Big Blonde Wolf 11 #1 Публикувано 18 Юни, 2011 Поредната тема за охладителна система Моторът е B18C4. За два месеца и 6000км вече три пъти разширителното казанче е празно, а течността в радиатора си е до горе.Сега го почистих и прегледах за течове - не е спукано. Почистих около гърлото на радиатора и маркуча към казанчето и ще следя дали от там някъде ще изтече нещо в следващите дни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #2 Отговорено 18 Юни, 2011 Не гледай само казанчето. Най-вероятно имаш миниатюрна дупчица на радиатора, от където се губи течност, а го усещаш по казанчето просто, защото като изстине колата си дърпа колкото й трябва за да допълни системата. На запалена загряла кола гледай радиатора отблизо п.с. Това го казвам от личен опит. Ако радиатора си го сменял и е нов се извинявам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Big Blonde Wolf 11 #3 Отговорено 18 Юни, 2011 Не съм го сменял радиатора. Като знам на Д15ката какво и се случи докато стигна до радиатора, май по-добре да сменям овреме И все пак поглеждам го веднъж на 3 седмици примерно и все казанчето е празно, а радиаторът всеки път е пълен. Сега налях и ако се сещам ще поглеждам ежедневно с какви темпове пада. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #4 Отговорено 18 Юни, 2011 Следене му е майката. Работата е там, че нямаш гаранция дали тая малка дупчица няма изведнъж в резултат на някакво налягане да стане голяма дупка и да те остави на път Затова по-добре, както ти си казал, да го смениш Все пак може и да не е радиатора де (но реално не виждам какво друго може да бъде...) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #5 Отговорено 18 Юни, 2011 Все пак преди да сменяш каквото и да е огледаи хубаво и на студено.Когато двигателя е топъл малкия теч се изпарява веднага.Гледаи и маркучи ,скоби и т.н.Ако и така не видиш си направи една капачка за радиатор с винтил и напомпаи до 1 атмосвера без да работи двигатела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Big Blonde Wolf 11 #6 Отговорено 18 Юни, 2011 бе миналия двигател и го надувахме и кво ли не беше... вече съм се отчаял С удоволствие бих сменил радиатора, за 20мин работа е ама и на резервни части нямам никво доверие да ги... На студено не се вижда нищо да тече, на топъл също. Утре пак ще огледам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #7 Отговорено 19 Юни, 2011 Имам здрав радиатор от Б18Ц4 англичанка,но все пак си мисля че някаде системата ти тече много малко.Възмошно е да е и радиаторчето на парното ,но то не се вишда.Това се разбира когато си с антифриз и при работа на парното ти цапа челното стакло от вътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Big Blonde Wolf 11 #8 Отговорено 14 Февруари, 2012 Сега видях, че не съм писал какво стана с водата - смених водна помпа и заспа. Сълзеше по малко, явно като са я преглеждали на 90к км е била ОК, после е сдала багажа. От там вече се почват едни вероятно запекли сегмени и харчлък на масло, ама това е друга тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове