Jump to content
Guest radio_manbg

Два проблема

Recommended Posts

Guest radio_manbg
Публикувано (Редактирано)

колеги днес не беше моя денИсторията започва така...Онзи ден като се прибирах видях че не ми светят габаритите и след като видях че е заминал бушона реших за момента тъй като беше през нощта да взема бушона на (HEATER A/C) и после да си сложа ...... тук вече става интересно....На следващият ден демек днес->вчера към 5 слодобед изкарах колата и отидох до мак доналдс на НДК (около 3-4 км.) след като си взех некви глупости застанах на светофара по посока Хемус и какво да видя....Температурата на вода аха да стъпи в/у червеното .... веднага загасих и започнах да се чудя какво по дяволите става.... сетих се за бушоните обаче си викам че не е възможно перката на мотора да е вързана на един бушон с тея работи и то на 7.5 амперов... просто не ми се видя логично ... акак да е сложих бушон и колата се нормализира и работи нормално...... въпроса ми е какво може да е станало след като не съм видял овреме колко е стигнала температурата...каква е вероятността да се е прецакало нещо и къде може да се разбераВторо действие след станалото отидох и си купих 40 бушона за всеки случай...и не щеш ли тъкмо си тръгвам , давам назад и забелязвам че габаритите ми не светят....слезнах и задните мрак....айде пак сваляй бушони айде нови и потеглих след около 2 часа си карах по една уличка и точно като завивах таблото и фаровете мигнаха за момент и габаритите пак угаснаха без видима причина дупка или нещо такова . Свалих кората смених бушона , шибнах аварийни и си се прибрах и сега незнам какво да правя...досега проблеми от такова естество не съм имал и затова ви моля за съвет и инфо.Предварително Мерси на всички!

Редактирано от radio_manbg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

За прегряването, май нищо не е станало, защото двигателя е работил почти на празен ход, а и щом не е избил вода от капачката, не мисля че му има нещо. За габаритите евентуално някъде да дава на късо, ама къде..... :santa: Никаква идея. Или ревеш за майстор с тези габарити, или някой по-вещ и минавал през същото съфорумец ще те светне ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didone

брато ти нали си с някакви кристални стопове да не би те да дават отечка и да ти гори бушона

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest radio_manbg

абе и стопове и фарове ама досега не е имало проблеми ама сега по баловетеможе нещо да е станало и аз незнам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASRACING

абе и стопове и фарове ама досега не е имало проблеми ама сега по баловете

може нещо да е станало и аз незнам

<{POST_SNAPBACK}>

Колега по баловете да не би да си свирил с клаксона като невидял,и той да е изгорял и да дава на късо(не съм сигурен дали са на общ предпазител)? :blink: А относно прегряването,гледай нивото на антифриза на студено,сутрин преди да си запалил колата(винаги трябва да бъде пълно до горе),а ако намалява по малко бягай,бързо в някой сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest shestia

Значи по проблема с прегряването, едва ли е станало кой знае какво. Вече от опит разбрах че на хондата датчика за температурата на водата не винаги мери като хората, щом си загасил и не си запушил, значи явно още не си бил стигнал критичните. :angry: За втория проблем с бушоните нещо ти дава на късо, опитай се да разбереш кога ти горят бушоните. Ако горят по тъмно значи най-вероятно пускаш грешен ток като запалиш габарити или фарове и оттам горят и другите работи. Ако е през деня, е тогава може да е нещо клаксон или пък мигачи, но аз залагам на габаритите тъй като вече го имах този проблем. :cry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...