EmZvr 225 #1 Публикувано 30 Май, 2011 След смяната на всмукателния ми колектор с такъв от D16Z6 се появи тракащ звук. Най-силно се чува вътре в купето и го има само на свободен ход и в доста ниски обороти до 1200 някъде. При двигателя се долавя по-трудно звука идва като че ли някъде около всмукателя, но не мога да преценя.Качих видео да чуете за какво става на въпрос:http://www.youtube.com/watch?v=gwb8LbVQ3BgКолата е Сивик англичанка D15Z8. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #2 Отговорено 30 Май, 2011 (Редактирано) Стегни си всичките клапанчета(датчици) на щита(firewall) , ако се наложи подложи дунапренче Имах абсолютно същия дразнещ(чукащ) звук след смяна на всмукател на д14 , едната стойка на един датчик изпадаше в резонанс и вибрираше в щита, отвън не се чуваше , само от вътре Поздрави , Ивайло Йовчев Редактирано 30 Май, 2011 от GeFi's Garage 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #3 Отговорено 30 Май, 2011 (Редактирано) Я пробвай да откачиш въздуховода(направо от дросела) и се ослушай пак. Да не е просто шума от работата на клапаните... Редактирано 30 Май, 2011 от Player101 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki-gabrovo 1 #4 Отговорено 30 Май, 2011 Огледа ли всичко да не би да си забравил да закачиш нещо да ти е хартисало! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #5 Отговорено 30 Май, 2011 (Редактирано) И при мен се появи абсолютно същия звук след като отварях мотора за смяна на сегменти.Първо помислих че са клапаните но след реглажа им звука въобще не се промени.След това огледах по обстойно двигателя и забелязах че звука идва отдолу на смукателният колектор Нямам канал да я видя по подробно но мисля че има нещо хлабаво или прави резонанс Най интересното което забелязах е че като пусна климатика звука почти изчезва , става неосезаем Става дума за същият двигател D15Z8.Ако откриеш преди мен от къде се поражда този странен феномен ще те помоля да споделиш Аз имам съмнения относно гарнитурата на смукателният колектор но.... Редактирано 30 Май, 2011 от fly-boy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #6 Отговорено 30 Май, 2011 (Редактирано) И при мен го има този гаден звук и то отдавна. Мотора е D16z6. Гарнитурата на всмукателния колектор е сменяна(не по тази причина) както и гарнитурите по изпускателната система. В един момент ми писна и спрях да му обръщам внимание, ама Ивайло пусна светлина в тунела и мисля да се поразчовъркам пак Редактирано 30 Май, 2011 от Radeon4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #7 Отговорено 30 Май, 2011 (Редактирано) Аз казвам че се съмнявам в гарнитурата не защото е стара а напротив,нова е.Имам съмнения че отвирите и са малко по тесни и се получава вибрация и съответно резунанс Аз отворих мотора заради сегменти но смених абсолютно всичко уж за по добре Преди това мотора беше много тих.По принцип съм перфекционис и ако не изчезне този звук мисля да сменя гарнитурата на смукателният колектор при първа възможност Редактирано 30 Май, 2011 от fly-boy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #8 Отговорено 30 Май, 2011 (Редактирано) Стегни си всичките клапанчета(датчици) на щита(firewall) , ако се наложи подложи дунапренче Имах абсолютно същия дразнещ(чукащ) звук след смяна на всмукател на д14 , едната стойка на един датчик изпадаше в резонанс и вибрираше в щита, отвън не се чуваше , само от вътре Поздрави , Ивайло ЙовчевЗатегнах абсолютно всички болтове около дюзите, щита предполагам е пластмасовото нещо дето държи кабелите, които влизат в дюзите, него го държах и пак е така. Може ли да обясниш за кои датчици става на въпрос по-точно ?Иначе колеги май има нещо общо между нас и това е, че всички сме с нова гарнитура на всмукателния колектор. Моята първо опусна антифриз в 4ти цилиндър, но след стягане на болтовете по-здраво се оправи. Със стария стоков колектор колата беше изключително тиха, не мога да го търпя тоя звук, като някои дизел стана.. Редактирано 30 Май, 2011 от EmZvr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #9 Отговорено 30 Май, 2011 Щита е това което разделя двигателния отсек от вътре купето Там по този щит дето са ти фанати трабичките за спирачната течност и всички други глупости си попрегледай нещата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #10 Отговорено 30 Май, 2011 Още съм много зле с термините. За жалост прегледах и там, но пак без резултат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #11 Отговорено 30 Май, 2011 Незнам ама на мен тоя звук ми напомня на проблем в кутията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #12 Отговорено 30 Май, 2011 (Редактирано) Не е скоростната кутия Шумът е като от клапани и се чува точно между главата и смукателният колектор. Шумът се чува от участъка обграден с жълто. Редактирано 30 Май, 2011 от fly-boy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #13 Отговорено 30 Май, 2011 (Редактирано) Махни си бензиновия филтър заедно с планката. Не му развивай бензиновите тръби (че после трудно ще запалиш), а просто отвий 3-те болта на планката и го дръпни максимално далеч от firewall-a. И не забравяй да напишеш резултата Редактирано 30 Май, 2011 от Radeon4o 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #14 Отговорено 30 Май, 2011 Ще пробвам и ако се оправи ще черпя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #15 Отговорено 30 Май, 2011 Махни си бензиновия филтър заедно с планката. Не му развивай бензиновите тръби (че после трудно ще запалиш), а просто отвий 3-те болта на планката и го дръпни максимално далеч от firewall-a. И не забравяй да напишеш резултата Едно голяяяямо благодаря ! Наистина това се оказа проблема. Бях забравил колко ми е тихо двигателчето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #16 Отговорено 31 Май, 2011 Ха, какво общо има той със смукателния колектор? Пипал ли си го при ремонта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #17 Отговорено 31 Май, 2011 Не го сменях сам, но при новия всмукател маркучето от бензиновия филтър трябваше да падне под друг ъгъл и имаше малко разместване, от тук явно се е получило нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #18 Отговорено 31 Май, 2011 (Редактирано) При мен обаче шумът не е от горивният филтър При първа възможност пак ще я бъзикам Може и смукателният колектор да сменя Трябва да си взема и други пластини за реглаж на клапаните,може тези които взех да неса точни Макар че ходих и в реномирани сервизи и там при реглаж ефекта е същия Редактирано 31 Май, 2011 от fly-boy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #19 Отговорено 31 Май, 2011 Пренасочваме благодарностите и към Дидо от Варна (chikiriki), защото той ме насочи към горивния филтър преди може би повече от година, но така и не го оправих този проблем на време, защото забравих и почнах да се занимава с други работи по колата. Ако хванеш филтъра с ръка докато работи двигателя и ще установиш, че този звук съществува като доста осезаема вибрация със същата честота по бензиновите тръби и по корпуса на филтъра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #20 Отговорено 3 Юни, 2011 Благодарности и от мен! И при мен тракането се оказа от горивния филтър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове