Essential 9 #1 Публикувано 17 Май, 2011 Здравейте колеги.... след като миналта година ми събраха колата сега започнах наново понеже не бях доволен от изпълнението. Става дума за турбо конверсия на д16з6 мотор. Проблема е, че тройника който е бил поставен на мястото на сток сензора за налягане на маслото е бил изработен с погрешен размер резба... Следсвтие на което не е затегнал добре и сълзеше като го свалих забелязах, че резбата е разбита имам фитинг със размер 1/8 BSPT, правилният размер който тръгва да навива и след това все едно въртя във втулка а не резба хлопа и мърда на всички посоки..... Пробвах да навия фитинг 1/8 NPT резбе и той тръгна и дори затегна. Какво да правя ? За нов блок ли плача с тази разбита резба ??? Или да намажа уплътнител за резби на фитинга и да го затегна колкото мога и да се надявам да не протече ?? Какво да правя ?!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #2 Отговорено 17 Май, 2011 може да пробваш със силикон но не се знае колко ще издържи , другият вариянт сие резба на по голям размер ако има място разбира се и преходна втулка . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #3 Отговорено 17 Май, 2011 Има място но не искам да свалям и да отварям пак двигателя...ако навия резба ще го напълня със стружки..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
upda7e 3 #4 Отговорено 18 Май, 2011 А дали няма магнитен метчик , а и да няма да се намагнитизира и много бавно почваш да правиш новата резба.Също съм чувал , че се маже със свинска мас и пак бавно едвам едвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #5 Отговорено 18 Май, 2011 heli-coileuroboltbgтвоят човек Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
. . . 17 #6 Отговорено 18 Май, 2011 И при мен имаше такъв дерт,и какво направих аз:упресних резбата и взех един месингов преходник който беше горе доло същата големина,намазох го със силикон за гарнитури и го сложих,вътрешната резба не помня каква беше но по нея си направих нов троиник и всичко стана 6,ако нестане и това маи ще трябва да сваляш.УСПЕХ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #7 Отговорено 18 Май, 2011 heli-coil euroboltbg твоят човек А само не разбрах евроболт за какво ми е ????? Ако възстановя резбата ще мога ли да навия старата фитинга или ще трябва по- голяма ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #8 Отговорено 18 Май, 2011 heli-coil euroboltbg твоят човек А само не разбрах евроболт за какво ми е ????? Ако възстановя резбата ще мога ли да навия старата фитинга или ще трябва по- голяма ??? Хели-Колйл е 'системата' "Твоят човек" взима 20-ка, той и е човека с отговорите а от Евро-Болт можеш да си закупиш необходимия комплект 150-тка и сам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #9 Отговорено 18 Май, 2011 heli-coil euroboltbg твоят човек А само не разбрах евроболт за какво ми е ????? Ако възстановя резбата ще мога ли да навия старата фитинга или ще трябва по- голяма ??? Хели-Колйл е 'системата' "Твоят човек" взима 20-ка, той и е човека с отговорите а от Евро-Болт можеш да си закупиш необходимия комплект 150-тка и сам Наистина това е системата закупих комплекта с което мисля, че реших проблема всичко ще стане идеално и по- здраво от преди. Благодаря за бързият и точен съвет ! Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #10 Отговорено 20 Май, 2011 Колеги какво бихте ме посъветвали да направя за да почистя отвора от евентуално останали стружки. Мисля със спринцовка да избия хубаво ако е останало нещо масления филтър да го хване или да утаи на дъното на картера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове