Jump to content
Guest Hronos

Съединител CRX

Recommended Posts

Guest Hronos

Пак съм с нов съединител,за 20 хил.е четвърти по ред.Предния изкара най много!!! Цели 10 хил. А предишните 2 бр.по около 3 хил.Некакви ментаци на "Daikin" и "Aizin" целя яко.Иначе ми ги сменяха гаранционно ама.......... Сега ми пратиха от Гърция -"Daikin" да видим.Колко ще изкара.Дано да карам с тоя вече.Малко по различно изглежда от тия дето съм ги качвал.А сутринта кого срещнах с Прелюда ,че не се познаваме.Само от форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Ей и аз съм за смяна, че ми боксува ако превключвам по-рязко скоростите. Каква марка препоръчваш? 10к км е адски малко, ми се струва.Ако е бил тъмният прелюд със сивото око, значи е на Иво адаша (prelude)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Търси си "Daikin" или добра марка европейски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest popa_s_laptopa

Абе, аз не съм сменял съединител откакто съм си взел колата - кажете, ако нещо не карам както трябвя :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Попче и на моята не и е сменян,но явно вече е :lol: И аз като Магнум като я ръчна малко повечко и скоростите стават твърди и дори придращтва да му се невиди :( Савсем наскоро сменях маслото,ама не е от това.Монтиора дето ни поддържа колите преди месец и нещо беше затегнал съединителя,че пак отлепяше много долу и за месец и нещо пак се скапа :unsure: Я ме ориентирайте че никога не е копувано съединител за каквато и да е кола :lol: Попче ти карап CRX майна,кола която сам знаеш предполага постоянно ръчкане , а моят сивик се предполага да се кара не от ненормалници като мене :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

И моя не е много ОК...Лошо че и на тия марки вече има ментаци...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Хронос,с мен се видя сутринта до Билла-та:unsure:Казвам се Иво,а ника ще го видиш:(успех с новия съединител.дано да е читав най-накрая,че бая си препатил на съединители.нещо като моя случай с радиатора:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Търси си "Daikin" или добра марка европейски.

А LUK ili FERODO? или са доста пачка?Вчера както се юркам по цариградско, и на 5та настъпах малко, двигателя след 3000 оборота почна да се форсира. Така че ускорявам процедурата по смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko

И мОЯ бУКСУВА лАлАДЖИЙ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest niki127

Hronos savetvam te sledva6tiq saed. da e ne6to kato Luk ili Sachs i nai-dobre si kupi Set( demek komplekt- pritiskatel ferodov i lager) Garantiram ti ne po malko ot 50 000km. pri kakvoto i da e karan,no trqbva da e originalen Set ne nekoe tursko mente. Mislq 4e za tvoita kola struva6e okolo 420lv. no si zaslujava.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum
Отговорено (Редактирано)

При мен вариантите са 3 - SACHS 130лв.DELPHI 80лв.AISIN 49лв.Познайте към кой съм се запътил! Дано не попадна на менте

Редактирано от Magnum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf
Отговорено (Редактирано)

Айсин ли ве? :angry: Мноо ефтин за твойта кола...

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Magnum после моля коментирай впечетленията си защото и аз трябва да сменям на моята :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Hronos savetvam te sledva6tiq saed. da e ne6to kato Luk ili Sachs i nai-dobre si kupi Set( demek komplekt- pritiskatel ferodov i lager) Garantiram ti ne po malko ot 50 000km. pri kakvoto i da e karan,no trqbva da e originalen Set ne nekoe tursko mente. Mislq 4e za tvoita kola struva6e okolo 420lv. no si zaslujava.

Sachs в Германия струва около 400 EUR.-Set.Това е за сериен съедин.Ако има някой който да ми го докара до тука за 400 лв.ще си купя 2бр.да си имам.Обаждам се в Германия/жена ми живее там/ за цена в Билефелд,имат централа там,и ми дават цена.А фирма D&N дистрибутора за България не внася от там а от друг град,не се сещам името.Рециклаж е целият им внос.Не че не карат но просто е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso
Отговорено (Редактирано)

Търси си "Daikin" или добра марка европейски.

