Jump to content
Guest boko

Загрява

Recommended Posts

Guest boko

Привет на всички.Знам че вече доста се писало за термостати, перки датчици и т.н. ама ще си кажа дерта.Зе да ми загрява колата.до преди 3 дена беше просто мечта - както и да я карам стерелката си стоеше малко преди средата на скалата и не мърдашеОбаче сега не е така.Бях трагнал за Сандански и още на излизане от София на крастовището на Княжево гледам стрелката стои на 2/3 от скалата, понеже имаше задръстване викам си : "Нормално" и продължавам. Обаче не падна през целиа път така си седя, даже ми се стори че може и още да се дигне ако я по натисна, та за т'ва си карах спокоино с 80-90 км/ч на 2500 - 3000 оборота . На връщане карах по същия начин , но бях натоварен и по баирите около Радомир ме хвана шубето и спях за малко да се по охлади.Като се върнах ходих при един малдеж и заедно проведохме следните експерименти:1. На място загряхме колата от студено до 2/3 на скалата в началото входящия мъркуч - топъл , изходящия - студен после и двата станаха топли , а стрелката леко падна/ама не много/2. Извадихме релето на перката и закъсихме две от клемите /младежа каза кои/ в резултат на което перката се завъртя3. С елктронен мултимер прозвънихме кабелите от датчика до управляващите клеми на релето - здрави са.Почистихме и профилактично напръскахме всички клеми с контактен спреи.Младежа каза: "Даи сега 5 лева та да ти върви колата." Аз му дадох и си тръгнах. Колата върви ама пак си загрява. По кръстовищата я гася , гледам да карам по инерция и да не се закачам с Голфове :shutup:ако имате идеи казваитеЧе пак ще го посещавам тия дни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Ако бяхте премерили и датчика, щях да ти кажа да си купиш реленце :shutup:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Провери ли дали бушона не ти е изгърмял? Имах подобен проблем с Логото и при закъсяване вентилатора си работеше !!! но като го оставиш сам да се пуска бушона гърмеше !!! четчиците бяха зацапани и за да се движи вентилатора му трябва по-голямо напрежение и от там гори бушона , ама не си мисли , че като сложиш по-мощен бушон ще се оправи преоблема завинаги , след време пак и може веднага да изникне нещо по инсталацията !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

А като загрее до 2/3 вентилатора пускаше ли се САМ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

аз навремето имах подобен проблем с телевизорчето и се оказа че антифриза ми го нямаше ниакакъв налях близо 2 литра и се оправи .така и не разбрах каде се беше изпарило или изтекло такова голямо количество,по късно забелязъх че проблема беше в радиатора от него сълзеше сипах му някакви стружки и реших проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest boko

Oправих я.Оказа се се термостата - не отварял напълно проклетника.Последния експеримент беше:Като загрее на 2/3 я форсиах на 5000-5500 оборота и температурата изведнъж падна - явно термостата се отвори напълно ,но при по-голямо налягане в систематаа пак аз през цялото време гледах да не вдигам обороти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...