Jump to content
Guest ripper

200km/h защита

Recommended Posts

Guest ripper

Значи двигателя е D16Y8 ... проблема е, че колата е електронно ограничена на 200 км час та въпроса ми е как да се премахне това ограничение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

веднъж слушах едни камионджии като се разправяха че ограничителя бил на същия бушон със аварийните..... за спринтер ставаше въпрос, ама при тебе как е......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

без чипосване ( което май е твоя вариант) няма да е леснопотърси в нета има схемички, над определена скорост ЕЦУ-то да си мисли че се движиш с определената максимална... примерно, модифицира се ВСС сигнала и примерно като надвишиш 170км/ч колкото и да ускоряваш, сигнала си остава все едно че си на 170км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Diado Mraz

без чипосване ( което май е твоя вариант) няма да е лесно

потърси в нета има схемички, над определена скорост ЕЦУ-то да си мисли че се движиш с определената максимална... примерно, модифицира се ВСС сигнала и примерно като надвишиш 170км/ч колкото и да ускоряваш, сигнала си остава все едно че си на 170км/ч.

<{POST_SNAPBACK}>

A D15B2 имат ли такова животно, като ограничител (защото съм забелязал, че доста прилично си набира до към 185-7, но повече неще, както на 4-та така и на 5-та. А ми се струва, че количката има доста по-големи възмойности?)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

Проблема при чип туиннга при мен е, че съм говорил с едно момче което има същия сивик с този мотор и той каза, че компютъра не подлежал на чип тунинг :) Възможно било само примерно като работи да не пада под 3000 оборота :) Не съм се допитвал до други за чип тунинг.... ако пък някой знае нещо повече и къде могат да направят (без да прецакат нещо !!!) да сподели :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

A D15B2 имат ли такова животно, като ограничител (защото съм забелязал, че доста прилично си набира до към 185-7, но повече неще, както на 4-та така и на 5-та. А ми се струва, че количката има доста по-големи възмойности?)?

<{POST_SNAPBACK}>

Колега, и наште машини имат на 7500 е ама на 5' не виждам каде ще дигнеш чак толкова :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

И на мен ми е интересно щото моита на 5 на 6200 рпм ми е 210 и исклучва а на 6 скоротст ми е на 5700 рпм и пак исключва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

A D15B2 имат ли такова животно, като ограничител (защото съм забелязал, че доста прилично си набира до към 185-7, но повече неще, както на 4-та така и на 5-та. А ми се струва, че количката има доста по-големи възмойности?)?

<{POST_SNAPBACK}>

Колега, и наште машини имат на 7500 е ама на 5' не виждам каде ще дигнеш чак толкова :drunk:

<{POST_SNAPBACK}>

не е ли на 8000 или 8500?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

не е ли на 8000 или 8500?

<{POST_SNAPBACK}>

Ми пробвай, принципно на D15B2 на 7500 заглъхва,

освен ако на теб ти е махнат ограничителя щото на D16-ките е на 8200

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

не е ли на 8000 или 8500?

<{POST_SNAPBACK}>

Ми пробвай, принципно на D15B2 на 7500 заглъхва,

освен ако на теб ти е махнат ограничителя щото на D16-ките е на 8200

<{POST_SNAPBACK}>

Tва да не е F1 :drunk: На D16 ограничителя е на 7200 оборота сток :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Tва да не е F1  :drunk: На D16 ограничителя е на 7200 оборота сток  :beer:

<{POST_SNAPBACK}>

!!!Попитай първо някой с такъв мотор, пък тогава поствай!!!:

Виж ако си с някой мощен мотор (автомобила на PARADOX-a примерно), БЕЗ проблем се равърта и 5-а до дупка (в неговия случай до 8000 rpm  :fun: ), но разликата между колите (моята и на Paradox) и моторите e от земята до небето и малко отгоре  :D  :D

Че и малко след 8000... (8200)

<{POST_SNAPBACK}>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

Е какво да попитам като аз карам D16 :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Е какво да попитам като аз карам D16  :drunk:

<{POST_SNAPBACK}>

Сори, грешката е в телевизора B16-ката е на 8200

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

Taka може :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

не е ли на 8000 или 8500?

<{POST_SNAPBACK}>

Ми пробвай, принципно на D15B2 на 7500 заглъхва,

освен ако на теб ти е махнат ограничителя щото на D16-ките е на 8200

<{POST_SNAPBACK}>

на д16з6,7,9 е на 7850rpm за другите незнам

на 8200 е на VTI ако не се лъжа b16 серията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

[Tва да не е F1  :drunk: На D16 ограничителя е на 7200 оборота сток  :beer:

<{POST_SNAPBACK}>

D16A8,D16A9,D16Z5 изключват на 7800 а на 7200 започва 4ервената зона :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

Добре :drunk: Я са някой да каже как да се махне защитата за скороста :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

без чипосване ( което май е твоя вариант) няма да е лесно

потърси в нета има схемички, над определена скорост ЕЦУ-то да си мисли че се движиш с определената максимална... примерно, модифицира се ВСС сигнала и примерно като надвишиш 170км/ч колкото и да ускоряваш, сигнала си остава все едно че си на 170км/ч.

