Jump to content
ivko1016

колектор 4-2-1

Recommended Posts

Здравейте,да попитам някой може ли да ми каже имали колектор който е 4-2-1 фабрично сложен и ако има от какъв модел е?Виждал съм на хонда civic сложен,но от какъв модел !!! ??

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За D серия моторите ли питаш ? Ако да сигурен съм, че на d16a9, d16y8 и, ако не се лъжа на d16z6 са такива, като за първите 2 съм сигурен на 100%.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата ReZko е Сивик 5ген хеч с Б16А2-ка и е с 4-2-1 фабрично !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д16у2 също е с 4-2-1 фабрично,но незнам дали ще пасне на твоята д13ка.Ако става имам един колектор може да измислиме нещо :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този фабричния 4-2-1 мисля ,че е по-лош вариянт от спортния 4-2-1.По добре си купи спортен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявай ,че се намесвам в темата ти ,но се интересувам откъде да намеря гарнитура за двуцевката за 4-2-1 спортен колектор. Знам ,че стават от горе-споменатите "D" серии ,а и на Б16А2 съм го гледал и мисля че и от него ще стане . Проблема е ,че във всеки магазин искат VIN на шасито и не се интересуват от понятия като Б16А2 Д16А8 и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега. Не се разбира ти за какъв колектор искаш гарнитура?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявай ,че се намесвам в темата ти ,но се интересувам откъде да намеря гарнитура за двуцевката за 4-2-1 спортен колектор. Знам ,че стават от горе-споменатите "D" серии ,а и на Б16А2 съм го гледал и мисля че и от него ще стане . Проблема е ,че във всеки магазин искат VIN на шасито и не се интересуват от понятия като Б16А2 Д16А8 и т.н.

Здравей колега,то аз по принцип си поръчвам на един мой познат от който пазарувам вече 3-4 години и той ми намира нещата без аз да се ровичкам много,кажи за кой колектор точно става дума и ще попитам? :lol::o

Този фабричния 4-2-1 мисля ,че е по-лош вариянт от спортния 4-2-1.По добре си купи спортен.

Предполагам,че може и да си прав,но разликата в цената е огромна,пък щом са го измислили да е такъв фабрично трябва да върши работа :o . Редактирано от kytila
9. ��ма нужда от два по�та един �лед друг!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така и не разбрах каква е разликата между спортен и сток колектор 4-2-1 освен в цената.И аз мисля че хората не са го плеснали (стоковия)ей така да има някакъв колектор.Трябва да си е съобразен за съответния двигател да работи оптимално според мен.Лично мое мнение разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните винаги са компромис м/у цена и качество. Трябва да си купиш ферари за да няма компромис и всичко да е направено от най-добрия материал, с перфектната форма и т.н. Кола в класа на сивика не може да си позволи да има супер качествени и скъпи неща , защото гони и ценови клас.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...