Напълно подкрепям колегата. :angry: Скоро сменях моя купих "Daikin" и лагер,че ми беше леко заминал стария, не рискувах да го оставя. Огледалния си беше направо екстра.та цялото удоволствие ми излезна 50 кинта за феродото 35 за лагера.За сега съм доволен, а колко ще изкара не знам. :blink: Редактирано от Vaso

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Направо Ужасно !!! Б-р-р-р.Днес и на Шатъла съединител.На него поне му е първия.За Симеоново баира не успя да го качи.Така е като в най голямата кал на един обект зимата теглих Москвич на скорост че ми пречеше да вкарам един камион с материали.Запалих съед. ама около 50-70 м.го влачих закачен за задния мост Москвича.Спец съм им вече на съединителите. Ха ха ха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso
Отговорено (Редактирано)

Направо Ужасно !!! Б-р-р-р.Днес и на Шатъла съединител.На него поне му е първия.За Симеоново баира не успя да го качи.Така е като в най голямата кал на един обект зимата теглих Москвич на скорост че ми пречеше да вкарам един камион с материали.Запалих съед. ама около 50-70 м.го влачих закачен за задния мост Москвича.

;);) Направо си иззлобял това москвича си е тежко бе руснака е слагал слагал железо та чак се е забравил ;) (нали си имат) Добре че не си го разкостил. ;););)А за баира към Симеоново преди да сменя съединителя само на 4та и на 5та се качвах минех ли на трета дигаше обороти. Редактирано от Vaso

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Направо си иззлобял това москвича си е тежко бе руснака е слагал слагал железо та чак се е забравил :D (нали си имат) Добре че не си го разкостил. :lol::lol::punk:А за баира към Симеоново преди да сменя съединителя само на 4та и на 5та се качвах минех ли на трета дигаше обороти.

Стига бе, не е толкова тежък москвича, 1045кг съм го мерил, това със всичката ръжда, кит и 3 слоя боя. А и задният мост, трудно се откача ;)Това за 4-5та предавка, не си прав. Като си на по-голяма предавка, си на ниски обороти, и трябва повече въртящ момент да предадеш, за да изкачиш същият баир. И повече товари съединителя.Докато на по-ниските предавки компенсираш въртящият момент с обороти, тоест повече обороти, по-малко въртящ момент, и съединителя държи.

Айсин ли ве?  Мноо ефтин за твойта кола...

Става дума само за феродовият диск. Марката се оказа не Айсин, а АйСектир ;) Ще видим колко ще издържи. Засега съм доволен, доста яко хваща. На 3та го пробвах, натискам съединителя, газ до дупка и го пускам - превърта гумите. А са 195/50-15ки

Sachs в Германия струва около 400 EUR.-Set.

Тук аз говорех за феродов диск. Комплекта е доста по-скъп.Но и на други места, из интернета, ми излезе към $50-60 за феродовият диск, съмнявам се да продават ментета. Друг въпрос на мен какво точно ще ми донесат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Направо си иззлобял това москвича си е тежко бе руснака е слагал слагал железо та чак се е забравил :D (нали си имат) Добре че не си го разкостил. :oops:  :o  :angry:А за баира към Симеоново преди да сменя съединителя само на 4та и на 5та се качвах минех ли на трета дигаше обороти.

Стига бе, не е толкова тежък москвича, 1045кг съм го мерил, това със всичката ръжда, кит и 3 слоя боя. А и задният мост, трудно се откача ;)Това за 4-5та предавка, не си прав. Като си на по-голяма предавка, си на ниски обороти, и трябва повече въртящ момент да предадеш, за да изкачиш същият баир. И повече товари съединителя.Докато на по-ниските предавки компенсираш въртящият момент с обороти, тоест повече обороти, по-малко въртящ момент, и съединителя държи.

Айсин ли ве?  Мноо ефтин за твойта кола...

Става дума само за феродовият диск. Марката се оказа не Айсин, а АйСектир ;) Ще видим колко ще издържи. Засега съм доволен, доста яко хваща. На 3та го пробвах, натискам съединителя, газ до дупка и го пускам - превърта гумите. А са 195/50-15ки

Sachs в Германия струва около 400 EUR.-Set.

