Jump to content
Guest iXi

еластичност

Recommended Posts

Guest iXi

Вчера ми попадна един брой на списание Auto build - имаше много обстойна статия за новите на golf 2.0 GTI (200 HP ) 2.0 FSI (150 HP) i 1,4 GT (170 HP турбо + компресор)...естественно имаше и резултати от тестове 0-50 , 0-100 съответно: (2,8/7,5),(3,2/8.8) и (2,9/8.0) - това не ме впечатли особенно обаче - горе долу за тези коне толкова от голфа :unsure:.Естественно мойта хондичка не достига до такива висоти ама тя е само 1,6 атмосверка :unsure:!!! ..както и да е преди да сте се отекчили да проодължа ... Погледа ми попадна на резултатите от теста за еластичност а те са : 60-100 / 80-120: (5.2/8.9), (6.5/12.1) и (5.8/9.9) - е не се сдържах и излязох на пистата,... и замерих - на 3 -та предавка (признавам с хрономър на телефон) 80-120 - и за моя изненада резултатите бяха между 8,5 и 8,7 - тоест бие всички изброени по-горе.Озадачих се, естественно останах безкрайно доволен ..но пък се породи въпрос който задавам и тук (не открих подобна тема във форума) - на коя предавка по дяволите се замерва тази еластичност - естественно ако бодна 4- та резултата ще е доста по-слаб.Дали пък теста на голфа не е правен на 4-та или просто мойте 126 кончета са доста по расови ..П.С ако и вие сте правили подобни замервания - кажете резултати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

По принцип тези еластичности си вървят винаги с пояснение на коя предавка, но в болшинството от тестовете се правя на 2 предавки - 4-та и 5-та. Незнам обаче в случая какво и как са мерили точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest da6kata

Вчера ми попадна един брой на списание Auto build - имаше много обстойна статия за новите на  golf 2.0 GTI (200 HP )  2.0 FSI  (150 HP) i 1,4 GT (170 HP турбо + компресор)

...естественно имаше и резултати от тестове 0-50  , 0-100 съответно: (2,8/7,5),(3,2/8.8) и (2,9/8.0) - това не ме впечатли особенно обаче - горе долу за тези коне толкова от голфа :o.Естественно мойта хондичка не достига до такива висоти

ама тя е само 1,6 атмосверка    :(!!!  ..както и да е преди да сте се отекчили да проодължа ...

Погледа ми попадна на резултатите от теста  за еластичност а те са : 60-100 / 80-120: (5.2/8.9), (6.5/12.1) и (5.8/9.9) - е не се сдържах и излязох на пистата,

... и замерих - на 3 -та предавка (признавам с хрономър на телефон) 80-120 - и за моя изненада резултатите бяха между 8,5 и 8,7 - тоест бие всички изброени по-горе.Озадачих се, естественно останах безкрайно доволен ..но пък се породи въпрос който задавам и тук (не открих подобна тема във форума) - на коя предавка по дяволите се замерва тази еластичност - естественно ако бодна 4- та резултата ще е доста по-слаб.Дали пък теста на голфа не е правен на 4-та или просто мойте 126 кончета са доста по расови ..

 

П.С ако и вие сте правили подобни замервания - кажете резултати

<{POST_SNAPBACK}>

кончетата са расови :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

мен ми звучи невъзможно да ги напишат на по-слабата предавка :blink:тва си е макс дето голфу може :o .... така предполагам само , но .... те така и така тия статии ги плащат че да станат макс хвалебни :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

60-100 е на четвърта80-120-на пета -това са тестовете по разните списания-но бях чел в един АУТОБИЛД,че сравняваха -"на максимална предавка -и хондата беше дала най-лош резултат -после гледам единствено тя имаше шеста предавка от конкурентите -аве и германците не са мноо коректни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Силата на нашите автомобили не е в ускоряване на максималната предавка.Който иска такова да си купи дизел или Saab.На нас ни трябват ОБОРОТИ. Това е положението. Някои му викат удоволствие от шофирането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

истината е че някой дизел може да те направи крив на еластичност ...аз карах volvo740 2.4 tdi 164 hp (на шурея ми) от софия до варна и по пътя издърпах доста хора без да посегна към лоста ...пострада и един голф vr6 ,а той мисля че е 190 коня и тежи наполовина на volvo-то ,а просто информативно на дизелака също му трябват обороти за да върви :dry: просто са по-малко което не е толкова лошо , тоя конкретно до 2000 оборота е 75 коня а после за около още 500 си развива максималните и става ракета ,а иначе му трябват цели 13 секунди за 0-100 ... абе истната е че ние сме влюбени в бензинките но вече и хонда правят дизели и не се сърдете ако някоя печка ви направи криви без да сменя скорости :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

