KONI 11 #1 Публикувано 2 Юли, 2011 Здравейте колеги.вчера като занулих дневния километропоказател видях ,че повече немръдна.някой правил ли е ремонт на това нещо и ремонтирали се изобщо?второ,в часта от таблото където са скоростомера и оборотомера е достатъмно явно са изгорели доста крушки.Продават ли се такива или са по-специални?и трето,явно ще се сваля таблото за оглед и да видя какво мога да направя(но щеизчакам някакъв съвет за километража)та как се стига до таблото какво трябва и как да сваля първо?поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lostdreams 0 #2 Отговорено 2 Юли, 2011 дръпни бутончето и внимавай да не го изкормиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #3 Отговорено 2 Юли, 2011 пробваи като покараш малко пак да го натиснеш може да се оправи реното често ми прави този номер, лампите се продават но много хора слагат светодиоди и става доста по ефектно,огледаи около километража и приборите атрябва да има болчета по пластмасите като ги развиеш се свалят някоиот пластмасите и имаш достъп до приборите и не би трябвало да ти се налага да сваляш цялото табло, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
godretti 0 #4 Отговорено 3 Юли, 2011 тва си е проблем със засичането на километража , измини малко за да се разместят цифрите и натискай внимателно защото може да спре да брои и малкия и големия километраж и при разглобяване внимавай и със срелките - много лесно се прецакват и тряя нови след тва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KONI 11 #5 Отговорено 4 Юли, 2011 тва си е проблем със засичането на километража , измини малко за да се разместят цифрите и натискай внимателно защото може да спре да брои и малкия и големия километраж и при разглобяване внимавай и със срелките - много лесно се прецакват и тряя нови след тва там е работата,че цифрите не се движат изобщо.май ще търся ново табло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #6 Отговорено 4 Юли, 2011 (Редактирано) Не е нужно да купуваш ново. Сваляш, отваряш и проверяваш дали ще тръгнат след известно бъзикане. Поне моите тръгнаха. Първо махаш капака на пищялката. Само на щипки са. После пластмасовия капак над уредите (7-8 винта са). Отдолу имаш гумена лента, тя само се издърпва. Развиваш няколко болтчета, държащи кутията с уредите. Повдигаш я нагоре и издърпваш долният и край навън. От двете и страни има букси които ще трябва да разкачиш. После лека полека отваряш. Мисля че моторчетата със стрелките нямаше нужда да ги развиваш (черните болтчета които се виждат на циферблата, 4бр.). Таблото с датчиците не е нужно да се сваля. Дано съм бил полезен и ясен. Редактирано 4 Юли, 2011 от sCoff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове