Jump to content
Guest walbuk

РАЗХОД НА ГОРИВО

Recommended Posts

Guest walbuk

Какъв е разхода на този двигател и какво е мнението ви за този двигател.Моля за отговор на познавачите!! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko

Какъв е разхода на този двигател и какво е мнението ви за този двигател.Моля за отговор на познавачите!! :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

мноо бега

малко гОри

е те тва е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino
Отговорено (Редактирано)

Моя разход е 7.5 градски условия , извън никога не съм го засичал , защото не ми е правил впечетление , че гори повече от нормалното !!! Наистина много върви !!! на дълъг път до 180 км/ч без проблем ,нагоре вече издъхва !!! ефтина поддръжка , аз имам такъв от вече почти 3г и специялно по окачването не съм сменял нищо ( не че не се налага , но не дава признаци че ще се скчупи ако не го смениш дадено нещо) разпитвал съм и за тампони , най-скъпия май беше около 50-60 лв !!! Основен ремонта на двигателя се прави с не повече от 400-500 лв !!! карета по 100 лв ( чисто нови ) , втора ръка имаше наскоро един колега пуснал по 60 лв каре( вътрешно външно + рейката между тях , което е перфектна цена , термостата от Бултрако ( най-скъпите предлагани части може би за Хонда в България ) 60 лв !!! лагер на главината пак там някъде !!! абе колата е перфектна :)П.П.Извинявай колега но малко се поувлекох :) характеристиката дето ти подхвърлих се отнася за сивик 5г 92-95 :D но като цяло и важи за 4г-6г , 3г са по-здрави , а най-дурако устойчиви са Шътълите :blink:

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Какъв е разхода на този двигател и какво е мнението ви за този двигател.Моля за отговор на познавачите!! :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Значи имай предвид че това е оптималното съотношение между икономичност,вървене и цена + много екстри стандартно за японските коли иначе за мен лично това е най-икономичния двигател който с едно по-рязко движение на десния ти крак те превръща в укротител на 110-120 немски коня.

Иначе Инфо бол

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest walbuk

Моя разход е 7.5 градски условия , извън никога не съм го засичал , защото не ми е правил впечетление , че гори повече от нормалното !!! Наистина много върви !!! на дълъг път до 180 км/ч без проблем ,нагоре вече издъхва !!! ефтина поддръжка , аз имам такъв от вече почти 3г и специялно по окачването не съм сменял нищо ( не че не се налага , но не дава признаци че ще се скчупи ако не го смениш дадено нещо) разпитвал съм и за тампони , най-скъпия май беше около 50-60 лв !!! Основен ремонта на двигателя се прави с не повече от 400-500 лв !!! карета по 100 лв ( чисто нови ) , втора ръка имаше наскоро един колега пуснал по 60 лв каре( вътрешно външно + рейката между тях , което е перфектна цена , термостата от Бултрако ( най-скъпите предлагани части може би за Хонда в България ) 60 лв !!! лагер на главината пак там някъде !!! абе колата е перфектна :)

 

П.П.Извинявай колега но малко се поувлекох :) характеристиката дето ти подхвърлих се отнася за сивик 5г 92-95 :D но като цяло и важи за 4г-6г , 3г са по-здрави , а най-дурако устойчиви са Шътълите  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Каня се да си купя отдавна Хонда и сега ми предлагат с този двигател.92 година.Казват,че е японска сглобка.По какво се разпознава това?Много благодаря на всички които ми писаха.До сега бях на Нисан/Suny i Primera/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Каня се да си купя отдавна Хонда и сега ми предлагат с този двигател.92 година.Казват,че е японска сглобка.По какво се разпознава това?Много благодаря на всички които ми писаха.До сега бях на Нисан/Suny i Primera/

<{POST_SNAPBACK}>

Вземи му Номера на рамата и го пусни на VIN Decoder той ще ти изпее цялата история на машината

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MZPRX

Последно като го засичах моето хонде ми даде 7.6 л на 100 км градско, 5.1 извънградско (кротко каране, 80-90 км/ч по извънградски път) и 6.6 смесено (30 % градско + 70 % магистрала). Много читава машина, двигателят (D15B2) е прост като войнишко канче и е уникално несчупваем (както и цялата кола). Освен това поддръжката на колата е доста евтина - досега съм успявал всички нужни ремонтчета да си ги правя сам - сменил съм големите тампони на задните надлъжни носачи и два предни леви носача (всичко това трябваше да се направи, за да мине колата на преглед, не че неможеше да си я карам и така :blink: )... е, и разните му там филтри и ремъци. Единствено за смяна на ангренажния ремък съм я давал на майстор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest walbuk

Последно като го засичах моето хонде ми даде 7.6 л на 100 км градско, 5.1 извънградско (кротко каране, 80-90 км/ч по извънградски път) и 6.6 смесено (30 % градско + 70 % магистрала). Много читава машина, двигателят (D15B2) е прост като  войнишко канче и е уникално несчупваем (както и цялата кола). Освен това поддръжката на колата е доста евтина - досега съм успявал всички нужни ремонтчета да си ги правя сам - сменил съм големите тампони на задните надлъжни носачи и два предни леви носача (всичко това трябваше да се направи, за да мине колата на преглед, не че неможеше да си я карам и така  :blink: )... е, и разните му там филтри и ремъци. Единствено за смяна на ангренажния ремък съм я давал на майстор.

<{POST_SNAPBACK}>

А нещо за купето на тази кола да ми кажеш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

А нещо за купето на тази кола да ми кажеш?

