Jump to content
Palko

Падат Обороти

Recommended Posts

При пълен лев или пълен десен колата губи обороти и дори изгасва. Оборотите също падат и при добре загряла кола и тресе като дизел. По колата всичко е сток (д15б2) с изключение на спортен филтър. Прави го от доста време, но наскоро започна да изгасва. Най-странното е при пълния оборот на волана как рязко спадат от 900 примерно на 400, 500 и колата си изгасва, ако го върна леко оборотите се вдигат отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем е масов на Д15Б2! При включване на фарове, подгрев на задно стъкло и други консуматори също падат оборотите(въобще при различни натоварвания). Първото нещо което трябва да направиш е да си почистиш дроселовата клапа и клапана за празен ход. Стечение на времето се натрупва мръсотия в зоната на малките сечения и променя количеството на въздуха, който преминава от там. За почистването ползваш спреиче или бреикклинар или за почистване на дроселови клапи(карборатори), някои колеги ползват WD40 но аз смятам, че този спрей си има друго предназначение. Пръскаш на един парцал отваряш дросела и го почистваш като гледаш да не го надраскаш с някоя отверка(това е ако не е свален). Чистиш и клапана за празен ход колкото може със спрея. Това е най-бързото и евтино нещо което може да направиш :huh: От там на татака ако не се оправи филма е голям....http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=11151http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=12815

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря колега за изчерпателния отговор :huh: Като свърша работата ще споделя има ли промени. Дано да не се влиза много навътре във филма..Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имаш ли проблеми с хидравликата някакви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имаш ли проблеми с хидравликата някакви?

Не съм усетил никакви проблеми, предполагам нищо и няма. Колата цяла зима седя на главна улица и беше адски мръсна може би от там е дошло замърсяването по проблемните места.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината за ради която питам е, че е нормално да пропадат при напълно навит волан - помпата се натоварва максимално, ама чак пък да гасне... може би е заради филтъра, всмисъл че пропуска повече възудх и променя горивната смес. Да си почистиш IACV-то е добра идея :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...