<{POST_SNAPBACK}>

Колегата 1net ти го каза а той-човека си разбира доста от чипчета и схемички,

с две думи тряаа да пребориш Силите на Злото в частност Чипа ;)

 

П.С. Аз трепетно очаквам да доразработи чипа за D15B2 и ;);););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

А кой сега може да я махне тази защита и разбира се за колко пари :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest STANCHO 1

Батка моето мнение е да махне6 цялото ЕКУ и да се порастарсиш из нета нещо за МС там е истината мапваш си я и нямаш ни ограничители ни дявол :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ако ще сменя ЕКУ-то, направо да си направи една ОБД1 конверсийка и да си мапва на воля безплатно :cool:п.с. опа, малко непотготвено изказване. МегаСкуирт..... Ако се оправяш с електрониката, действай.... но не съм убеден че ще стане по-лесно и по-евтино.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASUSfen

А моята изключва на ~ 5800 оборота !??!Верно 125 коня е на 5500 оборота и е логично около 5800 да изключва , но това трябва че е някаква пак американска измишльотина А оборотомера е до 9 , като червеното започва от 7200Някой може ли да ми обясни защо е така и може ли да се развърти повече от 5800 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

А моята изключва на ~ 5800 оборота !??!

Верно 125 коня е на 5500 оборота и е логично около 5800 да изключва , но това трябва че е някаква пак американска измишльотина

А оборотомера е до 9 , като червеното започва от 7200

Някой може ли да ми обясни защо е така и може ли да се развърти повече от 5800 ?

<{POST_SNAPBACK}>

ако на всяка предавка изклу4ва на толкова не е норамано ?

Верно 125 коня е на 5500 оборота -ти са на 6500-6600 оборота !

трябва да ти изклу4ва на 7850 !?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASUSfen
Отговорено (Редактирано)

Сега пък гледам че мах мощност е на 6600 , ами то ако ми изключва на 5800 следва че не карам 125 коня кола :tooth:Някой може ли да даде инфо за тоя двигател дефакто къде му е мах мощност и къде трябва да изключва Двигателя е D16Z9 , но колата е произведена в USAА иначе аз си намерих кое ме спира на 200 - климатика , без него си стигнах 210 , но имаше коли , иначе поне на 215 се надявам Нямам друг ограничител на 200 :)

Редактирано от ASUSfen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

А моята изключва на ~ 5800 оборота !??!

Верно 125 коня е на 5500 оборота и е логично около 5800 да изключва , но това трябва че е някаква пак американска измишльотина

А оборотомера е до 9 , като червеното започва от 7200

Някой може ли да ми обясни защо е така и може ли да се развърти повече от 5800 ?

<{POST_SNAPBACK}>

ако на всяка предавка изклу4ва на толкова не е норамано ?

Верно 125 коня е на 5500 оборота -ти са на 6500-6600 оборота !

трябва да ти изклу4ва на 7850 !?!

<{POST_SNAPBACK}>

up ! макс power или на 6500 или на 6600 макс NM на5200 или на 5500 разли4но ги дават на много места (саитове) ! нормално na ~7800-изклу4ва

210 трябва да са ти на !6500 rpm ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

А моята изключва на ~ 5800 оборота !??!

Верно 125 коня е на 5500 оборота и е логично около 5800 да изключва , но това трябва че е някаква пак американска измишльотина

А оборотомера е до 9 , като червеното започва от 7200

Някой може ли да ми обясни защо е така и може ли да се развърти повече от 5800 ?

<{POST_SNAPBACK}>

смени си бензиновата помпа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASUSfen

Ами мисля ,че на 4500 (където включва Витека) е на 160 , а на 200 е на 5500 някъде и 210 към 5800 .. хм може затова да не съм можал да вдигна повечеА това за бензиновата помпа като се замисля звучи логично

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

Ами мисля ,че на 4500 (където включва Витека) е на 160 , а на 200 е на 5500 някъде и 210 към 5800 .. хм може затова да не съм можал да вдигна повече

А това за бензиновата помпа като се замисля звучи логично

<{POST_SNAPBACK}>

много странни обороти !??

5800 210 ? - имаш по дълга 5-та :tooth: от моита ли

а аз си мислих 4е са с едни и същи предавателни 4исла д16з6,16з7 и д16з9

с какви гуми си ?

 

 

 

vtec-a :) може и да не вклу4ва на 4500 може и на 4800 да се или на 5200

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASUSfen
Отговорено (Редактирано)

Там някъде м/у 4500 и 4800 , скоростите да не са по-различни защото е купе ?Гумите са 195/50/15 което е с 2 или 3 мм по-малко от нормалните и разлика няма

Редактирано от ASUSfen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

Там някъде м/у 4500 и 4800 , скоростите да не са по-различни защото е купе ?

Гумите са 195/50/15 което е с 2 или 3 мм по-малко от нормалните и разлика няма

<{POST_SNAPBACK}>

може просто да имаш грешка в километража защото и аз сам с същите гуми

не вярвам за такава голяма разлика на 5-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...