Jump to content
Akso

B16A2, Honda и някои други мотори

Recommended Posts

Добре де, как се сменят така кардинално спирачки, като искаш да запазиш ABSа? Моят съвет е добре да премислиш нещата. Има няколко човека във форума, слагали Н22 в рексове и сивици. Свържи се с тях, разпитай ги надълго и нашироко, за какво става дума, това онова...а тия моменти с изненадите...Човек винаги трябва да знае, че ще има по-бърз от него. И какво - я си представи заставате на светофара ти и някой civic малък витек (който съвсем случайно е с турбо на 0.7 примерно) и се получава лек ластик ама не в полза на H22ката. Нямам за цел да споря, а да те накарам да погледнеш от всички страни :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, как се сменят така кардинално спирачки, като искаш да запазиш ABSа? Моят съвет е добре да премислиш нещата. Има няколко човека във форума, слагали Н22 в рексове и сивици. Свържи се с тях, разпитай ги надълго и нашироко, за какво става дума, това онова...а тия моменти с изненадите...Човек винаги трябва да знае, че ще има по-бърз от него. И какво - я си представи заставате на светофара ти и някой civic малък витек (който съвсем случайно е с турбо на 0.7 примерно) и се получава лек ластик ама не в полза на H22ката. Нямам за цел да споря, а да те накарам да погледнеш от всички страни :rolleyes:

Абсолютно си прав :lol:Аз нямам за цел както казах преди да съм рейсъра на улиците :) просто нямам възможностите за това... Просто не искам всяка втора стокова кола да ме пляска по светофарите... мотивира ме една забавна случка тука преди 4-5 дни... къде си форсирам аз галанта на един светофар... ( понеже е със спортно гърненце :) ) и до мене гледам един пежак порутен... май май беше 106 :D дърто такова... бяхме аз и един приятел, а в пежака бяха 3 ли 4 човека :D такава гавра си направи с мене :D на 200 метра сигурно ми направи 3 автовоза разлика :D хахаха е призля ми ! За това искам нещо прилично... просто тези случаи да са по-редки.. то беше очебийно, че пежака е много по-лек... може би няма тон :) ама гавра си беше... сигурно не струва повече от 2500 лв :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да допълня, че ако имаш бюджет от 7К, зимаш ВТИ 5та за 5К, и за останалите 2 бона го снабдяваш с една турбинка на не повече от 0.7 бара надув примерно, на стоковата карантийка, и вече караш кола с 200 - 250 коня! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колегаа (или бъдещ такъв), щом не е нужно колата да е много нова, за теб идеалният вариант е СИВИК 5ген хеч VTI B16A2! :cool: ГСИ-то сток нема никакви шансове! За 5 бона ще си намериш много добър екземпляр и ще се отвозиш! Тежи към 1070кг мисля!Обаче някой друг да се изкаже за ABS-a, щото аз не съм запознат дали има! Но май има! Успех! :dry:

5-та VTI има ABS.Не съм обаче убеден че със лекота ще се справи със ГСИ и то в Астра, щото ако е в Кадет ВТИ-то е чао.
Да, но аз съм напълно сигурен че вти хеч си трепе Астра ц20хе :D, ?(след 400 метра астрата неможе да настигне хондата !)И двете тежът около 1100 кг +- зависи от модификацията.Кадета може и да бие вти хеч ама ...(извиняваи то вече почти няма живи ръждата ги е изяла).Кадета може с црх вт да го сравним и двете са около 1000кг. ;) Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик с Х22 не е автомобила за зиматап.с. разликата между б16 и х22 е около 20 -25 кг

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе добре намесихте Х22, но човека по едно време говореше и за разход, а Х22-то е далече от разхода на Б16-ката! ;) Обаче, като гледам той май се отплесна вече към някакви големи драг постижения и явно разхода не му е вече приоритет! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колегата има прекалено много изисквания както преди да си купи Галанта :cool: Сашо хиляда пъти ти казвам качи се да покараш някоя Хонда и ще забравиш и за АБС и за разход. Просто няма да ти пука ;)

Редактирано от White`DeviL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата има прекалено много изисквания както преди да си купи Галанта :D Сашо хиляда пъти ти казвам качи се да покараш някоя Хонда и ще забравиш и за АБС и за разход. Просто няма да ти пука :dry:

И ти си прав Стан ;)Като се върна ще ми дадат един хеч 5-та VTI да го пробвам :cool:) ще видим за какво иде реч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик с Х22 не е автомобила за зиматап.с. разликата между б16 и х22 е около 20 -25 кг

