Jump to content
Guest Jiro

Изключване на цилиндрите един по един

Recommended Posts

Guest Jiro

Ами сменях свещите на звяра('93 CIvic) и сега ми се струва че се чува леко тропане на работещ двигател като от разхлабена свещ. Та се чудя дали може да изключвам цилиндрите един по един на работещ двигател за да проверя от къде точно идва шума. Тоест, притеснява ме да не се побърка нещо компютъра дето управлява инжекциона при тия условия. Какво ще кажете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

ами аз сам го правел този номер ништо и няма на моята машинка ама ако е от разхлабена свешт ще 4уваш прецькване а не тропане,и двигателя запо4ва да губи мощност да не се изфорсирва добре няма как да не го разбереш маи е от друго :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jungle

Пробвай няма да му стане нищо. А за6то не ги притегне6 вси4ките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

само не ги стягаи прекалено много 4е после няма д аможеш да ги отвиеш след време като се наложи да ги сменяш стегниш ли ги много като се нагреят отвиване няма разваля се резбата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko

не ги слушай явно не са в цас ! ако искрата не излезе през свешта ще се пробва през кабел , бобина ,комутатор или капацка така це по добре хе рискувай а се яви в някой хонда сервиз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jungle

Май ти не знаеш за какво става дума. И кой е в 4ас. От твойте думи си личи колко знаеш за ДВГ. Ти отварял ни си въоб6те такъв. Не се издаай ако оби4а6.Небой се няма да му гръмне капа4ката нито бобината не се притеснявай.И знае6 ли въоб6те какво е комутатор и каде се намира.Малко за къснях с отговора но твоите думи ме възмущават.Не лъжи хората ако оби4а6 давай само адекватни отговори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Моля, придържайте се към добрия тон. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jungle

Това и правя. И не ми е лесно след като човек който не разбира ме критикува!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Споко бе :angry: Кво се карате за глупости :blink: Няма никъв проблем да се извади едната лула на свещта докато работи колата.В никакъв ама в НИКАКЪВ случай не вади повече от два наведнъж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Иначе бобината може да направи птцсссс :angry: ...На една 5-та ген седан стана така и новата бобина е към 100лв...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Няма никъв проблем да се извади едната лула на свещта докато работи колата.В никакъв ама в НИКАКЪВ случай не вади повече от два наведнъж.

Проблем принципно може да има. Но за теста, може да се вади, една по една. Но не за дълго време, че наистина се претоварва бобината.Един мердецес така го карахме 200 км с една откачена лула (свещта се счупи в главата) и изгоря бобината. После разбрахме, че се слагало една свещ, да разрежда товара, ама беше късно. А мерджана беше 8 цилиндъра!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest agyulev

1-во : Палиш двигателя2-ро : Отваряш капака3-то : Почваш една по-една да сваляш лулите, като в момента който я свалиш трябва да чуеш промяна в работата на двигателя. Ако чуеш такава промяна-веднага пъхни пак лулата на мястото. Значи работи.4-то : Тази проедура я повтаряш и с 4-те лули5-то : После затваряш капака и си готов :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

1-во : Палиш двигателя2-ро : Отваряш капака3-то : Почваш една по-една да сваляш лулите, като в момента който я свалиш трябва да чуеш промяна в работата на двигателя. Ако чуеш такава промяна-веднага пъхни пак лулата на мястото. Значи работи.4-то : Тази проедура я повтаряш и с 4-те лули5-то : После затваряш капака и си готов :P

hmmm струва ми се ,че тоя дебат се е водил преди доста години ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

В никакъв ама в НИКАКЪВ случай не вади повече от два наведнъж.

дааа щото както си ги вадех на гранада-та (явно остана на 2 цилиндъра и яко се затресе) и точно под сурата ми акумулатора като каза ТРЯЯЯЯССС :P ......заби ми тиквата в капака, напълни ми устата с основа и пластмаса, добре че чешмата беше до мене че можеше и да ослепея ;) беше се разцепил като зряла диня кога падне от тир на асфалта!!! Хубу че беше на 1 месец и ми го смениха :P та УМНАТА!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

1-во : Палиш двигателя2-ро : Отваряш капака3-то : Почваш една по-една да сваляш лулите, като в момента който я свалиш трябва да чуеш промяна в работата на двигателя. Ако чуеш такава промяна-веднага пъхни пак лулата на мястото. Значи работи.4-то : Тази проедура я повтаряш и с 4-те лули5-то : После затваряш капака и си готов :P

hmmm струва ми се ,че тоя дебат се е водил преди доста години :P
:P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest agyulev
:PКакто и да е . Аз сега се разрових назад из темите и ми стана интересно-затова и отговорих пакИзвинявайте ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...