sand0 41 #1 Публикувано 30 Юни, 2011 http://www.ngvjournal.com/es/gnl--h2--blends/item/5177-italian-highway-presents-first-prototype-of-hydrogen-methane-iveco-ecodailyhttp://www.ucer.camcom.it/enterprise-europe-network/een/documenti/CECCARINI_LR%20Ecomondo%2020091027%20v002.pdf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vitasik 1 #2 Отговорено 30 Юни, 2011 Може да малко , ама става въпрос за първия линк. Ивеко май винаги за били работили над темата с екология и цена на гориво. Аз бях в англия 3 години и там ходех в една морга на 50км от мене ако ми трябваха части. На тяхен паркинг стояха сигурно 10-тина ивеко дейли 5212 мини автобус. Сега интересното беше че са били на Метан - само на метан. Един приятел искаше да си купи няколко ( бяха за прдаване по 500 паунда). Като дигнахме капака двигателя външно беше 2.8 дизел с дистрибуторна капачка вместо ГНП, бобина и свещи вместо дюзи. Интересното беше че не е инжекцион. Така и не разбрахме точно какво представлява този двигател и човека се е отказал. То да речем и аз бях заинтересован. Проблема беше че са били на държавата с тяхна собствена метан станция, която е била затворена. Поради това всичките автобуси ( 22 местни минимум) са били отписани. Друга метанстанция няма в англия май. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #3 Отговорено 30 Юни, 2011 Не разбрах точния ти въпрос,но в бг е наи ефтино да караш на метан,а метанстанций вече има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vitasik 1 #4 Отговорено 30 Юни, 2011 Не е въпрос а инфо за нещо странно, което ивеко правеше през 97-99 година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове