iso_83 13 #1 Публикувано 18 Юни, 2011 След мерене на компресия, се оказа че колата не иска да запали, мерих съпротивление на бобината ,на + и -(ниското напрежение) има сърпотивление 3 ома , на + и ВН е 9.7 килоома ,на - и ВН също е 9.7 килоома ,не можах да намеря стойности за проверка на комутатор ,ако някой знае да пробвам и него ,следващия проблем ,защо не може ангренажа да застане точно на белези , когато коляновия вал е на белег ,на разпределителния е половин зъб или напред или назад, като се презацепи, колата палеше работи 20 сек добре и почва да работи лошо ,а като загрее гасне и още нещо, след смяна на гарнитура на глава, май пак надува ,парно има ,перка се включва и изключва ,но маркучите седят доста напомпани и след изключване на перката, не може да се отвори капачката на радиатора ,без да изхвърли водата, главата е шлайфана на шлайф ,но не е проверена за спукано, а гарнитурата беше духала на 4 -те цилиндъра и това всичко за 3 дена ,е....ти и хондата, какъв мотор да търся за да влезе на мястото на д15-ката че май тоя е довиждане,d16a8 ще стане ли на скоростите от d16z6 поне скорости да не търся Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #2 Отговорено 18 Юни, 2011 за белезите на коляновия и разпределителния и при мен стана така но нямам проблеми. пък ако мислищ че ти надува най добре отиди да ти направят едно тестче за изгорели газове във охладителната течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_83 13 #3 Отговорено 20 Юни, 2011 тва с теста е ясно, само че най близо е на 100 км, и не искам да рискувам, освен това вече не пали ,направо ще се търси друг мотор, въпроса е какъв и за колко????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #4 Отговорено 20 Юни, 2011 за белезите на коляновия и разпределителния и при мен стана така но нямам проблеми. пък ако мислищ че ти надува най добре отиди да ти направят едно тестче за изгорели газове във охладителната течност.това тестче винаги показва проблем не разчитай на него казвамго от личен опит Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #5 Отговорено 21 Юни, 2011 за тестчето може и да си прав.. при мен тая безцветната течност се оцвети супер много и имаше реален проблем.а за мотора най безболезнено и евтино ще е същия , иначе трябва да си направиш сметка покрай мотора какво трябва още да смениш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #6 Отговорено 21 Юни, 2011 Това кьдето ти гасне като загрее е комутатор. Около 60 лв струва ако не си проверявал за цена. На колежката ми и беше точно така. Ама нали ми е колежка и си подарих резервния комутатор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове