Jump to content
kazadores

Радиатор от VTi на D15B2

Recommended Posts

Здравейте колеги,интересувам се дали ако се сложи радиатор от VTi на D15 мотор ще имам разлика в температурата и ще ми падне стрелката надолу малко.В момента,когато загрее колата стрелката се заковава точно в средата и не мърда от там при никакви условия,независимо от начина на каране.Нямам проблеми с охладителната система,но мисля да сложа този вти-ски радиатор и за това се интересувам.(той е доста по-дебел от моя и би следвало да охлажда повече).Нека тези които разбират да дадат мнение по въпроса.Благодаря на всички отзовали се :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не, няма да имаш проблем с по-голям обем, въпроса е да не е по-малък. Регулирането на температурата става от термостата, така че в момента в който тя спадне под определена стойност термостата ще си затвори. Всъщност той отваря и затваря постоянно тъй че е съсвем нормално. Можеш ако искаш и радиатор от дизел да сложиш и пак няма да имаш проблеми ;) . Хората не ги правят по-големи от необходимото защото е излишно прахосване на суровини. Казвам го това от опит - и аз карам с радиатор, чийто обем е по-голям от заводския. Защо е по-голям ? Ми защото е от Жигула :D

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D Аз съм чувал попринцип,че работната температура на хондите е малко под средата на уреда,но моята винаги си е била точно по средата и за това питам.А слагайки по-голям радиатор,това означава ли,че ще започне по-бавно да ми загрява коалта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ти казвам, цялата работа идва от термостата, койт при студен двигател е затворен. В такъв случай от какво значение е обема на радиатора, след като при затворен термостат той не играе никаква роля? ;) Радиатора "влиза в играта" чак когато отвори термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, пак се вкарваш в излишни филми...Явно не предполагаш, но маркучите на VTi са с различен диаметър от тези, на Д сериите (3-4 мм разлика). От тук ще имаш 2 избора - да намериш маркучи от VTi, и да се чудиш как да ги пристегнеш към мотора, или да ползваш твойте и някак си да ги натъпчеш на VTi-ския радиатор. Разлика няма да усетиш, (освен по джоба си) и факта, че перката ще работи за по-кратко време. Има смисъл да ъпгрейдваш към радиатор, само ако караш много често в лютеницата, което до колкото се познаваме не е твоят стил на каране. Ако си си наумил, знам че няма да те разубедя, но все пак...п.с. инвестирай в инжекцион, а не в периферии :lol: п.с.2 - 1вият закон на механиката - Нещо, което работи НЕ СЕ ПИПА!!п.с. 3 - карах Б18ката с радиатора от Д13ката, и пак не съм имал проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за маркучите не знаех ;) мерси Кало.Идеята е че ми изпадна мн хубав радиатор на далавера и затова мислех да го сменя,моя нали е някакъв реплика...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурата ще си остане същата.Щом радиатора ти е на далавера, е по добре да караш с по големия. Загряването до работна температура се запазва,защото не променяш нищо в малкия кръг на охладителната система.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...