Jump to content
Guest Gandalf

Вибрации в предни колела

Recommended Posts

Guest Gandalf

Колеги имам следният проблем!Като купих колата при спиране доста вибрираха предните колела, особено при спиране от висока скорост.Смених предните дискове и накладки, но за съжаление проблема не изчезна напълно.От друга страна волана ми стои малко на страни и си мисля дали това не оказва влияние вурху това вибриране.Май ще трябва да отида първо на реглаж, но дайте идеи от какво е това.Джантите са балансирани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234
Отговорено (Редактирано)

Направо ... незнам какво да ти кажа, ако е при спиране са криви дисковете, ама ти си ги сменил и пак същото. Ако не е при спиране, ами при движение с точно определена скорост - криви джанти/гуми. Волана седи на криво по 2 причини, ударена е колата по окачването и нещо се е покривило и по-леката, волана е свалян и след това е сложен на криво (по-вероятното надявам се). Освен да се консултираш със специалист ли ... :shutup:П.П. А като стана дума, скокни Омбре да я преслуша!

Редактирано от iceman1234

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Иди при Омбре.Според мен имаш криви гуми и джанти иди на баланс първо. :shutup:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didone

и на мен ми тресе според мен проблема е в гумите и джантите :shutup:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

и на мен ми тресе

според мен проблема е в гумите и джантите  :shutup:

<{POST_SNAPBACK}>

и според мен това е проблема :ermm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gandalf

ОК!Отивам при него да си каже тежката дума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest scyberboy

Gandalf, кво стана ? Каква се оказа причината и оправихте ли колата ?Че и при мен се получава нещо такова..... :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest J&D

Аде бе Колега, не ни изнервяй :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

и на мен ми тресе

според мен проблема е в гумите и джантите  :thumbs1:

<{POST_SNAPBACK}>

и според мен това е проблема :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Мда,и аз мисля ,че е от гумите или джантите,защото преди 2 дни смених 2 носача,4 селенови втулки(на щангите),и 2-та накрайника.........

 

 

Колата сега движи супер ,но при спиране ми тресе предницата........така 4е треба да сменя и гумите и ще видим.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o
Отговорено (Редактирано)

Колата сега движи супер ,но при спиране ми тресе предницата........така 4е треба да сменя и гумите и ще видим.........Дупкиииииииииииии много -писна ми да ударени гуми и джанти - ОСНОВЕН ПРОБЛЕМ :thumbs1:

Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vinny

и на мен ми тресе

според мен проблема е в гумите и джантите  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Мда и аз така мисля и трябва да поработя по въпроса, че точно като вдигна 140 и започва да ми тресе волана и дразни много а и притеснява :cry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest svetlio

Според мен пък проблемът не е в гуми/джанти. Колегата каза, че се появява само при спиране, следователно нещо по спирачната система не е ок. Най-вероятно спирачни дискове :worthy: Ако е в джантите ще го има постоянно при движение над някаква определена скорост :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gandalf

Леко развитие по темата:В събота си викам я да ходя аз на едно реглажче на ходовата част.Отивам в Мотоексперт срещу Зоологическата и там момчето ми каза, че имам някакъв проблем с кормилните щанги или нещо такова.Ще се опитам да го обясня като лаик, а колеги които разбират за какво става дума да го обяснят компетентно:Кормилният накрайник на дясната гума е свързан с още една част, която влиза в някаква кутия.Този вал,ако мога така да го нарека много прилича на полуоска, но много по-малка и тънка, пак беше свързана с маншон към тази кутия.Че целия проблем е всъщност е, че имаше луфт при това свързване и не може да се направи реглаж.Лошо, че имам много работа напоследък и не мога да отскоча до Сашо да я прегледа.Въпросът е може ли заради този луфт да се получава вибрацията в колелото, защото както ми каза момчето "няма какво да държи колелото в проектно положение".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

До колкото те разбрах, говориш за цяла кормилна щанга или само за накрайника и. И има нещо разбито там. Еми сменя се този накрайник, стенд на предница след това и си на пистата дето се вика. А иначе, не е да няма логика да тресе, то никога неможе всичко да е балансирано на 100% и като има някъде луфт - просто се усеща повече тази разбалансираност (тресе или каквото там), ако така са ти казали сменяй го. Но все пак може да скочиш до Омбре, като намериш време и той да каже това ли е, само то ли е и не е то. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...