Jump to content
gogul

Прекъсва и накрая угасна!

Recommended Posts

Здр,ще пусна тази тема с цел ако мога да помогна, въпреки че има подобни теми! D15B2 ,преди няколко дни започна да прекъсва в движение,да припатква в ауспуха, да работи на 2-3 цилиндъра на моменти. Подмених свещите със стария си комплект ,запали работи много добре,форсира се ,но като измина няколко километра и загрее добре -отново започва да прекъсва. Свалих капачката ,зачистих и четирите пина за кабелите от които се отрони доста нагар,шлака и видимо бяха ерозирали .Зачистих палеца със финна шкура.Палене-работи много добре,след няколко км пак се скапва. На третия ден просто угасна в движение и не запали по никакъв начин. Замерих веригите на бобината-на първичната намотка 0,6-0,8 ома -в норми .На вторичната-около 15 к.ома студена и около 16к.ома топла,в норма -дават и до 19k.om по книга. Замерих кабелите към комутатора според мануала и там пишеше ,че ако на кабелите които трябва -има напрежение ,то комутатора е за смяна.И го смених-без ефект! Тогава смених капачка и палец -и си реших проблемите!Не вярвах ,че от капачка и палец може изведнъж да умре колата,без дори и да се опита да запали!Обаче...:}

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...