Jump to content

Recommended Posts

Guest r2d2

Пло4ката за газ спъва колата затова си направих това:

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Струва ми се 4е май и разхода ми падна с малко.

 

Но по важното е 4е мозе да работи и без филтър което ме наведе на мисълта да си сложа спортен филтър. Пък и смятам 4е и за Втека е по дабре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

еми работи ти и без филтър, понеже с това намаляш сечението и спъваш притока на въздух колкото и с филтъла, но като прибавиш отпред и спортен филтър или си сложиш твоя, вече спъваш и колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest no1else
:D ще се сетиш ти ама.....толкова ти е бил кадърен майстора дето ти е слагал газта батка. Аз съм с спортен филтър и тръба водеща до него, газаджията ми монтира газовата така че газта влиза в тръбата на филтъра точно преди инжекцията с помоща на една гривна. На тази гривна се намира и надупчената част която да изхвърли газта (освободи налягането) ако реши да "гърми"....въпреки че досега не съм чул моноинжекция да "гърми" с такова монтиране няма нужда и да удушаваш нарочно колата за да не гасне ако дадеш на свободна с голяма скорост....както се случва с голяма част от колите с монтирана газова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

еми работи ти и без филтър, понеже с това намаляш сечението и спъваш притока на въздух колкото и с филтъла, но като прибавиш отпред и спортен филтър или си сложиш твоя, вече спъваш и колата

<{POST_SNAPBACK}>

Е тва ми хареса.

 

Я сметни площа на кръг с диаметър 35мм каквато е Стандартната пло4ка за газ и после сметни сечението при мен.

А нали знае6 от какво зависи дебита.

 

Винаги скороста на потока е най голяма в средата на тръбата и точно тази скортст създава вакуум който дърпа газта.

 

Два месеца карам така и сам доволен. Колата и на бенз. се държи по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

наистина в средата е най-добре, скоростта е (малко) по-голяма, и така скосена тръбата създава засмукванетръбата от вентилацията на картера влиза по този начинно пък е много по-малкатази е доста голяма и отнема от сечението на тръбата за въздуха. която обаче си е доста голяма, въздуха не се движи с голяма скорост от там, така че въздуха спокойно може да заобикаля тази тръба. създава се и турболентност, която повече пречи дори от самия обем на тръбатакойто си мисли, че тръбата за студения въздух е малка, помислете тръбите на ауспуха колко са. а същия въздух, който е влязъл, излиза през двойно по-малки (по диаметър, по дебит много повече) при това загрят (разширен) че и с добавени газове!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

това за средата на сечението го забравете :tooth: Вярно е само за ПРАВИ тръби. А в колата нямате нито една права тръба :hondarulez: Най-високата скорост е приблизително между центъра и малкия радиус на завой на тръбата.От една страна, това обяснява защо отдушника на клапаните е точно на такова място, но пък пак омотахте представите на хората... тръбичката на отдушника е скосена наопаки, щото там се гони НАД налягане :)Оптимално ПОД налягане ще полъчиш със пепендикулярно срязана тръба, която седи откъм малкия радиус на завой и НЕ стига до средата на тръбата... тоест отвътре се подава на около 1-1.5смПомислете малко за "Тръба на Пито" ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

За оптималното налягане не съм съвсем съгласен тъкато сме обти4али разли4ни профили в камера и в вода и определено при такива ситуации по -голямо подналягане се получава при такъв случай а не при перпенд.Има доста видове и изм. на тръба на пито. Зависи за какво се използва.Тази с перп. се4 е за изм. на скоростта на възд. поток. Ако бе6е вярно то за мен 6те6е да е по-добре тъй като 6те стър4и по-малко и няма да пре4и толкова на потока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Ако си го мерил, ще се съглася....щото на теория, подобно отчитане много трудно може да се сметне... със всичките му завихряния след ръбовете - нещото което лично мен ме притеснява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

определено бих я изкарал до началото на скосяването, разликата в засмукването да е минимална, но ще намалиш излишно стърчащата тръба, която пречи на въздухавъпреки че тя пречейки на въздуха, създава разлика в налягането преди тръбата и след тръбата. и тази разлика в налягането помага за засмукване на газта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Аз ли4но мисля 4е това е един вид ре6ение за използване на спортен филтър и да не спъва толкоз колата както го прави пло4ката за газ.Ако някой има по-добро ре6ение или колата му е направена по някакъв начин 6те се радвам ако сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...