<{POST_SNAPBACK}>

Ами подготви се за ръждички особенно за 92" няма начин, освен ако не е оправяна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MZPRX

Ами аз лично нямам никакви забележки и към купето. Моята кола е 92-ра година, аз я имам от четири години и в момента е на 58000 мили (което е към 93 хил км). Като я купих беше много запазена, а и аз си я пазя. Единственото нещо е, че се появиха две петънца ръжда на праговете пред задните калници - м/у задната врата (моята е седан, 4 врати) и калника (появиха се и от двете страни едновременно). Петънцата са 1 на 2 см и не изглеждат хич сериозно, това лято мисля да сваля пластмасите, които покриват праговете, да оголедам подробно и да ги обработя. Други забележки нямам по купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest walbuk

Ами аз лично нямам никакви забележки и към купето. Моята кола е 92-ра година, аз я имам от четири години и в момента е на 58000 мили (което е към 93 хил км). Като я купих беше много запазена, а и аз си я пазя. Единственото нещо е, че се появиха две петънца ръжда на праговете пред задните калници - м/у задната врата (моята е седан, 4 врати) и калника (появиха се и от двете страни едновременно). Петънцата са 1 на 2 см и не изглеждат хич сериозно, това лято мисля да сваля пластмасите, които покриват праговете, да оголедам подробно и да ги обработя. Други забележки нямам по купето.

<{POST_SNAPBACK}>

4(5) Врати

Аларма

Газова уредба

Ел. Стъкла

Застраховка

Имобилайзер

Ксенонови фарове

Лети джанти

Металик

Седан

Серво управление

Стерео уредба

Центр. заключване

Шибедах

90к.с,ел.пакет,платено каско до Септември,перла,японска сглобка,супер стерео(MP3 с дистанционно,трилентови колони Pioneer,стъпало и бас туба),сменени консумативи,нов акомулатор и съединител,цена с музиката 5900,възможен бартер.

Благодаря на всички за мненията!!!Да си карате колите с удоволствие.Искам на края да споделя и каква кола ми се предлага и за какви пари:Как ви се вижда тази цена???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest no1else
Отговорено (Редактирано)

Основен ремонта на двигателя се прави с не повече от 400-500 лв

Колега Тино моите уважения ама тука си се поулял леко...какъв основен ремонт за 400-500 лева ми говориш при положение че само нови бутала и сегменти ремонтен размер струват толкова !!! Да едно ново бутало с сегменти излиза около 85-90лв цената е нормална в сравнение с цените на частите за другите марки автомобили но не подвеждай така грубо бъдещия колега. @walbulk- колкото за гниенето на купето....купетата на Сивиците са двойно галванизирани и ако не е наранено покритието няма гниене. Подмяната на елементи от окачването става доста лесно стига да имаш необходомият инструмент. Колите са сглобени супер кадърно и е помислено за всичко. Смяна на шарнир ми отне 40мин (правя го за първи път) следващият път ще е два пъти по малко време. Също толкова ще отнеме и смяна на селентови втулки....просто хората са помислили за всичко. Колкото до горенето...ако "ръчкаш" яко колицата не очаквай да гори 6-7л....стига а в някои случаи и минава 10л/100км градско. Все пак това са си близо 100 коня...няма как да върви и да не гори. Но като цяло са икономични коли. Карал съм Пежо, Форд, Мазда и Тойота но тази Хонда Сивик е най-доброто което ми се е случвало (след приятелката ми де :blink: ) Редактирано от no1else

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest walbuk

Основен ремонта на двигателя се прави с не повече от 400-500 лв

Колега Тино моите уважения ама тука си се поулял леко...какъв основен ремонт за 400-500 лева ми говориш при положение че само нови бутала и сегменти ремонтен размер струват толкова !!! Да едно ново бутало с сегменти излиза около 85-90лв цената е нормална в сравнение с цените на частите за другите марки автомобили но не подвеждай така грубо бъдещия колега.

@walbulk- колкото за гниенето на купето....купетата на Сивиците са двойно галванизирани и ако не е наранено покритието няма гниене. Подмяната на елементи от окачването става доста лесно стига да имаш необходомият инструмент. Колите са сглобени супер кадърно и е помислено за всичко. Смяна на шарнир ми отне 40мин (правя го за първи път) следващият път ще е два пъти по малко време. Също толкова ще отнеме и смяна на селентови втулки....просто хората са помислили за всичко. Колкото до горенето...ако "ръчкаш" яко колицата не очаквай да гори 6-7л....стига а в някои случаи и минава 10л/100км градско. Все пак това са си близо 100 коня...няма как да върви и да не гори. Но като цяло са икономични коли. Карал съм Пежо, Форд, Мазда и Тойота но тази Хонда Сивик е най-доброто което ми се е случвало (след приятелката ми де :)

 

Е ееее.радвам се за Вас! :blink: Благодаря за отговора.

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Снимкина колата:http://www.snimka.bg/profile.php?view_album&album_id=40194

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Основен ремонта на двигателя се прави с не повече от 400-500 лв

Колега Тино моите уважения ама тука си се поулял леко...какъв основен ремонт за 400-500 лева ми говориш при положение че само нови бутала и сегменти ремонтен размер струват толкова !!! Да едно ново бутало с сегменти излиза около 85-90лв цената е нормална в сравнение с цените на частите за

<{POST_SNAPBACK}>

Може би трябваше да се конкретизирам какво включвам в този ремонт !!! но въпреки корекцията ми веднага мога да ти кажа , че не си попаднал на продавача , аз частите ги купувам по-ефтино ( за качеството не може и дума да става !!! ) Под основен ремонт имах предвид всичките части които са ти нужни колата ти да спре да гори масло , защото това е наистина тежкия вариянт на който колегата може да попадне !!! До колкото знам колега Нойзъл ти си правил основен ремонт ( аз признавам си не съм , но съм се интересувал като цени как е !!! ) вкарайму повече пояснение по въпроса :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...