Jump to content
Guest shestia

Перката на радиатора не върти

Recommended Posts

Guest shestia

Здравейте, имам един страннен проблем, а именно може ли да ми даде някой идея кога точно върти перката на вентилатора на радиатора, че мойта не включва грам. Като карам на дълги разстояния няма проблем, но като се прибера и като влеза в Софийско задръстване :lol: , поради либсата на движение температурата на антифриза се вдига много и оттука идват ядовете. Ако не се прибера бързо след като съм карал на дълъг път направо се чудя дали ще издържи докрая или ще прегрея. :lol: Предполагам проблема си е във вентилатора, та на хондата кога трябва да върти прослувутата перка защото при мене изобщо не движи! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Предполагам е около 92 градуса, може да е температурен датчик, но определено гледай да го оправиш бързо, защото тези дни ми прави впечатление, че в София едва ли не на всеки 50 метра има прегряли автомобили, и то от висок клас.Късмет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Здравейте, имам един страннен проблем, а именно може ли да ми даде някой идея кога точно върти перката на вентилатора на радиатора, че мойта не включва грам. Като карам на дълги разстояния няма проблем, но като се прибера и като влеза в Софийско задръстване  ;) , поради либсата на движение температурата на антифриза се вдига много и оттука идват ядовете. Ако не се прибера бързо след като съм карал на дълъг път направо се чудя дали ще издържи докрая или ще прегрея. ;) Предполагам проблема си е във вентилатора, та на хондата кога трябва да върти прослувутата перка защото при мене изобщо не движи! :santa:

<{POST_SNAPBACK}>

Почти 100% ти е перката и гледай да го оправиш този проблем защото не ми се мисли кво ще си нарпавиш колата !!! Виж и дали не ти е гръмнал бушона , ако е гръмнал и след смяна с друг пак гръмва , значи имаш зацапани четчици да моторчето ( ако майстора го свали и даде на късо и перката проработи не се подвеждай !!! ) просто бушона ти не е за напрежението което прави системата , не става и ако сложиш по-мощен бушон , тогава пък по инсталацията няма да издържи или ще изтрещи нещо !!! Така че или ново моторче !!! или втора ръка ( с приспособяване ) !!!

Дори ако можеш недей карай колата , свали го моторчето ( лесно е ) сваля се целия вентилатор и после моторчето и търси втора или ново ( което ще е цифра ако не се лъжа )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest shestia

Като имам път в провинцията, първото което правя е да проверя водата, така че там я следя, а като водата е наред и като съм в движение охлаждането е наред и няма проблем. Вече като спра и ако съм с включен мотор датчика ми показва че качвам температурата, но пак не влизам в червеното, докато съм на светофар седи между средата и червеното. Това цялата история е само като се ходи навънка иначе в София разстоянията не са кой знае какви и проблеми няма. А колкото до жегите, те тепърва предстоят и е ясно че трябва да го оправя възможно най-бързо. Това с бушона не бях се сетил, утре първо него ще проверя, а за вентилатор ако е оттам ще го сменя няма проблем, идеята ми беше дали на хондите не трябва да е вдигната някаква температура за да се включи вентилатора или си работи непрекъснато, явно че в случая е второто и проблема си е при мене. :santa: Tnx за съпорта! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Не работи непрекъснато бе човек, на определена температура се включва вентилатора, а моторчето ако може да се рециклира го занеси някъде, ако нямаш къде пиши да ти кажа къде да отидеш, даже още утре можеш да го свършиш това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest shestia

Като цяло проблема май се оказва датчика, последните два дена нямах време да се занимавам, но сега мисля че ще отделя повече внимание на въпросния вентилатор. Вчера ходих с колата на абитуриентски бал и понеже не бях сложил вода, а и вентилатора пак отказа и след няколко часа ръчкане под майското слънце колата прегря. :cry: Днеска излизам, а навънка един студ, пак напред назад карам си едно друго спирам чат пат да гледам какво е положението и какво да видя :D перката работи и проблеми никакви. Значи като е жега не работи, като е скапано времето работи, интересно! :angry: Оттам вадя заключение че е датчика. Даже май ще я покарам още малко така и ще гледам къде работи и къде не и при следващия път на който ми прекъсне гадния вентилатор, му сменям датчика и се надявам това да е проблема. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest da6kata

същия проблем колата на сестра ми прегря на място докато отиде да отвори гаража впоследствие се оказа че е имало найлонов плик предрадиотора на как е влезнал там тва е мистерия освен някой да го е набутал :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Ми колега какво да ти кажа, аз не бих рискувал да джиткам така докато разбера какво му е. На баща ми на колата я закачиха и на компютъра видяха какво пише за температура на водата (беше студена, а показваше че е топла). Предполагам и на Хондите може да се закачи на компютър и да се разбере дали е датчика. Иначе трябва да караш и да гледаш какво показва стрелката вътре, но ако датчика ти има 2 извода (единия за стрелката вътре, другия за вентилатора) може да показва и вътре грешно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Като цяло проблема май се оказва датчика, последните два дена нямах време да се занимавам, но сега мисля че ще отделя повече внимание на въпросния вентилатор. Вчера ходих с колата на абитуриентски бал и понеже не бях сложил вода, а и вентилатора пак отказа и след няколко часа ръчкане под майското слънце колата прегря.  :)  Днеска излизам, а навънка един студ, пак напред назад карам си едно друго спирам чат пат да гледам какво е положението и какво да видя  :) перката работи и проблеми никакви. Значи като е жега не работи, като е скапано времето работи, интересно! :) Оттам вадя заключение че е датчика. Даже май ще я покарам още малко така и ще гледам къде работи и къде не и при следващия път на който ми прекъсне гадния вентилатор, му сменям датчика и се надявам това да е проблема.  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Ей тва е , гъзарията няма край :) хуу де като знаеш в кво състояние ти е колата , абе кво се впечетлявам и аз , с каквото знам ти помогнах , останалото си е твоя работа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest shestia

Споко, няма да си прецакам мотора, за гъзарията си прав :) , но за колата си се грижа много добре, в това може да си сигурен. А както казах вече тези дни нямах време, но сега ще намеря да разреша и разни други дребни проблемчета дето си чакат реда. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...