Jump to content
Guest krasimir_01

Джанти за сивик 95г с d13b2

Recommended Posts

Guest krasimir_01

Здравейте колеги някой може ли да ми каже какви джанти мога сложа на моята хонда сивик 95г с мотор д13б2 и добре ли е 13 цолови джанти, с какви модели коли са съвметими главините на сивика и откъде мога да си купя 4 джанти стоманени или лети и на какви пари вървят горе-долу? благодаря предварително :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

Стават от Опел и Ф-ген,но що не си сложиш алуминиеви? :angry:. За зимата металните :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

Taka и мисля да направя но затова трябва да знам какви джанти стават на хондата без да тресе и тям подобни екстри. Предлагаха ми от бмв лети за 150лв 4-те ама като незнам дали ще станат като хората безпроблемно не ги взех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Taka и мисля да направя но затова трябва да знам какви джанти стават на хондата без да тресе и тям подобни екстри. Предлагаха ми от бмв лети за 150лв 4-те ама като незнам дали ще станат като хората безпроблемно не ги взех.

<{POST_SNAPBACK}>

Ако са с 4 отвора ще станат :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

Taka и мисля да направя но затова трябва да знам какви джанти стават на хондата без да тресе и тям подобни екстри. Предлагаха ми от бмв лети за 150лв 4-те ама като незнам дали ще станат като хората безпроблемно не ги взех.

<{POST_SNAPBACK}>

Ако са с 4 отвора ще станат :angry:

<{POST_SNAPBACK}>

Е да ама един дето продава на Сливница ми каза че трябва да знам и какъв е раазмера на главината иначе щяло да тресе затова, а в колата имам книжка за подръжка ама е на италиянски и ми е малко трудно да я разбирам че тоя език не съм го и поглеждал и никъде не видях да пише какъв размер джанти трябва да се сложат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

прав е, ще тресе - трябва да се направи втулкаобикаляш от гумаджия на гумаджия и питаш дали знаят кой прави втулкидори и така е по-евтино от това да си купиш оригинални хонда джанти - които между другото са много по-здрави от голфови и опелови

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

56мм ти е на главината 4 по 100мм между болтовете :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blackw

Втулки правят на изхода на София - Ботевградско шосе КАТ от страната към София. Центъра се казва Маргел и е след представителството на Ситроен. Направиха ми 4 пластмасови втулки по 6 лева. Джантите мисля че бяха от VW. Разликата беше около 1 милиметър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

прав е, ще тресе - трябва да се направи втулка

обикаляш от гумаджия на гумаджия и питаш дали знаят кой прави втулки

дори и така е по-евтино от това да си купиш оригинални хонда джанти - които между другото са много по-здрави от голфови и опелови

<{POST_SNAPBACK}>

Хм, заинтересувах се - кое и кога би трябвало да тресе? Не е ли достатъчно да се закрепи джантата на 4-те болта само?

Като си взех джанти не са мерили нищо, сложиха ги, прилепват плътно и не съм усещал нещо нередно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

през животаси не сам имал джанти на които средния отвор да ми съвпада но да тресе никога прото затягаш постепенно една по една гаиките да се пребере равномерно джантата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blackw

Гумаджията ми каза че не е много хубаво колелото да се крепи само на 4-те болта макар и разликата да беше малка. За 24 лева неми се рискува :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

имаше оспорвана тема тук, в абв клуба замалко да се избиемпрактиката ми обаче показва, че ако не си завия сам гайките една по една на ръка, като през цялото време въртя гумата да се намести много добре на конусите, после тресеиначе гайките са достатъчни да държат гумата, централния отвор е само за центриране на джантата, когато се слага на главината, главината иначе не носи нищо -- на aftermarket джантите тези втулки са пластмасовип.п. ако не се центрира добре джантата а директно се завиват гайките с пистолета, се разбиват и леглата на джантата, алуминия е мек и подава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

имаше оспорвана тема тук, в абв клуба замалко да се избием

 

практиката ми обаче показва, че ако не си завия сам гайките една по една на ръка, като през цялото време въртя гумата да се намести много добре на конусите, после тресе

 

иначе гайките са достатъчни да държат гумата, централния отвор е само за центриране на джантата, когато се слага на главината, главината иначе не носи нищо -- на aftermarket джантите тези втулки са пластмасови

 

п.п. ако не се центрира добре джантата а директно се завиват гайките с пистолета, се разбиват и леглата на джантата, алуминия е мек и подава

<{POST_SNAPBACK}>

За 24 лева не мисля че си заслужава да се дърпам все пак така се уплътнява и няма мърдане :lol::huh: Така и ще направя като си намеря джанти за моята Хонда че сега я карам с едни криви стманени и ръждясали джанти с чисто нови гуми на тях добре че са тазовете иначе щеше да ме е срам да я карам :lol::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...