на километража , измини малко за да се разместят цифрите и натискай внимателно защото може да спре да брои и малкия и големия километраж и при разглобяване внимавай и със срелките - много лесно се прецакват и тряя нови след тва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва си е проблем със засичането на километража , измини малко за да се разместят цифрите и натискай внимателно защото може да спре да брои и малкия и големия километраж и при разглобяване внимавай и със срелките - много лесно се прецакват и тряя нови след тва ;)там е работата,че цифрите не се движат изобщо.май ще търся ново табло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не е нужно да купуваш ново. Сваляш, отваряш и проверяваш дали ще тръгнат след известно бъзикане. Поне моите тръгнаха. Първо махаш капака на пищялката. Само на щипки са. После пластмасовия капак над уредите (7-8 винта са). Отдолу имаш гумена лента, тя само се издърпва. Развиваш няколко болтчета, държащи кутията с уредите. Повдигаш я нагоре и издърпваш долният и край навън. От двете и страни има букси които ще трябва да разкачиш. После лека полека отваряш. Мисля че моторчетата със стрелките нямаше нужда да ги развиваш (черните болтчета които се виждат на циферблата, 4бр.). Таблото с датчиците не е нужно да се сваля. Дано съм бил полезен и ясен.

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...