Jump to content
Big Blonde Wolf

Разширително казанче празно, радиатор пълен?

Recommended Posts

Поредната тема за охладителна система :) Моторът е B18C4. За два месеца и 6000км вече три пъти разширителното казанче е празно, а течността в радиатора си е до горе.Сега го почистих и прегледах за течове - не е спукано. Почистих около гърлото на радиатора и маркуча към казанчето и ще следя дали от там някъде ще изтече нещо в следващите дни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гледай само казанчето. Най-вероятно имаш миниатюрна дупчица на радиатора, от където се губи течност, а го усещаш по казанчето просто, защото като изстине колата си дърпа колкото й трябва за да допълни системата. На запалена загряла кола гледай радиатора отблизо :)п.с. Това го казвам от личен опит. Ако радиатора си го сменял и е нов се извинявам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го сменял радиатора. Като знам на Д15ката какво и се случи докато стигна до радиатора, май по-добре да сменям овреме :)И все пак поглеждам го веднъж на 3 седмици примерно и все казанчето е празно, а радиаторът всеки път е пълен. Сега налях и ако се сещам ще поглеждам ежедневно с какви темпове пада.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следене му е майката. Работата е там, че нямаш гаранция дали тая малка дупчица няма изведнъж в резултат на някакво налягане да стане голяма дупка и да те остави на път :( Затова по-добре, както ти си казал, да го смениш :) Все пак може и да не е радиатора де (но реално не виждам какво друго може да бъде...)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак преди да сменяш каквото и да е огледаи хубаво и на студено.Когато двигателя е топъл малкия теч се изпарява веднага.Гледаи и маркучи ,скоби и т.н.Ако и така не видиш си направи една капачка за радиатор с винтил и напомпаи до 1 атмосвера без да работи двигатела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе миналия двигател и го надувахме и кво ли не беше... вече съм се отчаял :) С удоволствие бих сменил радиатора, за 20мин работа е ама и на резервни части нямам никво доверие да ги... На студено не се вижда нищо да тече, на топъл също. Утре пак ще огледам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам здрав радиатор от Б18Ц4 англичанка,но все пак си мисля че някаде системата ти тече много малко.Възмошно е да е и радиаторчето на парното ,но то не се вишда.Това се разбира когато си с антифриз и при работа на парното ти цапа челното стакло от вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега видях, че не съм писал какво стана с водата - смених водна помпа и заспа. Сълзеше по малко, явно като са я преглеждали на 90к км е била ОК, после е сдала багажа. От там вече се почват едни вероятно запекли сегмени и харчлък на масло, ама това е друга тема :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...