TYPE-S 1 #1 Публикувано 1 Юли, 2011 Здравейте колеги.Онзи ден забелязах, че в казанчето за спирачна течност на помпата няма течност, долях и всичко изглежда на вид добре, обаче м исе иска да обезвъздуша помпата, понеже видях, че има пробка.Как става точно номера? И възможно ли е от както е спаднало нивото, да ми стърже чат пат помпата, когато паля колата.Иначе самата система си работи идеално.Колата е сивик англичанка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #2 Отговорено 1 Юли, 2011 Когато си останал без течност или си сменил спирачна помпа правиш следното: Първо обезвъздушаваш спирачната помпа,след това исходите на абс и последно на четирите колела.Начина на обезвъздушаване е същия като при всяка кола: Едиин натиска педала на спирачката, а другия обезвъздушава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #3 Отговорено 3 Юли, 2011 Ще пробвам, но силно ме терзае мисълта, дали от малкото количество течност в самата помпа на АБС (на англичанката има такова казанче)е почнала да зарежда по често, или от годинките.Иначе колата спира добре, АБС работи без проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #4 Отговорено 17 Юли, 2011 Проблема се оправи, обезвъздуших помпата и спря да зарежда, излезна доста въздух. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #5 Отговорено 17 Юли, 2011 По принцип нивото на спирачната течност спада заради изтриването на накладките .... Погледни и тях за всеки случай. Ако са много изтрити и сега си напълнил казанчето до горе, има шанс като ги смениш някой ден да ти прелее казанчето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alf 0 #6 Отговорено 17 Юли, 2011 Проблема се оправи, обезвъздуших помпата и спря да зарежда, излезна доста въздух. Здрасти колега извиняваи че ти ползвам темата ама как я обезвъздуши защото и моита зарежда и доливам спирачна течност.....Благодаря предварително... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #7 Отговорено 17 Юли, 2011 (Редактирано) Ако има вьздух в системата както е писал автора на темата не трябваше ли да е мек педала? И какво е това зареждане че неразбрах за какво става дума? И аз като запаля колата и я подкарам и още на пьрвите метри се включва електромотора на абс. Това ли имате предвид? Редактирано 17 Юли, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #8 Отговорено 17 Юли, 2011 (Редактирано) Проблема се оправи, обезвъздуших помпата и спря да зарежда, излезна доста въздух. Здрасти колега извиняваи че ти ползвам темата ама как я обезвъздуши защото и моита зарежда и доливам спирачна течност.....Благодаря предварително...колега явно имаш някъде теч, щом доливаш често.Иначе на самата помпа, точно зад казанчето има една гумена шапчица, маха се и с със ключе 10 номер някой напомпва педала вътре и държи. А ти развиваш леко и гледаш, дали ще текне директно струйка, или ше припръска първо от въздуха в помпата и после затягаш.Относно колегата по долу, това зареждане е като чегъртане на мотора точно, и не е съвсем нормално, защото на мой приятел на англичанката не го прави това.Но абс-са си работи нормално. Поздрави Редактирано 17 Юли, 2011 от TYPE-S Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alf 0 #9 Отговорено 17 Юли, 2011 Проблема се оправи, обезвъздуших помпата и спря да зарежда, излезна доста въздух. Здрасти колега извиняваи че ти ползвам темата ама как я обезвъздуши защото и моита зарежда и доливам спирачна течност.....Благодаря предварително...колега явно имаш някъде теч, щом доливаш често.Иначе на самата помпа, точно зад казанчето има една гумена шапчица, маха се и с със ключе 10 номер някой напомпва педала вътре и държи. А ти развиваш леко и гледаш, дали ще текне директно струйка, или ше припръска първо от въздуха в помпата и после затягаш.Относно колегата по долу, това зареждане е като чегъртане на мотора точно, и не е съвсем нормално, защото на мой приятел на англичанката не го прави това.Но абс-са си работи нормално. ПоздравиБлагодаря ще пробвам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове