Jump to content
nightmare0123

За основен ремонт :(

Recommended Posts

Имате ли идея колко ще ми струва сериозен ремонт на д16а8 ? Сегменти,гумички на клапаните въобще са изчезнали,гарнитурата е за смяна също,коляновия вал е леко надран,има и преебан биел..На колко лв. ви звучи това ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да се аргументирам ми звучи на около 2000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не сменяш бутала до около 1000 лв защото :Сегменти - 110 лвбиелни лагери - 40 лвгумички на клапаните - около 2-4 лв бр.г-ра глава - 50 лввсмукателна + изпускателна гарнитура - 30-40 лв общо шлайф глава - 20 лвтруда ти е 150-200 лв.тея цени са ориетировачни понеже говоря сега на изуст утре мога да ти кажа 100 % :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се пише колега ще съм доволен да ми напишеш с точност,иначе няма нужда от смяна на буталата..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен цялата процедура ми коства около 1100 лева март месец ;) Гарнитури,лагери,ремъци ,шлайфане и припасване + труда ;) Ако те интересуват цените на частите мога да бъда и по конкретен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако главата и скоростите са добре, най-добре си търси друг здрав блок, пък тогава сменяй лагери на здрав вал, и сегменти, гарнитури и т.н.В момента ревизирам същия мотор, цената на всички материали е от порядъка на 500 - 600 лева, разбирай сегменти, лагери, всички гарнитури, маслообирачи, масла, антифризи, семерини и др. Труда според както намериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за информацията,който е мераклия да ми пише в детайли на л.с. за да неправиме спам в темата :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвай какво те интересува, може да е полезно и за други ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При цялото това упражнение, аз не бих прескочил и пасване на клапани което при Иво(Фантазията)е 5лв/бр или едни 80лв в плюс.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно труда си е труд и всеки сам си определя кое и как да взема ама на тоя много поздрави му прати ...... Фантазията ,че той за шлайф,набиване гумички,чистене на клапани +препасване и закопчаване на клапани ще ти вземе 250-300 лв.....п.с. Пич.... тея двувалки са особени с мазането ,много е опасно да караш с по малко или на минимума на щеката. Аз така купих моята, карах и не бях дигал капака известно време и от това ,че си погорява съм изтървал коня ,и си превъртя лагер и направо взех нов мотор който имаше тотъл ребилд ,обслужих и т.н. За това занеси вала на някой, който е в час, да го погледне и види дали може да му се направи микро полирване ,и да се премахнат драскотините за които говориш.Ако не филма е голям и отиваш на ремонти ,знаеш незнаеш дали ще стане и така. За това е много относително ,като гледам си писал за "прецакана/и" биел...... (биела/и ,белни лагери немога да разбера). Ако е биела добре ще намериш една за 20-30лв, ама ако са лагерите ти те или са заминали и на вала му няма нищо ,или е превъртял и е станало мазало. Общо взето ми мерише на нов блок(оборудван) което зависи къде го намериш може да си е цифра може и да си е 100-150лв. Иначе като направих ремонта на моя мотор, частите за който се сещам какво платих са:Биелни лагери NDC - около 50лвОсновни пак NDC - около 60лвСегменти NPR - 50лв ( от САЩ без път,мито и ала бала, едно приятелче се връщаше)Гумички клапани BGA ~ 3лв/бр Гарнитури г-а - 35-40лв, за картер някаде около 20лв,смукател- 10лв, на изпускателя си се ползва старата, О-пръстените са по 5лв броя и за капака на клапаните около 20лв харнитурката. За това се сещам в момента, а цените са горе-доло такива +- 3-4лв без отстъпката които аз съм плащал преди 4-5 месеца. За труда да говорим е много относително има си хора дето си знаят работата и работят прекрасно и нормално като цена, но има пък такива дето работят за мавзолеи направо или пък такива дето правят ефтино и след 1000км ще плачеш.п.с.... Пич около основния ремонт има още доста разходи като за бензин/нафта да си лъснеш карантиите,антифриз,шлайв,шлайф паста за клапаните,осигурител за болтове,силиконче и още куп глупости равняващи се на горе-доло 1/3 от парите за частите.За това пожелавам ти успех ако се захванеш сам, аз така и направих беше ми трудно бях пълен лайк и незнаех почти нищо ама съм благодарен на хората който ми помогнаха, че така де ако имаш нужда от помощ съм насреша да ти помогна с каквото мога :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега при мен се случи точно това - карах я поне година и маслото не е било над минимума през този период, а колата харчеше литър на 200км сам можеш да си представиш за какво иде реч, докато в един хубав ден на 60-я километър чух как нещо изтропа..Спрях и чух,че от 2000оборота нагоре постоянно си тропа вече, прибрах я и я оставих зимата и сега най-после реших да я правя.Истината е,че искам да я направя като хората.Попринцип имам майстори и т.н.,но искам да си купя самите части на нормални цени.Иначе не бих отказал и препоръки от майстори, при които сте били.П.П. Скоростите са перфектни, за главата не мога да кажа нищо за момента!

Редактирано от nightmare0123

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...