Jump to content
maverik

Прелюд 4-та генерация - H22 или H23 - плюсове и минуси

Recommended Posts

Здравейте колеги. Знам, че много се е изписало за двата двигателя в подобни теми, знам също, че H23-ката традиционно е оплюван, но аз се интересувам от няколко конкретни въпроса и ще бъда благодарен на хората с опит да споделят.1. Какво е ускорението в различния диапазон на оборотите, т.е. въртящ момент при ниски и високи обороти - каква е разликата между двата двигателя?2. При постоянна скорост на дълъг път, примерно при 120 км/ч, на какви обороти работи единият и другият двигател.3. При еднакъв маниер на шофиране какъв е разходът на двата двигателя. Вярно ли е предположението ми, че H22 е по-икономичен ако се поддържа до 5200 оборота, преди включването на Ви-тека, но за сметка на това ускорението му ще е по слабо спрямо H23.4. Може ли да се каже кой от двата двигателя е по-каприизен или не търпи компромиси в обслужването. Още по-простичко казано, ако човек се грижи добре за колата си, кой е по-здравия.Ще се радвам ако хората с опит драснат по два реда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1. Н23-ката е луда в ниските обороти. Летящ старт от втора от 2000к оборота Н22 пада. Старт от място Н23-ката пада.2. И двата мотора при 120км са на около 3500к/оборота3. И двата горят еднакво от разговори с познати, които имат Н22-ка /Понеже аз имам Н23/4. И двата мотора си искат една нормална поддръжка. Аз бих казал, че "Н" серията не са толкова чупливи, колкото се говори. Просто трябва да си следиш маслото как е и няма да те предаде.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Х22,единственото предимство на х23 е високият въртящ в ниските и по-добър за турбиниране...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата двигателя са идентични като здравина и разход гориво .Разликата е Втек кика (плюс 30-40коня) след 5200об ,но и за това Х22 е по-скъпия особено JDM....а и най-добре пасва на визията на Прелюд. Имаш лично....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H22A5 при 140км/ч е на 4500 оборота. На дьлго сьм го засичал на бензин и ми даде 8/100км но сьм го карал до 140км/ч. Градско ми гори 13,2 на пропан бутан ГИ. За H23 сьм чувал че имат  слабост в главата  и я пука. Нека по запознатите да кажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата двигателя са идентични като здравина и разход гориво .Разликата е Втек кика (плюс 30-40коня) след 5200об ,но и за това Х22 е по-скъпия особено JDM....а и най-добре пасва на визията на Прелюд. Имаш лично....

+1 :rolleyes:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, благодаря за мненията. Още един въпрос - H22 ще е явно, но на коя генерация - на 4-та или на 5-та. Може би е въпрос на лични предпочитания за дизайн, но сигурно има и технически аргументи за избор на една от двете генерации.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 е по-лека ,но 5 е по-нова.4 е по-тясна отзад(седалки), но таблото е маняшко.Визията-всеки има право да няма вкус

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще подкрепя колегите, писали по- горе. H23 дърпа по- здраво в ниските обороти, Н22 започва "истерията", като включи VTEC. При съвестна поддръжка и двата мотора са с огромен ресурс. Прелюд 4-та генерация е по- агресивен, 5-та е по- улегнал. Дизайна е въпрос на вкус. Аз не мога да избера, искам ги и двете :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за ускорението в ниските не знам, защо си мислите така ? :rolleyes: Може би защото сравнявате някой "контузен" H22 :) За мен има само един прелюд и това е 4G :lol: Другите са някак ... дървени, но всеки с вкуса си все пак :) П.С. Малко трудно ще намериш хубав 4G H22 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за ускорението в ниските не знам, защо си мислите така ? ;) Може би защото сравнявате някой "контузен" H22 ;) За мен има само един прелюд и това е 4G :cool: Другите са някак ... дървени, но всеки с вкуса си все пак :D П.С. Малко трудно ще намериш хубав 4G H22 :dry:

х22 е по муден колега ,до 5к оборота проверявано е не веднъж , но мисля да се пробва с постоянно вкл в-тек да видим как е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е с постоянно вкл. витек  нямали да се мьчи защото горивните таблици предполагам са други след 5 000 об. когато е изчислено че се вкл витека?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ,идеята ми е с по малко гориво преди 5000 оборота и да използвам в-тек профила на разпределителните валове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...