Тук аз говорех за феродов диск. Комплекта е доста по-скъп.Но и на други места, из интернета, ми излезе към $50-60 за феродовият диск, съмнявам се да продават ментета. Друг въпрос на мен какво точно ще ми донесат.
Какъв точно се оказа диска ?Турски ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

То турски май няма ама,Корейски,Таивански че и Индийски има даже.От Шатъла сме извадили ОРИГИНАЛНИЯ съединител.Някой ако не вярва ще му го покажа.Колата е 88г.А на колко хиляди километра е направо ме е срам да кажа.Изгорял на въглен и изтрит до нитовете но не се е разпаднало феродото.Направо се уплаших.Болтовете на кутията бяха по резбите с едно бяло като боя такова,мажат ги фабрично да не се рзвиват.На един почитател на немски кочини му натрих носа с тоя съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

То турски май няма ама,Корейски,Таивански че и Индийски има даже.От Шатъла сме извадили ОРИГИНАЛНИЯ съединител.Някой ако не вярва ще му го покажа.Колата е 88г.А на колко хиляди километра е направо ме е срам да кажа.Изгорял на въглен и изтрит до нитовете но не се е разпаднало феродото.Направо се уплаших.Болтовете на кутията бяха по резбите с едно бяло като боя такова,мажат ги фабрично да не се рзвиват.На един почитател на немски кочини му натрих носа с тоя съединител.

По обед минах да балансирам гуми - уцелих момента с шаха та се бях попритеснил да разсейвам въпросния почитател на немското ;-)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Аз ,строших съединител на 3000 км. от монтажа . Счупи се метала при прожините ,без да съм я изръчкал от втора на трета и отказа! Тайландски!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

Това за 4-5та предавка, не си прав. Като си на по-голяма предавка, си на ниски обороти, и трябва повече въртящ момент да предадеш, за да изкачиш същият баир. И повече товари съединителя.Докато на по-ниските предавки компенсираш въртящият момент с обороти, тоест повече обороти, по-малко въртящ момент, и съединителя държи.

Не знам Магнум но жилото бе на крайно положение качвам аз баира 2-3 приплъзва 2000-4-5000 а не върви пускам 4та минавам на пета и на 1000-1500 върви ба ли го така беше :D После го видях съединителчето оригинално ми изглеждаше. :) Даже имаше 2мм. феродо. Точно до нитчетата........ навреме го смених. :) Бе беше кофти искаш да си ръчнеш колицата, а тя само ръжи а не върви. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy
Отговорено (Редактирано)

Аз си мисля , че оригиналния феродов диск и притискатела са така изчислени , че при определена дебелина започва да боксува и неможеш да компенсираш с реглаж(т.е. е за смяна) още преди да стигне до нитовете! Поне на СИ АР ЕКСА 1-ва ген. на оригиналния имаше феродо кота за 20 тина хиляди още до нитове а беше на 170 хиляди но боксуваше много! На мойта и свалих диск на 50-тина /тайландски беше/ но сменен и притискателят с такъв и на крайно положение отпуснат притискателя, боксуваше леко!А феродото още не беше износило нарезите. Затова смених и притискателят. Това беше прекалено. Но и корейският феродов диск не ме кефи! ПП На мохерите и до изпадане на феродото се е стигало! Т.е доста след нитовете.

Редактирано от Mark Antoniy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos
Отговорено (Редактирано)

Ей тва на снимката е "ДАЙКИН ЕКСЕДИ" бе к,во става тука .Не мога да кажа дали е менте но пък чак такова нещо даже и не съм си помислял че може да се случи.Много чудно.А ония с шахматисти Jamie, гледат като туземци и само мигат,с ей такива очи. :blink: т,ва са 360 х.км.А продават Авточасти иначе,компетенти са все пак.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ей тва на снимката е "ДАЙКИН ЕКСЕДИ" бе к,во става тука .Не мога да кажа дали е менте но пък чак такова нещо даже и не съм си помислял че може да се случи.Много чудно.А ония с шахматисти Jamie, гледат като туземци и само мигат,с ей такива очи. :blink: т,ва са 360 х.км.А продават Авточасти иначе,компетенти са все пак.

Ква снимка?На коя фирма ти беше съединителя на Шатъла? Демек тоя дето сте го сменили(за първично вграждане).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos
http://www.danubiabg.com/EXEDY1.jpgтая снимка я има по нагоре във темата бе човек.На оригиналните име на производител не пише.Пише само PM5.Но се познават по др.белези.Като денферите,феродото и др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...