Това как да го разбирам? 20-25 кг правят ли голяма разлика? ;) кучето ми тежи толкова :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам дали е много но в сняг задницата олеква и с това недозавиване си е трудничко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво става, има ли развитие с дилемата на може би бъдещия колега.. какво е избрал, какво е взел.. доволен ли е ? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на Astra GSi

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
http://www.youtube.com/watch?v=3HWU8VJ9nWgей го твоя мотор в 6та ген.смятай в 5та кво ще става :cool: .мааш резервната гума с инструментите и задната седалка и си още20-30 кила надолу. :lol: и после след някоя светофарна дрьпка ще се радваш,4е не си купи астрата.,като ходиш да зареждаш ще бьдеш приятно изненадван,което няма да ти се слу4ва с opela Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хах, интересна тема за една от любимите ми коли. Имах Астра ГСИ С20ХЕ точно 3 години и половина. спуках е от гонки каране по писти по завои, таа кола нямаше нещо дето да не и се случи. кутий, мотори, инсталации всичко сменях в следствие на брутално каране. съответно от седмица съм горд притежател на ВТИ ЕГ9, чудно седанче. за най-голяма радост Астрата е все още пред очите ми (мой приятел е купи) та нека се оптиам да направя малко съпоставка между двата автмобила:Визия: тук нещата са доста субективни. - ГСИ има пакет който го отличава от всеки един нормален Опел. доста красив пакет за мен, който обаче ако нещо чукнеш или удариш се намира доста трудно и си държи цена. Сток ГСИ има стойка на щъркел. вътре е нормален Опел с рекаро, което не е кой знае какво. Борд компютъра е предисмтво. Климата е рядкост! уредите показват според настроението (скоростомера да лъже е често срещан проблем). прекалено тясно в краката на шофьора.. имаш чувството че като сменяш газ спирачка съединител и може да си вържеш краката на възел :o . неудобна позиция на скоростния лост. са сменяш скорости на Ф20 е като да бъркаш в кофа с лайна... пробвайте и ще видите :lol: . - Сивик 5-та ВТИ ЕГ9. Визия на обикновен Сивик седан! което си е доста голям минус. аз даже и крило нямам отзад. окачването обаче прави стойката на колата уникална в сериен варянт. вътре е доста постно да не кажа спратнаско, а аз съм с пълния пакет от екстри. Рекарото е много маняшко, особенно задните седалки!!! както и при Опела така и тук Ел. Пакета работи безотказно! наличието на клима е невероятен + в жегите, имам си и ел. люк. Багажника е в пъти по голям от на опела. доста широка кола се оказа Сивик 5-та седан. 1130 тежи празен без бензин мерен на кантар. Астра ГСИ е 1075 мерена по същия начин.Окачване: Това което правя със седна на завои и стоенето което има, не може да се постигне със стандартно окачване на астра ГСИ! пробвано и проверено. абсолютен + в полза на японеца!Двигател, доработки и т.н.... любимата ми част. - С20ХЕ - стандартно мотора е 8 сек. 0-100 и 16.01 1/4 миля. мотора е обурудван с няколко вида глави. 2 колбеншмидски и една Косткаст. ако случайно попаднете на КС300 или мекия комбеншмит очаквайте пукане на главата и влизане на маслото в антифриза (неприятна гледка) КС700 и Коскаст са доста по здрави. не трябва да се дава газ на студен мотор, не трябва да се гаси веднага като е топъл. внимание към маслотос което се кара!!! Сток карантийте му държат около 250 коня. кутията Ф20 държи към 350 нютона. С добре направен софтуер, Пауър кап (който се слага на мястот на СФИ кутията) с премахнато средно гърне се дават времена от сорта на 15.5 ма 1/4 миля. при потегляне недостатък е въртенето само на едната гума. задължително е наличието на спортно окачване иначе колата се гъне като кашкавал :D тунинга с валове е доста по скъп от този на Хиндата. повечето се спират на смукател и изпускател на Лексмаул кйто сумарно са над 2000 лева. + е тръбния колектор 4-2-1, който се слага стандартно. за турбота няма да говорим, щото ако си мисли някой че става ей така.. болд он, дълбоко се лъже. на С20ХЕ и на С20 ЛЕТ са еднакви само блока и главата ( и то без валовете) и до там :D - Б16А2 всички знаете кое и как няма какво да се обясняа (а и съм сигурен че знаете в пъти повече от мен)само да кажа че с колектор, чип и генерация на суперсапроитн моя седан го замервам на 15.2 на 1/4 миля и 7сек. 0-100.като в заключение. и двете коли са много маняшки!!! Старата ми любов и новата ми любов са едни гърди пред всички останали коли в тоя клас до 150 коня атмосферки :ph34r::lol::P

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...