Jump to content
Jam

Swap H22 в Прелуд 3г

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Насочил съм се към въпросният swap след като моят B20A3 получи дупка в блока по път към Националната. Изкам да използвам случея да благодаря на колегите който спряха и ми оказаха необходимата помощ на място (Благодаря много) :) . Та конкретно питането ми е какъв е филма при преход от карборатор към инжекция. И има ли други усложнения в всякъква насока относно swap-а. Прощаваите ако се повтарям но неможах на намеря тема с информацията която е нужна. Ще бъда благодарен на колегите правили този swap да изразят мнение. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста неща трябва да преправиш колега,вкл резервоар,горивопроводи,помпа,много жица и тампони,ако беше b20a5,,,b20a9,:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако беше :lol: Мерси колега това беше полезна информация :)Полуоските от х22 стакват ли на главините на прелуд 3г

Редактирано от Jam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега двамата пичове които са го правили това а именно Doggy i Prelude могат да са ти полезни.Дано видят темата ти,ако ли пък не драсни им по едно лично

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето ме и мен.3-ма сме го правили,има един Митко дето не влиза във форума ама ми е дружка,неговата също мина от В20А9 на Н22:)Както и да е,филмът е много голям.В САЩ има тампони дето са за такъв суап ама са много скъпи,отделно хората реват че са некачествени.Отделно са твърди и са само 3 на брой......Отделно трябва да си купиш и къстъм полуоски с тях.....абе ташак.Моята кола стартира с тампони правени от един латвиец,дето струваха почти 300 евра и пак бяха 3 на брой.Но колата много вибрираше и сложих 4-ти,като смених и този откъм ремъците с оригиналния на Н22,та сега е екстра.Двигателят седи много приятно в коша,все едно си е от там.Но е доста преправяне особено за теб с карбураторите.Какъв ти е бюджета по принцип,щото мойта кола я продавам готова направена с още куп подобрения?Друг приятел пък от варна си търси купе след фейслифта,та ако твоето е такова може да направим някаква врътка хем да се отървеш от това което ти е останало,хем да вземеш моята.Иначе с моите тампони карам с полуоски от Акорд 91-ва с външните карета от моят си Прелюд.Но това всъщност ти е най-малкия дерт,има адски много друга работа.Иначе колата върви страхотно.Срамота е че от Хонда не са сложили този двигател на това купе.Според мен обаче са го пазили като пазарен ход при представяне на Прелюд 4-та генерация,щото той е доста по-различен от предишните и явно са имали притеснения дали ще се купува.Като динамика......100км/ч вдига за 6.5 сек при мен. 400м. по ГТек с пасажер Митака ги прави за 14.4-14.6сек. ама не съм драгаджия,сигурно може и по-добре.Сега колата си довършва 3-та предавка за същото време за което довръшваше 2-ра с В20А9-ката и е много приятно да разбереш че вместо да си с 100км/ч вече си с 160км/ч:)По магистралата съм й правил около 240км/ч един път,като има още обороти и хич не се тормози,просто валеше и спрях до там.То таблото така или иначе ми свършва на 220км/ч и има отметка за 230км/ч само.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...