Jump to content
Guest Бладимир

1.5 VTEC vs 1.4 Si

Recommended Posts

Guest Бладимир

Здравейте Колеги - мисла да си купужам Хонда Кивик 3вр. 6 поколение,но се колебаиа в избора на двигател ( мощност-динамика-цена ) - дайте мнение и съвет. А ме интересува и нешто повече за купето - знам че е с по-тънки ламарини - доколко е добро или лошо това. Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

1.5 v-tec тва е истината(японка)п0-малко харчи повече върви пък и който е карал v-tec неможе да го забрави :angry::cry::D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

1.5 v-tec тва е истината(японка)

 

п0-малко харчи повече върви пък и който е карал  v-tec неможе да го забрави :angry:  :cry:  :D  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Сори за офф топика,ама к'во е тва гърне непосредствено след изпускателните отвори?Много широко с Ф около 12 или 15см?

Знам че ти имаше такава кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

1.5 v-tec тва е истината(японка)

 

п0-малко харчи повече върви пък и който е карал  v-tec неможе да го забрави :angry:  :cry:  :D  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Сори за офф топика,ама к'во е тва гърне непосредствено след изпускателните отвори?Много широко с Ф около 12 или 15см?

Знам че ти имаше такава кола.

<{POST_SNAPBACK}>

това не е гърне а това е катализатора :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest da6kata

аз бих заложил на най-мощния,но сичко зависи от парата в десния джоб

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

вземи която ти е по-изгодно, динамиката и на двете е почти еднаква! Мани тия митове, и да има разлика, то е пренебрежимо малка в динамиката, по-голяма е на магистралата на дълъг път. Като се изрежеш на някой светофар, да не се набираш с пълна газ 400-500м???По-рано и аз мислех, че тези 25кс наистина важат при старта, но на Калояново се успокоих - моята е 1.4ис филтъра ми беше крайно замърсен, парвата гонка ми се падна с 1.5втек 115кс, ами 300м го водих, последните 100 като вкарахме 3-та ме мина с половин кола! :angry: На следващата дръпка с СРХ ДЕЛ СОЛ 125кс първите 100м държах наравно, до края ми взе 2 коли, но дадох по-добро време от времето на 1.5втек от предната гонка. Просто си махнах насрания филтър за втората дръпка. Колата ми няма никакъв силов тунинг, просто добре си върви хайвана. На следващите гонки задължително ще се пробвам със 6-та генерация 1.6втек купе 125кс, който е с такава и желае, от сега да се стяга, не смятам лесно да се дам :cry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki
Отговорено (Редактирано)

вземи която ти е по-изгодно, динамиката и на двете е почти еднаква! Мани тия митове, и да има разлика, то е пренебрежимо малка в динамиката, по-голяма е на магистралата на дълъг път. Като се изрежеш на някой светофар, да не се набираш с пълна газ 400-500м???

По-рано и аз мислех, че тези 25кс наистина важат при старта, но на Калояново се успокоих - моята е 1.4ис филтъра ми беше крайно замърсен, парвата гонка ми се падна с 1.5втек 115кс, ами 300м го водих, последните 100 като вкарахме 3-та ме мина с половин кола! :)  На следващата дръпка с СРХ ДЕЛ СОЛ 125кс първите 100м държах наравно, до края ми взе 2 коли, но дадох по-добро време от времето на 1.5втек от предната гонка. Просто си махнах насрания филтър за втората дръпка. Колата ми няма никакъв силов тунинг, просто добре си върви хайвана. На следващите гонки задължително ще се пробвам със 6-та генерация 1.6втек купе 125кс, който е с такава и желае, от сега да се стяга, не смятам лесно да се дам :)

<{POST_SNAPBACK}>

Майна тука не съм съгласен за динамиката

но квото му допадне повече.....тва да взима :)

те нямаше да ги слагат тез 25 магаренца ей тъй тез прости инжинирчета

пък и гледам че упътвате момчето към 115коня седан (линка на демона)а той се различава от 114к. 3 врати

Редактирано от tinki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

аз говоря точно за 6-та с 3 врати :) а как така на 5-вратата изведнъж качва цели 2 сек? Не се доверявай прекалено на тези данни :) Магаренцата не са напразно, ама се заприпкват на магистралката, иначе в града по булевардите се попрепъват, пречат им повечето килца и по-трудно се развъртат. А и всичко си зависи от състоянието в което ще е колата в момента, затово съм го посъветвал да вземе по-изгодната :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Бладимир

