Doomwisher 164 #1 Публикувано 6 Април, 2011 Здравейте колеги!От 3-4 дни имам един проблем, а именно кнок сензора ми е заминал и в резултат на това чека ми светва!Нормално ли е заради този проблем колата да влиза в авариен режим и да е супер спъната? Чувствам адкса липса на нютони особенно когато изкачам баир. А разхода ми се струва драстично увеличен! Утре ще ми идва някакъв кнок сензор от Акорд, ама не съм сигурен дали ще ми пасне. Проблемите ми ще се оправят ли след като сменя кнок сензора и нормално ли е това в моя случай?Бих ви бил благодарен ако споделите малко информация! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #2 Отговорено 6 Април, 2011 Да! И при мен беше така когато нямах нок сензор.. авариен режим, не върви и харчи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 6 Април, 2011 Не е от точно този сензор невървежа / ако е една дума / - проблема е друг.Еднакви трябва да са с Акордовия.П.П. Ама и пиша като Себулба / или мисля /... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #4 Отговорено 6 Април, 2011 Да! И при мен беше така когато нямах нок сензор.. авариен режим, не върви и харчи.Ох успокои ме малко! Почнах да си набивам други филми и затова! Утре ще пробвам как е с Акордския нок сензор и ще пиша пак!Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #5 Отговорено 6 Април, 2011 (Редактирано) http://www.honda-tech.com/showthread.php?p=43589382 П.П. Никои ли не знае къде се намира детонационния датчик на акорд ф18б2 и как мога да го проверя дали е изправен като го сваля какво съпротивление трябва да има и по какъв друг начин мога да го проверя освен с осцилоскоп П.П.1 От Цък. П.П.2 Питай колегата имал ли е проблем с невървежа / ако е една дума /:cool: Редактирано 6 Април, 2011 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #6 Отговорено 6 Април, 2011 Не е от точно този сензор невървежа / ако е една дума / - проблема е друг.Еднакви трябва да са с Акордовия.П.П. Ама и пиша като Себулба / или мисля /... Точно това си е проблема. То и ECU(PCM) така му е казал до колкото разбирам.Да влиза в авариен режим и променя предварението в безопасни граници в следствие на което е спъната.Сензора е доста неудобен за сваляне поне на Ф/Х моторите и почти винаги го чупят при сваляне защото е на нудобмно място и е с много ниска глава.И не не са всички еднакви има няколко KS за хонда.И да! Важно е с колко нютон метра ще го завиеш. Виж сервизната литература. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове