Jump to content
Guest vmom

Радиатор проблем

Recommended Posts

Guest vmom

Преди 1 седмица се появи много неприятен проблем. След като съм карал колата забелязах че се появява малка локвичка под предната броня. Така беше 2-3 дена и да съм губил не повече от 1 пръст на ден антифриз от казанчето. Оставих я на понзат който да го залепи. Човекът наистина страшно много го бива и всичките хора, които са ходили при него са оставали доволни. Беше налял течен метал и изолирал няколко течащи ламелки. Изглезждаше супер, карах няколко дена и никакви грижи и проблеми...Днес сутринта покарах 15км, като не съм давал много зор на колата, но си покарах до колкото може в София и като спрях се повъртях малко на около. След 1-2 минути видях че прокапа отдолу пак. Отворих предния багажника и този път беше избила направо тънка струйка от радиатора. Този път на съвсем друго място от там където беше лепено.Възможността за нов радиатор винаги я има, но се чудя дали е възможно да има някъде запушване по охладителната система и да се вдига много налягането и да избива? Температурата на радиатора не ми се е вдигала много. Интересното е, че като че ли всеки път течът се появява само след като е карана колата и се загаси двигателя.Всякакви идеи и предложения са добре дошли. Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest arsen

Здравей! И на мен ми протече радиатора преди известно време.Ходих да ми го залепят и от тогава не тече.Като се проби изтече малко а след това спря.Мисля, че раждата около тръбичкта запълни дупката и затова временно спря да тече.За нов ми казаха че струва 250 лева .Може да пробваш с добавка за запушване на радиатора, но ефекта е временен.Казаха ми че ставало и с червен пипер ама не съм пробвал.Като ми го направи майстора му сипах само вода за лятото щото може пак да се пробие. Потърси в автоморга или някъде, където има части втора употреба. Но ако искаш да си 100% сигурен си вземи нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vmom

Ако става дума за смяна, аз вече съм ги прежалил парите, но това което ме опасява е да няма някакъв друг проблем и да протече и новия. Иначе със стар не бих рискувал, защото може да се окаже само загуба на време, средства и усилия, което в крайна сметка ще ми излезе доста по-скъпо от това да си купя нов от магазина за 230-260лв ако съм разбрал правилно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy
Отговорено (Редактирано)

Ако става дума за смяна, аз вече съм ги прежалил парите, но това което ме опасява е да няма някакъв друг проблем и да протече и новия. Иначе със стар не бих рискувал, защото може да се окаже само загуба на време, средства и усилия, което в крайна сметка ще ми излезе доста по-скъпо от това да си купя нов от магазина за 230-260лв ако съм разбрал правилно.

<{POST_SNAPBACK}>

Ако загрява имаш проблем,а ако не пак имаш ама е само радиатор.

На 5г. е малак радиатора и не му пречи да си подбереш от друга марка с близки входове. И от лада ще стане. Освен ако не искаш денсо оригинален. Ако си 4г. Взимай оригинален или поне нисанс да си немаш ядове. Към 300 лева беше преди година.

Редактирано от Mark Antoniy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zoro

Ако става дума за смяна, аз вече съм ги прежалил парите, но това което ме опасява е да няма някакъв друг проблем и да протече и новия. Иначе със стар не бих рискувал, защото може да се окаже само загуба на време, средства и усилия, което в крайна сметка ще ми излезе доста по-скъпо от това да си купя нов от магазина за 230-260лв ако съм разбрал правилно.

<{POST_SNAPBACK}>

ако е протекъл на ново мяст след лепенето може проблема да е друг. Преди карах един опел на газ и той ми правеше съжия номер.Смених два радиатора и на третия се оказа че главата е посукана и набива налягане във водната система и радиаторите се пробиват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lud fen

колега и аз имах проблем с радиатора не се беше пробил а бяха изгорели ламелите му в долната част бяха изпадали и нямаше достатъчно охлаждане и щеше да стане беля . Търсих на няколко места все няма нов и косер вече не го вкарвали ходих по моргите и няма и няма... та си взех един от лада стар ама мнооо здрав и след леко преправяне сега варианта прегряване на колата отпада ... успех !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vmom

Купих си нов за 240 лева и го смених. За сега нямам никакви проблеми да чукна на дърво. Старият беше като че ли целият изгнил вътре, така че може би вече си е плачел за смяна и не ясно какви добавки е имало в антифриза.Радиаторът ми казаха че бил френски, което обаче супер много ме съмнява че има каквото и да е било общо с Франция освен, че пишеше наистина на френски по кутията. Наистина обаче е специално направен за хонда сивик, защото беше написан моделът отгрое и пасна точно като стария.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...