Благодаря за мненията колеги. Ряазбира се всичко е вупрос на пари,макар че VTEC-a е с ABS,защото трудно може да се каже че някои от моторите има сериозни различя относно поведението си на пътя. Интересува ме VTEC-a как работи - при колко оборота включва а също и какъв данък на колата се заплаща при повече от 100 коня - то икиномиа от това наи-много ако падне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Не забравяй, че икономията е майка на мизерията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pepi

За ветека мога да ти кажа, че се включва на 2700 - 2900 оборота поне моят е така D15z8 114 коня. А за данака над 100 коня е 1 лев на конска сила плюс някъкъв процент още, това значи около 130 лева. По принцип 6 та генерация е с малко по тежко купе, но ако ти се виждат много парите взимай 90те коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BateGencho

Карам 1.5Vтес 115коня и те уверявам,че си струва да дадеш малко повече пари,защото вървят по-скъпо от 1.4.Колкото до системата V-тес тя е създадена за икономия,а не за мощност.Направена е сложна конструкция на кобилиците на всмукателните клапани,което позволява при определенирежими на работа единият от тях да стои затворен,което обеднява сместа/повече въздух,по-малко бензин/ и от там по-малък разход.На таблото на колата има зелена лампичка,която светка когато си в режим на икономия,атова е :на 3-та и 4-та предавка от 1300 до 2500оборота,а на 5-та от 1300-1400до 3000оборота,което отговаря на 120км/ч.Над и под тези обороти,и докато не е загрял, двигателят работи точно като на 1.4.Но как ти се струва 4.7 литра на100 км на дълго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The_fastest

вземи която ти е по-изгодно, динамиката и на двете е почти еднаква! Мани тия митове, и да има разлика, то е пренебрежимо малка в динамиката, по-голяма е на магистралата на дълъг път. Като се изрежеш на някой светофар, да не се набираш с пълна газ 400-500м???

По-рано и аз мислех, че тези 25кс наистина важат при старта, но на Калояново се успокоих - моята е 1.4ис филтъра ми беше крайно замърсен, парвата гонка ми се падна с 1.5втек 115кс, ами 300м го водих, последните 100 като вкарахме 3-та ме мина с половин кола! ;)  На следващата дръпка с СРХ ДЕЛ СОЛ 125кс първите 100м държах наравно, до края ми взе 2 коли, но дадох по-добро време от времето на 1.5втек от предната гонка. Просто си махнах насрания филтър за втората дръпка. Колата ми няма никакъв силов тунинг, просто добре си върви хайвана. На следващите гонки задължително ще се пробвам със 6-та генерация 1.6втек купе 125кс, който е с такава и желае, от сега да се стяга, не смятам лесно да се дам ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Ей Майна ! Изтървах те предния път на Калояново..ама следващия път няма се измъкнеш ;)

П.С. Извинявам се за офтопика, но чета тук че Майната предизвиква...

По Въпроса за избора --> По-големия мотор е "по-разтоварен", по-малко се мъчи ( и в града и на магистралата ), а и можеш повече ПАУЪР да му "вкараш" по-натам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

за мотора си прав верно е, ама за "изтърването"..........имам свидетели, че колкото и да те молих да се пуснем, избяга като "изтърван" ;) трябвало да слагаш чипа +40кс и тогава.......ми не ли те е срам бре, 180срещу90кс? ;);););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Моят, май и всеобщият избор, би бил 15 В-тек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

разбира се и аз предпочитам да съм с 1.5 втек, но разликата не е огромна и трябва разумно да се прецени коя кола в какво състояние е, какви екстри има и на ква цена стъпва ;) Но ако трябва примерно да избирам между 1.4ис с клима и 1.5втек без клима при еднаква цена и състояние, избора печели климатика, а не конете ;) втори пример - при еднакви екстри, но 1000лв и нагоре разлика, пак печели по-малкия двигател, това е разумният избор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The_fastest

Ами и 1.4 не е никак зле ... Ако не си спортна личност даже няма да разбереш разликата ( 1.5 е по-тежка ). Както казва Майната ЗАВИСИ много от екстрите ( както всички знаем тези модели не "пращят" от екстри.П.С. Майна, айде стига бе 180 коня......тя толкова си беше ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...