Jump to content
Guest sofix

хонда с автоматични скорости

Recommended Posts

Guest sofix

попаднах на едно кончерто 1.6 130 hp мисля че е но за голямо мое съжаление е с автоматични скорости.дайте некви отзиви от хондите с автоматични скорости? :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest da6kata

попаднах на едно кончерто 1.6  130 hp мисля че е но за голямо мое съжаление е с автоматични скорости.дайте некви отзиви от хондите с автоматични скорости? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

няма значение ква е колата по-яко си е да си я ръчкаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

По принцип е изключително удобно, особено в задръствания, а и не само - винаги имаш свободна ръка най-малкото, а и левият ти крак не е постоянно в съединителя...само че ако си от Разград и там ще караш май по-добре ръчка да си вземеш да се кефиш :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gilgamesh

Тук и аз мога да се включа. Въпреки, че не карам такава Хонда, търех автоматик и гледах няколко хонди с автоматик и типтроник. Информацията, която събрах най-лесно можеш да видиш тук: цъкТогава научих и за един елементарен тест на скоростната кутия. Основното като го правиш е колата да е загряла, а не студена, да е на едно място и да имаш пространство отпред и отзад - за да не блъснеш нещо :blink: Ето го на Руски за Тойота, но за всяка кола е едно и също. Основното е да държи окол 1500 -1800 оборота за 1-3 секуни. Не повече (както е писано в старата тема), защото иначе рискуваш да преебеш нещо по колата.

Также довольно прост "Стояночный тест" . Его цель -- проверка рабочих качеств двигателя, гидротрансформатора и коробки передач в целом. Для обеспечения безопасности и исключения поломок необходимо: проводить тест на достаточно светлом и широком участке;тест должен проводиться двумя мастерами, работающими в паре: один из них должен наблюдать за колесами или их стопорами и немедленно предупредить о провороте колес или сдвигании стопоров, тогда как второй мастер проводит испытания и записывает измерения;длительность проведения теста не должна превышать пяти секунд.Проведение теста и оценка его результатов: Обязательно закрепите передние и задние колеса.Если необходимо, установите тахометр.Полностью вытяните рычаг парковочного тормоза.Надавите на педаль тормоза левой ногой и удерживайте её в этом положении в течение всего теста.Заведите двигатель.Установите рычаг выбора режима движения в диапазон "D" .Нажимая на педаль газа правой ногой до упора, замерьте показания тахометра.Сделайте перерыв продолжительностью не менее одной минуты.Повторите тест, установив рычаг выбора режима движения в диапазон "R" .При оценке этого теста нужно знать, что при каждом нажатии педали газа стрелка тахометра должна плавно подняться и остановиться на определенных оборотах. Например, для двигателей 4A-F, 3S-F и 3S-FE частота оборотов должна находиться в пределах от 1950 до 2350 об/мин. При этом не должновозникать никаких посторонних шумов, вибраций и ударов, а автомобиль должен оставаться на месте. Если показания тахометра не соответствуют норме:меньше номинала, но одинаковы в обоих диапазонах ("D" и "R" ), -- чаще всего причина заключена в недостаточной мощности двигателя;выше номинала в обоих диапазонах -- причина, скорее всего, кроется в неисправности гидротрансформатора или коробки передач;выше номинала в одном из диапазонов -- наиболее вероятно, что неисправность сосредоточена только в коробке передач.

С две думи - сядаш включваш на скорост , натискаш едновременно спирачка и газ - държи 1500 - 1800 оборота - ок, повече или по-малко - не е добре. Трябва да седи на едно място и да не помръдва и сантиметър, ако мърда - зле.После същото на задна. Дано да е било полезно - ако някой има по-точно инфо за оборотите да каже - не си спомням дали амлпитудата не беше по-малка - примерно от 1500 - 1550.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

този тест съм го правил на митсу-то, не трябва да се променят оборотите спрямо посочените граници при напълно натиснати газ и спирачка и опъната ръчна, а не колата да не мърда, както май си написал :o Дори не е зле да се подпрат гумите за по-сигурно :blink: но не прекалявайте с времето за теста - мах 5 секунди!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sofix

тази вечер ще я пробвам да видим кво ще стане. малко съм резервиран към автоматика но ... може и да ме изненада :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sofix

без изненади не се набира, но на втора вдигна 110 :o моята колица това него може :( но определено д15б2 се набира повече.а и небила 130 кончета ми около 115 :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

автомат :blink: кола дето ще ми казва кво да правя. не мерси.мое мнение аз обичам лоста и повече педали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Accord6
Отговорено (Редактирано)

автомат :blink:  кола дето ще ми казва кво да правя. не мерси.мое мнение аз обичам лоста и повече педали

<{POST_SNAPBACK}>

Допреди 7 години и аз разсъждавах така, но след първия автоматик който карах, не ми се кара механична. Ако искаш да и казваш на колата кога да превключва - по-новите вече са с възможност за ръчен режим (старите имат спортен режим). Има разбира се и минуси - по-голям разход на гориво и доста скъп ремонт ако се скапе. Така, че като купуваш автоматик, убеди се че всичко е наред със скоростната кутия Редактирано от Accord6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest XapBu

ако караш по ненатоварени пътища, без много изчаквания и задръствания наистина по-добре е с ръчни скоростиаз лично предпочитам автоматичните, по специално CVT защото са по-плавни от другите автоматичниняма подскачане, заглъхване, по-естествена е смяната, ако искаш рязко - работиш с педалапък и самото каране е доста по-спокойно с автоматикно ако на всяка цена искаш рейсинг тръпка - вземи си кола с ръчнииначе ползването на автоматик като ръчна с постоянно сменяне на скоростите на ръка износва много по-бързо скоростната кутияавтоматика си е автоматик - сам си сменя - ти само караш и не пипаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sofix

отказах се не ми допада нещо.подходяща е за жена :lol: на скорост и толкова само гас и спирачка няма превключване нема нищо.и кви 130 коня, че и двувалка била :lol: тя с същия двигател като моя д15б2 но с пълна инжекцион.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

отказах се не ми допада нещо.подходяща е за жена  :lol:  на скорост и толкова само гас и спирачка няма превключване нема нищо.и кви 130 коня, че и двувалка била :lol:  тя с същия двигател като моя д15б2 но с пълна инжекцион.

<{POST_SNAPBACK}>

Е,нали и повечето колеги са на мнение, че ръчката си най-убаво!Вземи нещо по-яко за такива пари!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...