velioto4en 2 #1 Публикувано 8 Май, 2011 Колеги искам да попитам някой дали занае коя е тази букса за чистене на грешките за абс.Има ли друга или е тази кояето се ползва и за четеето на грешки от ецуто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
takenaka 0 #2 Отговорено 8 Май, 2011 Колега здр!Ако ти свети абс на таблото няма да можеш да го изчистиш!Трябва да оправиш повредата,обикновенно някои от дачиците се е скапал,поне при мен е така.Ако те интересува нещо по специялно питаи,аз доста сам си играл с тея дачициПоздрави:Гената Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #3 Отговорено 8 Май, 2011 ECU AND ABS CODES HERE! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #4 Отговорено 8 Май, 2011 Ами понеже четох тук че може да се чистят грешки и затова ми се изкаше да опитам.Значи да пробвам да ги сменям един по един даокато не изгасне ако е от тях.Има ли как да се разбере кой е или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
takenaka 0 #5 Отговорено 8 Май, 2011 Ами ако имаш налични дачици можеш да го направиш,знаеш ли каде са ти дачиците? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #6 Отговорено 8 Май, 2011 Като сложих мост на синята букса която е при компа мига чека а тази за абс свети постоянно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
takenaka 0 #7 Отговорено 8 Май, 2011 Колега забравих да те питам:Работи ли ти АБС-са или само лампата свети? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #8 Отговорено 8 Май, 2011 (Редактирано) Работи ,но свети лампата и ме изнервя Имам датчици и знам каде са.Ще опитам и така дано стане.Че с четенето на грешките май не се получава Редактирано 8 Май, 2011 от velioto4en Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #9 Отговорено 8 Май, 2011 Колега, щом не можеш да се справиш с четенето на грешката, по-добре отиди в някой сервиз да ти я прочетат. Цената на тази услуга е от 0 до 20лв в краен случай. Може да не е от датчиците и да правиш само гимнастики. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
takenaka 0 #10 Отговорено 8 Май, 2011 Ако искаш премери с мултицет всеки дачик поотделно,мери на килоомове и дачиците ако са ти работещи ще ти показва постоянни параметри,ако имаш прецакан дачик ще ти показва постоянно променливи параметри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
takenaka 0 #11 Отговорено 8 Май, 2011 По между другото,щом си на 100% сигурен че ти работи АБС-са следователно не е от дачика,щото при АБС-са ако имаш и един неработещ дачик няма да ти работи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
takenaka 0 #12 Отговорено 8 Май, 2011 Колега какво установи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #13 Отговорено 8 Май, 2011 Не остана време да сменям датчиците.но щом казваш че ако неработи един няма абс значи не е от тях.Системата си работи одеве пак пробвах за по-сигорно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
takenaka 0 #14 Отговорено 8 Май, 2011 Колега виж тук ако може да ти сввурши някаква работа:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57322При мен си беше датчик,абс ми светеше от време на време и след време взе да свети постоянно.Като я запаля светва заедно с SRS, след секунди гаснат и SRS и ABS,но като тръгна абс-са пак светва,после като замервах секи датчик поотделно се оказа че е от заден десен дачик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #15 Отговорено 8 Май, 2011 Това го гледах обаче нещо не се получава при мен.Имам проблем със запалването от време на време и явон компа помни тази грешка и ми показва нея.А именно 15-Ignition output signal , което почти нищо не ми говори .Нещо напоследак се отчайвам от колицата си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
takenaka 0 #16 Отговорено 9 Май, 2011 Колега грешката дето ти я дава е:(battery terminal connections loose or coroded, ignition components damp or damaged, broken/loose/disconnected wiring in the starting circuit, faulty coil)Преведено на БГ значи:разхлабени или корозирали клеми на акумулатора; повредени компоненти по запалителната система; скъсана/разхлабена/откачена жица(кабел) във веригата за стартиране (инсталацията на стартера и около него); дефектна бубина.Засега с това мога да помогна,прегледаи си тез изброените работи за дефект.НЕ СЕ ОТЧАЙВАИ ЩЕ ПОМАГАМ,НАДЯВАМ СЕ И ДРУГИ КОЛЕГИ ДА СЕ ВКЛЮЧАТ!!!Пиши като установиш нещо!Поздрави:Гената Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #17 Отговорено 9 Май, 2011 Благодрая ти колега , но щом това означава значи аз черпя инфо за кодовете от грешно място май? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
takenaka 0 #18 Отговорено 9 Май, 2011 От каде черпиш инфо?До каде докара нещата?имаш ли някакав напредак?.................. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #19 Отговорено 9 Май, 2011 Тук в форума намерих тема с годове за грешките а напредък нямам никакъв.Наработа съм и не ми остава време.През уикенда ще трябва да търся повредата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове