Jump to content
freezz

Масло на скоростите/смяна/ при Civic 6gen d14a3

Recommended Posts

Някой има ли идея от къде да намеря някаква схема на скоростната ми кутия или обяснение как да подменя/долея маслото,защото скоростите се превключват все по-трудно.Също мога ли да използвам масло като това на двигателя (15W40 Carlube) и мога ли да съм сигурен,че точно това е проблема.Отново казвам ,че става дума за Honda Civic 6gen d14a3 ( хечбек)Съжалявам за идиотските въпроси,но съм меко казано "бос" в ситуацията,а в сервизите тук режат глави от кръста....Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1: не е гаранция че е от маслото. 2: Може да доливаш ама ако знаеш какво е било налято преди това. Най-вероятно не знаеш, така че ... ти си решаваш дали да направиш бозичка вътре. 3: Препоръчвам ти да налееш ХОНДА МТФ (разбирай ако ти е по малко да го смениш с такова) Имаше такива теми, някой ако се сеща да пусне един линк.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах повечето от това, което ми трябваше.Сега ме интересува до къде трябва да е пълно с масло?Т.е. до пробката или трябва да е по-малко?Също как да погледна вътре в какво състояние е маслото,тъй като няма добра видимост ?П.С. Точно въпросните теми прочетох.Аз съм в Троян/ Ловеч и ако поръчам тук Honda MTF ще ме убият с цена,за това питам за някое по-често срещано масло,което да имат на склад.

Редактирано от freezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото не се гледа в какво състояние е ами се сменя на определен пробек или време. Маслото трябва да е до по-високата пробка (по ниската е за източването). Събира 2литра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото не се гледа в какво състояние е ами се сменя на определен пробек или време. Маслото трябва да е до по-високата пробка (по ниската е за източването). Събира 2литра.

Не съм чак толкова бос :)Маслото трябва да се провери, защото купих колата преди 8000 км и нямам ни най-малка идея кой какво е сипвал, в момента финансовото състояние не е цветущо, затова не съм го сменил още , а ме е страх да не направи беля и ако не е належащо смятам да го оставя за по-късен период.Знам коя пробка за какво е , въпроса ми беше на 100% ли трябва да е пълно ,защото за други модели пишеше , че трябва да се пълно до 3/4 от пълния капацитет.Сигурно ли е , че е 2 литра точно за този модел ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипвай дакато прилее :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипвай дакато прилее ;)

 

:):thumbs1: :thumbs1:

 

Развиваш датчика на задната и с една фуния до де се напълни :tooth: :tooth: :tooth:

 

freezz , ти сигурен ли си че имаш кола? Сигурен ли си че искаш да си гледаш скоростната кутия? И не на последно място: сигурен ли си че въобще има масло вътре :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам двигателя си с MOTUL 10/40 и скоростната кутия с същото! На мотул маслата за трансмисии се изпислват - MOTYL и има пак MOTYL 10/40, което е абсолютно 1 към 1 с MOTUL Synergie 6100+ 10/40 просто ги има и в 2 литра разфасовка! Така че попринцип не е проблем да се кара с моторно масло! А и между другото скорстната ти кутия събира точно 1,8 литра масло може и да налееш малко, по-малко не е проблем!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...