За тва има автоматици...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iondrive

И аз имам спомени, че в АутоБилд мерят 80-120 на 5та. Което е малко странно, имайки пред вид, че на всяка кола над 100-120 коня според мен това ускорение си е тамън за 4-та, а пък ако искаш да си състезател - 3та. Винаги ми е било странно, на чий му трябва ускорение 80-120 на пета. Ако ще се замерват глупости, за какво ти е? Все едно да замерват 0-100, тръгвайки на втора и ли на трета, и като стигнат 80 км/ч - на 5та. Всеки, на който му трябва да ускори по-бързо ще се сети, че има и по-ниски предавки, а на този, който ще го прави това на 5-та, за какво му е въобще да мери. Иначе АутоБилд са си мошеници отвсякъде. Едно време си купувах немските броеве, там гледам брой Х - на тойота ярис и дават да кажем 370 точки и я нареждат 2ра, в брой Х+1 или Х+2 пак същия тест, обаче участваше и некъв опел корса или фиеста беше, и тогава хоп - на тойотата 365 точки, че да не е последен опела. Без коментар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Идеята на ускорението от 80 до 120 на 5та е да се измери 'еластичността' или как се държи колата на пътя в нормален режим на използване.Кога на пътя изпреварваш на 3та? Ние с хондите сме свикнали да ръчкаме, но и аз често изпреварвам на 5та, ако има място, не си играя да свалям предавките.А изпълнението 80-120 показва нормално изпреварване на дълъг камион, който си се движи нормално по пътя (за тях ограничението е 80км/ч)Който е карал турбодизел (или от новите с директно впръскване, и те са турбо) или пък SAAB знае какъв е кефа да залепиш педала и да те изстреля напред, независимо от предавката.Дори и ускорението на 3та да е по-бързо, понякога няма време за смяна на предавките и е по-бързо да изпревариш на 5та.Другата алтернатива е като мен да караш 30 км на 2ра зад камионите, чакайки дупка в трафика да се изстрелям напред. Но нито е икономично нито е комфортно така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASUSfen
Отговорено (Редактирано)

Другата алтернатива е като мен да караш 30 км на 2ра зад камионите, чакайки дупка в трафика да се изстрелям напред. Но нито е икономично нито е комфортно така

<{POST_SNAPBACK}>

Направо си е отвратително , но по планинските пътища със завои няма друг избор :)

Иначе като има как не свалям предавка , ами си изпреварвам на която съм. Само че като е на много ниски обороти е голям майтап , че тогава в двигателя ми няма коне

Редактирано от ASUSfen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Идеята на ускорението от 80 до 120 на 5та е да се измери 'еластичността' или как се държи колата на пътя в нормален режим на използване.

Кога на пътя изпреварваш на 3та? Ние с хондите сме свикнали да ръчкаме, но и аз често изпреварвам на 5та, ако има място, не си играя да свалям предавките.

 

А изпълнението 80-120 показва нормално изпреварване на дълъг камион, който си се движи нормално по пътя (за тях ограничението е 80км/ч)

Който е карал турбодизел (или от новите с директно впръскване, и те са турбо) или пък SAAB знае какъв е кефа да залепиш педала и да те изстреля напред, независимо от предавката.

Дори и ускорението на 3та да е по-бързо, понякога няма време за смяна на предавките и е по-бързо да изпревариш на 5та.

 

Другата алтернатива е като мен да караш 30 км на 2ра зад камионите, чакайки дупка в трафика да се изстрелям напред. Но нито е икономично нито е комфортно така

<{POST_SNAPBACK}>

за еластичността и за необходимостта на този показател съм съгласен с МАГНУМ -,ама за по бързото изпреварване на по горна предавка-ЗАБРАВИ - въпрос на навик е ,но аз винаги използвам междинна газ и изпреварването в 100 процента от случаите е по-кратко ,ако минеш на по долна -винаги има време за това -винаги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Аз ,ако не забуча 3-я зъб...под 100 ...малко не ми достигат конете...за бързо изръчкване... :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

това нещо наречено еластичност се отнася до комфорта на каране ,а не до реалните възможности на колата ... хондата има единствения проблем ,че червената зона на оборотомера започва там където повечето други коли нямат цифрички и използването на предавките е малко по-различно ,и поради тая причина не влиза в нормите на комфорт на повечето хора и списания :drunk: иначе за изпреварване си е екстра ... ако на баща ми лагуната я вкарам на 4К оборота тя почва да скача , да се дави и да глъхне защото там вече почва да няма момент,а хондата ми под 4К е в икономичен режим и поради тая причина 80 на 5-та е непосилно , трябва й 4-та ако не и 3-та(2-ра си е нагло)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...